Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #186377:
Zabezpečený chod vlak znamená, že je zabezpečený zabezpečovacím zariadením.
Reply on: Ámos #186371:
http://www.zsr.sk/buxus/docs//legislativa/351_2010
§29
(11) Na električkových dráhach, na ktorých chodia vlaky rýchlosťou viac ako 60 km.h-1, je chod vlaku vždy zabezpečený.

Bohuzial sa mi nedari najst definiciu toho co sa rozumie zabezpecenym chodom vlaku.
Reply on: 810zssk #186375:
tak si ho prestuduj. ?
Kedze co si informacie pamatam (aj to slabo) mam spred tohto datumu,
takze tu obaja varime z vody a bavime sa o nieco o com nemame paru.
Reply on: Ámos #186374:
Zakon o drahach je z roku 2009...
Reply on: 810zssk #186373:
drazne predpisy vsak vzhladom na spolocny stat a skostnatelost draznych uradov budu stale rovnake ?
Reply on: Ámos #186371:
Co s tym ma Praha, nie je nahodou v inom state?
Reply on: Joyki #186370:
Neviem, ale kazdopadne, podla materialu co bol v zastupitelstve, najnizsie cislo linky v BID ma byt 215 (Bratislava - Marianka), teda konflikt s trolejbusmi nie je. Cize teoreticky by nic precislovat nebolo zatial treba, s tym ze by sa dohodlo ze pri kazdej zmene trasy tbusovej linky by tato presla do autobusoveho radu.

No a kedze sa zrusilo znacenie 2xx Zahorie - zapad a 3xx Zahorie - vychod (cele Zahorie bude mat jednu radu), mohli by sa tiez zahoracke linky precislovat do radu 3xx... a nebol by konflikt vobec. Akokolvek, pri tom bordelarskom CP co BSK schvalil je znacenie liniek mozno do istej miery zbytocne, nadalej ten system bude chaoticky.

Btw., kde je ta informacna kampan co mala bezat od 9.12.? ?
Reply on: 810zssk #186368:
nie, vyhladaj si nieco ohladom modranskej rychlodrahy v Prahe.
mestske drahy sa urcite riadia inymi predpismi ako zeleznicne.
Reply on: 810zssk #186366:
Trolejbusy ostávajú, či sa prečíslujú? Podľa mňa kľudne nech ostanú 2xx.
Reply on: 810zssk #186368:
Tiež mám pocit, že obmedzenie rýchlosti na 50 km/h nie je iba kvôli neúplne izolovanému telesu, lebo tá 50-ka na el. tratiach platila, ak ma pamäť neklame, aj v časoch, kedy bola ešte v obci povolená 60ka (pred februárom 2009).
Reply on: Ámos #186367:
Prechody pre chodcov a ine urovnove krizovania su aj na zeleznicnych tratiach.. problem je ak sa nemylim v tom, ze MPR nad 50 moze byt len tam kde je zabezpecovacie zariadenie (pripadne ma niekto opravte).
Reply on: Ike #186353:
mam pocit, ze nema na vyber a mohol si dat max 50, lebo teleso nie je uplne izolovane. Staci, ze su na nom prechody pre chodcov a ine urovnove krizovania. Ale o tomto tu bude vediet viac niekto kompetentnejsi.
Reply on: Joyki #186365:
Od marca.
Reply on: Marek1978 #186362:
Pre lepšiu orientáciu sa zaviedlo číselné označenie prímestských autobusových liniek tak, ako ho poznáme v˙mestskej hromadnej doprave.

To fakt? Ja som ešte nevidel 200-kové SL busy... alebo od marca?
Reply on: Marek1978 #186362:
Ale napr. hneď za Sencom sa počet spojov v prac. dňoch znížil už na cca. 13, a už sme hlboko pod počtom odchádzajúcich vlakov: 18. Prípoje na Os do BA v Senci asi 5x-6x za deň (sedlo).
Cez víkend fantastické 3-4 spoje. ?
A potom čuduj sa svete, všetci prechádzajú na IAD.....
Reply on: OBUS #186357:
60
Reply on: Ike #186353:
Netreba zabúdať na technický stav tratí, ktorý je značne zanedbaný.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.