ano , najlepsie je ked su nejake kratke prazdniny alebo nieco take, a niesu zoznamy na zastavkach, nie kazdy ma internet a chut telefonovat kedy mu ten autobus vobec pojde. kebyze sa spravia nejake interaktivne tabule na zastavkach ciernobiele, tachnologiou citacky el. knih.
ale to by sa na slovesnku nikdy neuplatnilo. ?
Dnes pri cestovaní som si všimol, že takmer všetci cestujúci na zastávke vyhľadávali odchod zo stĺpca školské prázdniny, takmer nikto nevedel, že dnes sa premáva podľa víkendu. Až po mojom upozornení sa prestali rozčulovať, prečo ,,ich spoj nešiel,,. Málokto z ľudí si oznamy na zastávkach alebo na internete čítal.
To, že tam výlučne stretávaš SORKY, máš naozaj šťastie. 3 SORKY bývajú iba výnimočne na linke 78, väčšinou ich je viac, ale býva aj taká výprava (naposledy bola 28.11.2012). S druhým odstavcom plne súhlasím.
chcela by som sa opýtat ako pojde zajtra 91 pretože dnes som čakala na zástavke 30min a nešiel žiadny autobus ani 91 ani 191.. vďaka vášmu užasnemu harmonogramu som meškala do práce!!! zato že študenti su doma ,my zato nemožeme.. hlavne, že revizori boli hned v pozore!!!
mam otazke k pristavovaniu 94ky k parkovisku holicska.
niekedy rano ide spoj, neoznačený alebo služobná jazda a zaparkuje pri zákrute- odboček k parkovisku holičska. prečo nejde na parkovisko a parkuje na ceste? podotykam, autobus je prazdny, bez vodica.
Fuu, no neviem, 78 stretavam denne v roznych casoch, a takmer vylucne stretavam NB18. Mozno iba stastie, neviem, len sa mi nezda. Nepoznam vypravu presnu na 78, nemozem robit tvrdenia, len konstatujem co vidievam
Ale ak ma vozovna malo vozidiel NP, mala by byt "zlucena" s druhou na konkretnych linkach. Neorzumiem stale rozdeleniu Jurajov Dvor a Trnavka..... Trnavkari kolko krat vylietavaju severom (JD) a jurajodvorania dokonca trolejbusovym vyjazdom na trnavke.....AK by si linky robene Tr a JD skombinoval pod jednu strechu (mozu dve vozovne, ale linky kombinovane) tak by ti krasne vyslo dostatok NP garantovanych, a negaranty by doplnali VP vozy.....
Oprava: Aby ste si nemysleli, nehovorím, že tam má byť všetkých 10 poradí NP, ale považujem za chybu, že keď má vozidiel nejaká vozovňa málo, vypravuje ich aj na špičkové linky ako v tomto prípade 74, 75. Mala by ich vypravovať hlavne na celodenné linky.
cest snad len 78, ale ta je plne NP vypravena vzdy. Fanatikmhd, je to presne opačne. 78 nie je nikdy úplne nízkopodlažná. Je tam 10 poradí, a dosť často sú tam len 3 nízkpodlažné vozidlá. Výnimočne ich býva 7, čo sú všetky celodenné poradia.
Aby ste si nemysleli, nehovorím, že tam má byť všetkých 10 poradí NP, ale považujem za chybu, že keď má vozidiel nejaká vozovňa málo, mala by ich vypravovať hlavne na celodenné linky. V tomto prípade by to bolo 5- 6 na linku 78 a 3- 4 na linku 34. A garantovať NP aspoň na 1 poradí linky 34 a 1 poradí linky 78. A aj tú garantovanosť dodržiavať. Všetko sa dá urobiť, len treba chcieť a nie iba sa vyhovárať.
Často sa stávam že tá garantovanosť NP vozidiel je len na papieri. A to je ďalšia chyba. Najprv nech DP prideľuje autobusy na tieto poradia a až potom na ostatné poradia. Lebo poton to vyzerá takm že DP ani nevie, čoto tá NP je.
Stále si myslim,ze prevadzkovat L32 s "duobusmi",kde su 2 useky na trati nezatrolejovane je blbost. Dieselagregat zerie ovela viac ako klbovy autobus. To ze sa plytva inde, nemusi sa aj na L32 keby sla na celodenny interval s 8-10 min hoc aj s solo vozmi tbus s APU.
mrcheef