Bohuzial tam vymysleli jednu linku ktorej kolo trva cez 90 minut, pricom to ma jazdit jeden voz, takze to v konecnom dosledku zrejme bude dost nepouzitelne...
Určite je to krok vpred. Ten vláčik bola fajn atrakcia, ale bolo to pomalé, nemotorné a povedzme si, na ceste to zavadzalo. V Senci by som si vedel predstaviť 3 linky s jedným poradím intervalom 30 v špičke, 60 v sedle a nepracovné dni.
Visa s poplatok radovo destain percent nie je tan kto zdima malych obchodnikov. Su to nase banky, ktore si davaju take chutovky ako 5% minimalne vsak 0,50 - 1,-€.
Mimochodom ak chce vlada bojovat proti unikom DPH, nech urobi poriadok v poplatkoch, zavedie ich regulaciu (napr. len percentualne, max 3%) a da povinnost kazdemu kto predava tovar konecnemu zakaznikovi mat POS terminal.
Terminály na kreditné karty (v skutočnosti v 99% prípadov sú to karty DEBETNÉ) sú na Slovensku rozšírené absolútne na európskej úrovni. Nenažrané nie banky ale kartové asociácie sú všade. Prečo asi v hlbšom nemeckom vnútrozemí zaplatíš v obchode prakticky len elektronickou peňaženkou EC Geldkarte? Pretože to je vnútronemecký clearing a poplatky sú tam niekde v ráde desatiny percenta z ceny transakcie, pretože si tam neodhrýza svoj podiel VISA ani MasterCard, JCB ani Diners.
Mesto Senec este v oktobri schvalilo zavedenie MHD prostrednictvom autobusov (z materialu MsZ to vyzera na minibusy), namiesto doterajsieho vlacika. Avsak vyzera to tak ze rozsah premavky bude podobny, teda v sobotu len doobeda... pribudnut ma sice aj nedelna prevadzka, ale len dva pary na omse, na podnet KDHakov.
ale dnes nemáš pravdu... pretože BMK je už iná generácia, takzvaná EMX karta, čo je úplne iný štandard ako rad MIFARE ? preto akceptácia u ostatných dopravcov nie je taká ideálna, ale pripravené na to bude všetko...
PayPass by bol fajn, ale keby zúčtovacie centrá a banky za to nechceli nenažrané poplatky (prečo myslíš, že sa terminály na kreditné karty rozširujú na SK tak pomaly? pre nenažrané banky)... technológia to zvládať vie, nuž len v tom zahraničí akosi viac vyspeli aj inak ako technologicky...
A ja budem chodit stále z "Karlofky" na Obchodnu obchvatom jak šašo či jako si to myslel ? Detto prestup z Petrzalky pod Most SNP na elektricky je obmedzeny len na 2 normálne "nenosné" linky 88,91, z ktorých jedna má dosť "atraktívny" interval 20 min mimo špičky.
A väčšina ludi i liniek chodievala cez tunel (1,5,9) .....spodkom 4,12 - z toho 12tka vzdy v tesnom zavese za L4 v smere do KV
Naozaj? Kde sa o tom píše? Je vôbec technicky možné používať BMK ako dopravnú kartu v prímestskej doprave? A bude to možné iba v rámci BID u Slovak Lines alebo aj u iných dopravcov si bude možné nahrať tam kredit?
Andreas.Papak
http://imhd.sk/ba/doc/sk/11650/Pouzitie-Bratislavskej-mestskej-karty-v-IDS-BK.html