Reply on: fanatikmhd #186645:
Urcite, navadzaci system oskusany na soroch, nie lacna vec, ale ked stretnes Tkaca v Tatroch tak ho urcite ukecas, on je za kazdu hovadinu. Teoria zvrsku taktiez.. Najviac sa mi pozdava ta idea otvoreneho stredu, v pripade potreby obidenia prekazky ci pri vyhybani sa jej sa v najhorsom pripade zavola par zachraniek pre zranenych cestujucich a zeriav z vozovne pre vytiahnutie busu z medzery - bezpecnost nadovsetko, poskodene napravy a spodky, dobry napad imo.
fanatikmhd
Ako pozeram na ten obrazok. Aky voz ma najmensiu vzdialenost vnutornych ploch pneumatik, a o kolko sa jedna? Tu na fotke je vidiet, ze sorka ma cez meter. Ked nad tym tak spekulujem, na radialach kde idu elektricky, ak by sa zpevnili vonkajsie casti od hlav kolajnic (napr beton, pripadne by vozy vyfasovali navadzace pre prednu napravu ktory by pasovalal do kolaji. BUS by nadherne mohol dokonale presne ist po elektrickovej trati tak, aby neposkodzoval kolajovy zvrsok, nebolo potrebne zakryt ani stredy kolaji (priestor medzi kolajnicami), ba dokonca netrebalo by ani zavedenie BUS pruhov napr na nabrezi a pod.
Namietky?