vo vozovni trnavka je spraveny servis pre vozidla sor a pre vozidla mercedes je v petrzalke myslím ze to ma rozum a od 7.januara idu na 83,68,98 a nejake 93 tak to tiez ma rozum su to velmi vytazene linky (len tak pre zaujimavost 83 bude robit celu petrzalka nie len 5 poradi ale vsetky tak to bude super)
Veď, to presne som chcel ukázať, čo je komu po tom ako je znak, 98% ľudí si to ani nevšimne. Ide tu o o to, že DPB si nevie ustrážiť, čo mu dodajú... A, k tomu, že či im nedali náhodou zlý podklad, by som ešte dodal, že na niektorých vozidlách je trebárs operadlo sedadla správne, sedacia časť nesprávne, takže to odflákol výrobca.
najdes na stranke stareho mesta. cela koncepcia urcite este nie je ukoncena (lebo Rosova) a vraj aj rokuju z BPS park so zladenim podmienok, aby boli rovnake aj v BPS park.
Samozrejme, kedze Rosova, cele to bude obhospodarovat sukromna firma.
Vie mi niekto stručne vysvetliť, resp. poslať link na platný návrh parkovacej politiky mesta platnej od nového roku? Konkrétne ma zaujíma okraj Starého mesta a rezidenčné parkovanie. Budu sa kupovať nejaké karty, alebo budú automaty?
To ze budu jazdit za Petrzalku (ak teda DPB nahodou nedostane rozum) este neznamena ze priprava do premavky (osadenie TIS a dalsie zalezitosti) nemoze prebehnut v Juraku.
V tom článku sa píše, že prvé štyri vozidlá sú už vo vozovni Jurajov dvor. To je asi chyba a má byť uvedená vozovňa Petržalka. Alebo došlo k nejakej zmene?
Poťah je síce jedna vec, ale predstav si, že robotníci v Číne napríklad našijú logo Nike na topánky naopak, prípadne z trička ZARA spravia tričko ARAZ, prípadne z parfému Dolce Gabbana Dolce Bannana.
Otázne je, či si DPB taký poťah vôbec objednal, alebo im ho SOR dodal z vlastnej iniciatívy v rámci dobrých vzťahov. A či vôbec niekto z výroby v SORe vôbec vie, ako má logo Bratislavy vyzerať.
Presne tak, je to síce menej dôležitá vec, ale ak by sa toto stalo akémukoľvek výrobcovi napr. automobilov, že by zákazníkovi dodal automobil buď s iným poťahom alebo s poťahom naopak daným tak by z toho bol obrovský problém. A dokonca z výrobného závodu by také auto ani nemohlo odísť a ak by odišlo boli by z toho obrovské problémy. To by znamenalo, že zlyhala výstupná kontrola, ktorú zjavne nie všetci výrobcovia autobusov majú. Tu sa aspoň ukazuje ako DPB kontroluje stav preberaných vozidiel. Ak by to kontroloval dôsledne nemusel dané vozidlo vôbec prebrať dovtedy dokým ho neupravia podľa objednávky alebo by požadoval kompenzáciu napr. v zľave na vozidlo ako to býva u predajcov automobilov. Na druhej strane je otázne, či DPB sám neposlal takú vzorku poťahu a ako má uzatvorenú zmluvu v prípade takýchto problémov...
robite si z neho srandu, no fakt je ten, ze byt to sukromnik, tak si o vsimne a u dodavatela vyreklamuje. Je to sice prkotina, ale prave taketo prkotiny ukazuju stav podniku! ze tam porste nema nikto o nic zaujem!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
skeli