Reply on: 810zssk #185941:
A je skutocne MBCC najkapacitnejsie vozidlo? Ak chcela DNV kapacitu, mala bojovat o generalky TAMbusov 

Vola zas trusit po 2 vozoch medzi vozovnami nie je dobry napad..pod 20 vozidiel to ani nema cenu trhat..... Hlavna by obsadit sla, obzvlast ak by nocaky N93 koncili na hlavnej podla CP, cize vozy konciace v Pe by vystriedali MBCC na jazdu na stanicu, a tym padom by bola aj obsluha stanice, a 0 jalovych......zjazdy zase opacne ako posilove 96....
Laminatka - A co chces vysvetlit? Km mam dohromady cez 80 000 cca, Vek dostatocny na dokoncenie inzinierskeho studia na STU (v klasickej dobe trvania studia na SVK), a vodicak je poloplny cakajuci na dorazenie datumov........
P.S. - Ak dakto vie, nech odpovie: V NB18 su urcite zony podlahy vyhradene zltou farbou. Miesta kde cestujuci sa nemaju zdrziavat (dvere, predna cast). Ovsem tu su oblasti aj v ulicke. Ako potom Libchavcania vypocitavaju kapacitu vozidla? Ak bez tych zon, tak mi nejak vychadza kapacita stojacich ludi o dost mensia..... Resp pocet osob na meter stvorcovy kurna vacsi..... Tak?
N/A
Inak neviem prečo tu riešite kde a ako by mali byť MBCC.
Po 1: jednoznačne na linke 83 ( nemá taký interval ako 93 )
2: na linke 68 aj keď je nekonečne meškajúca
3: na linke 98 ( to je kompromis aby aj ľudia z konca Petržalky mali MBCC )
4: na linke 95 sa uživili
5: určite by sa zišli na linke 21 aj 61 ale nespadá pod petržalku
6: vozovňa-vedenie si aj tak urobí po svojom
7: osobne si myslím, že by nemali byť porozhadzované na rôzne linky ( daná linka rovná sa počet MBCC )