"Dôkazom toho, že by sa v prípade obstarania trolejbusov s piatimi dverami skrátil čas nastupovania a vystupovania na zastávke o 10 sekúnd"
Asi tak pred 20timi rokmi sme sa raz ako malé decká nudili a tak sme na zast. Hálova stopovali , koľko stojí autobus na zastávke. Je pravda, že to bolo v popoludňajšej špičke v smere do Petržalky, ale pri vysokopodlažných Ikarusoch (a kde tu Karose) nám vychádzali časy od 13 do 30 sekúnd. Pri nízkopodlažnom vozidle to musí byť ešte menej, takže ak sa tá doba skráti ešte o ďalších 10 sekúnd... tak niektoré vozidlá na zastávke ani nebudú musieť zastavovať.
TeBeCe : Ako môže byť výmena cestujúcich rýchlejšia, keď sa stojí zas vo dverách a musia ľudia vystupovať z autobusu hoc na danej zastávke nevystupujú? Pre boha, nech neopíjajú rožkom v kuse dokolečka dokola, sa to nedá počúvať. Radšej keby sa zaoberali štandardom, že koľko osôb na meter štvorcový rátajú tuzemské dopravné podniky a tie na západe, príp. aké je prevedenie interiéru, čo zaujíma cestujúcich viac ako 5 dverí, keďže nemajú kde stáť normálne.
To bude tak budúcnosť o 2-3 roky, než na to niekto príde a uzná, že lepšie koordinovať 2 silné linky + 1 do okrajovej časti, ako 3 linky s mizerným intervalom + jednu do okr.č. (L53), ktorá má skôr význam ozaj iba pre ľudí z danej časti, než tých v meste, aj keď ako doplnok v čase nejakého zdržania daných dvoch liniek môže poslúžiť.
Nuž nebudem to tu vypisovať ale na inom webe o MHD by si našiel detaily ohľadom tej 61, 63 a iných liniek, ako som to navrhol ja s prispením teda pohľadov ostatných diskutujúcich na isté časti návrhu. Je to na stránke mhdba(bodka)eu ?
Nie je v našich silách mať v tej rubrike všetky články o MHD... ? A osobne preferujem skôr články týkajúce sa nejakých inovácií v doprave ako články o nehodách a podobne... ?
Interval 7-8/15/10//15 na L63 je myslím si utópia, aj keď súčasný stav je pre (potenciálne) nosnú linku Lamača a Trnávky dosť biedny, to uznávam. L39 by sa mohla zrušiť po tom, čo by sa do prevádzky uviedli tie nové TIOPy, ktoré majú byť mimo iné aj 2x v Ružinove prakticky popri trase dnešnej L39. Ale to je zatiaľ len hudba budúcnosti...
Riešením by bolo keby premávala na CSU iba L31 v intervale 6/10/6//20 doplnená v nedeľu poobede o L131 v 20min intervale a L39 by bola zrušená. Na Trnavskej ceste by ju nahradili L61 a 63 v i=7-8/15/10//15. Lenže to by sa muselo podariť pretlačiť hlasy trkvasov, ktorí budú mať radšej na Trnavskej 4 autobusové linky s intervalmi 20 a 30min v sedle, než 2 s intervalom 15min a preložené + 1 do Vajnor v 30min, ktorá by nadväzovala dobre. Možno aj to časom prejde tak, ako prešli aj električky, čo trvalo od jari 2010.
Ozaj, a vie mi niekto povedať načo je na imhd.sk rubrika "MHD v iných médiách" keď sa tam objavuje len malý zlomok z bežne dostupných informácii z MHD? Napríklad ani o posledné čo sem dal MatejBA tam neni...
Btw, ak sa bude niekto z mesta nudit tak by mohol opravit Gastanovu, Zapadny rad a okolite ulice. Nie zaplatat, ale kompletne vymenit povrch, lebo tie ulice su dlhodobo uplna kastarofa.
A kym to nebude tak by stalo za uvahu odtahovat auta z Pri Habanskom mlyne, lebo to je jedina normalne zjazdna ulica alternativna k Zapadnemu radu a zpolovice je zapratana autami.. nonstop..
Zial, fyzika je neuprosna. Nekvalitna cierna farba v zime ochranila nekvalitnu oranzovu farbu, takze teraz ked nekvalitna cierna farba mizne tak spod nej vykuka nekvalitna oranzova farba ?
toldo