vidím že o tom, čo všetko sa tam urobilo nemáš ani najmenšej potuchy... ale akosi mi to ide dohromady s tvojou povahou a vyjadrovaním...
k VÚD to ponechám bez komentára... a - vlcik.sk už ide, ďakujem za info ?
nie som vsevedko, ale kedze sa to tyka dialnic, tak viem kusok viac aj o zakulisi toho tunelu, ktory akosi volaju vsetci zainteresovany "zelena vlna za 100 milionov", a ked uz aj palcak zo zilinskeho VUD povedal, ze to bola zbytocna investicia a nema ani len realnu schopnost vyhodnocovat aktualne informacie, tak o co to je ? a pritom palcak ide vyslovene na ruku SMERackej mafii a obhajuje vladnu liniu ..
btw. keby si si nevymslal, riadili ju viac krat, alebo si nespominas na to kvantum vypadkov tejto super zelenej vlny ?
inak teraz co s vyhodenymi 100 mio euro na necele 3 roky?
doprava padla na 7tisic/24hod a prioritny je smer z rajca kolko viliek si zato niekto zase postavil ?
@S499.1023: keby nahradili BDE hocicim, tak by to bola zmena, ale nie za 100 milionov. jedine co sa urobilo, ze sa dala na smer BA - ZA maximalna priorita tot vsjo.
Hm. Cez tú križovatku v PB som jazdil v tých časoch minimálne raz mesačne a zmena po výmene radiča (a ďalších veciach, to nebola len výmena radiča) bola VEĽMI výrazná do pozitíva. A vždy, keď sa tam zjavili zlepšujúci policajti, tak to len domrvili.
a) nemyslim si ze by sa zabili prestupu na autobusy, bolo by to o linkovani a ci by sa tam urobil prestupny uzol, ci sa posunie o 300 metrov hore dole je jedno.
b) ked tam JT dostavia to co chce na tych darovancyh pozemkoch, tak by boli aj tam budovy co generuju dopravu .. am ozno este viac
c) ani nebola, stale by to bolo asi 300 m, skor od dalsej by bola docela daleko.
ale hej, je to otazne ako by sa potom rozdelili zastavky, kazdopadne skoda povodneho navrhu a zadubenosti ludi co sa isli pochlebovat kmotrikovi, JT ale vykaslali sa na normalnych ludi. odobrat peciatku a diplom.
krizovatka v povazskej bystrici je podla mna jedno z najvacsich fiask v dopravnej infrastrukture, vyhodilo sa doslova 100 milionov korun za akoze inteligentny krizovatku, ktora aj tak nefungovala poriadne. vsak to bol vysmech. a najma za tie peniaze, to bol cisty tunel SMERackych goril na cele s vaznym. to ze vymenili stary radic BDE za novy od tej firmy zo zlina za superpredrazenu cenu to uz je len uspech .. hlavne ze sa na tom nabalili a za tu sumu mohli mat pomali aj prelozku cesty I/61
a tam sa tou krizovatkou ozaj temer nic neporiesilo, vsak jedine co sa urobilo, ze sa dala maximalna preferencia pre hlavny smer a tvarilo sa to, ze to to sem tam pusti niekoho od rajca/orloveho a aj tak tam museli zasahovat vacsinou policajti. s tym by som sa teda zrovna nechvalil.
p.s. na stranke vlcik.sk nie je nic.
Forbidden
You don't have permission to access /vlcik/ on this server.
Malo by ísť o dlhé roky plánovanú úpravu trolejbusovej trate medzi zastávkami Hany Meličkovej - Janotova (resp. len Pri podchode - Janotova). Už od otvorenia bola v tomto úseku nie práve vhodne postavená, ale vtedy to nikto neriešil a každý rok sa to odkladalo...
Tak mňa to dnes potešilo lebo som sa konečne cestou do práce netlačil v Tedome ako sardinka a aj "vysokohorskí" nosiči, ktorí smerovali na Hl. Stanicu tam nemačkali zbytok cestujúcich. ?
Tak ale zas ak by bola zastavka na estakade Einsteinova tak
a) absolutne zabijes prestup na autobusy
b) zastavka by bola daleko od budov ktore tam budu generovat najviac cestujucich
c) zastavka by bola prilis blizko zastavky Viedenska
zaujímavé... kľudne sa stavím... ale pripomínam, že pred rokmi mi tiež veľa kolegov hovorilo, že našim riešením križovatke v Považskej Bystrici nepomôžeme, že to tam je zabité až do príchodu diaľnice... čo myslíš, zmenilo sa niečo
pre tvoju info - k doprave mám nesmierne blízko, až príliš... a roky v doprave za sebou... nuž - netajím sa sebou, info o mne je na stránke vlcik.sk
Ja s Tebou tiež súhlasím, že preferencia v BA nikdy nebude. Ale treba dúfať a snažiť sa. Lebo vzdaním otvoríme cestu tým niemandom, ktorý pokazia aj nemožné.
Tebou uvedený Centrál je krásny príklad: Keby dali turnikety pri vjazde v dolnej časti briežku a turnikety na výjazd v hornej (nie naopak, ako je to teraz), tak by IAD idúci do centrálu neblokovali zvyšok vozovky + keby preložili trolejbusovú trať, že by šla cez dopravný tieň, ktorý je tam teraz na okrasu mimo jazdného pruhu do Centrálu, tak by to bolo o 100% lepšie. Ale z kancelárie takéto postrehy asi nenadobudnú
Nemyslel som tieto veľké uzly. Myslel som skôr menšie ale napriek tomu kolízne - napr. na Račianskej radiále - Vinohrady, Hečkova, Čachtická a pod. Resp. tie, kde je kolízny iba jeden smer (napr. už taká Pekná cesta by bola zbytočná)
stavim sa s tebou o basu sampusu ze to nebude fungovat, preferencia poriadne nefunguje ani vo viedni, kde su s myslenim a vsetkym uuuuplne niekde inde ..
hlavne nie v bratislave, kde sa vymyslaju take nezmyselnosti ako prijazd do podzemnych garazi pri tunely, prechod pre auta cez elektricky a priorit pre IAD pri centrale ..
neviem ci si naivka, alebo robis v niecom co nema s dopravou moc spolocne, ale v bratislave to NEBUDE NIKDY fungovat a opakujem svoju stavbku basu sampusu.
taktiez tvrdim, ze ten kto podaval za metro ba navrh zmeny nasypu na estakadu a akosi zabudol na estakadu bosakova je bud nebotycny debil alebo totalny zebedneny neschopak, ktory si nedovidi na koniec svojho tupeho nosu... obavam sa, ze je to kombinacia oboch..
a kto to odporucil by mu mali zobrat peciatku a diplom. ako som sa tesil na tento projekt, tak si teraz nic viac neprajem, aby zbabrali tender, boli namiestky na UVO, tender bol zruseny a nic sa nepostavilo pokial to neprekreslia..
Peon