Počet nových ucelených súprav elektrickej a nezávislej trakcie pre prímestskú a regionálnu železničnú dopravu 39 ZSSK
Počet nových električkových a trolejbusových vozidiel 149 mesto Bratislava, mesto Košice
Dĺžka vybudovaných električkových tratí v km 2,4 mesto Bratislava
Dĺžka zmodernizovaných električkových tratí v km 20,9 mesto Bratislava, mesto Košice
Nikto zatiaľ nepovedal koľko vlakov plánujú nakúpiť alebo sa mýlim? Možno pôjde o malé číslo. Na tlačovke Počiatek hovoril, že tých 420 miliónov rozdelia najbližšie týždne a aj to podľa rizikovosti. Čím rizikovejší projekt tým menej peňazí. Tým rizikom myslel napr. nepredvídané situácie počas tendrov. Rátajú s tým, že pri niektorých tendroch sa môžu výrobcovia odvolávať a podľa toho sa aj zariadia.
Taká zaujímavosť je, že na začiatku spomenul rekonštrukciu trate do Dúbravky, stavbu novej trate do Petržalky, ale pri otázke či si myslí, že je dobrý nápad rekonštruovať trate z týchto financií začal spomínať, že Bratislave chýba spojenie na Hlavnú stanicu takže si myslí, že je to dobrý nápad... Len akosi asi pozabudol, že rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu sa financovať z týchto peňazí nemá...
Mňa osobne zaujíma ako to bude s trolejbusmi. Vravelo sa, že aj mesto si uvedomilo, že SOR nie je to pravé pre Bratislavu (len či to neboli reči...). Ak je to teda pravda, zaujímalo by ma s čím sa prihlási Škodovka do tendru (Citelis, Solaris?). A taktiež by ma zaujímalo či sa prihlási aj nejaký iný výrobca... Pri električkách si myslím, že Bombardier sa do tendru prihlási keďže tu testoval aj svoju električku a asi aj Škoda... A ako posledné hlavne nech nezabudnú na tú klimatizáciu pri každom vozidle keďže je to z EU peňazí... ?
Chlapi, dnes l50/x, voz 2348, vodic z poobednej zmeny - Neradim ako vodici IAD toho chlapa predbiehat, jazdi ako zavodnik, predbieha vsetko, hadam ja sanitky s majacikmi. Zo safka z krizovaky z laveho prudu plny plyn, na zastavke ho nedobehlo ziadne auto Mat viacero takychto, ani neuvazujem o nosnom systeme - elektrickach Vsetka cest, taky turbo odvoz som este nemal
Ako si vyratal dva roky? Podla mna to bude o mesiac rok
Bohuzial DPB mal este asi mesiac dozadu na Namesti SNP (neviem ako dnes, ale na mnohych zastavkach isto stale preziva) mapu s elektrickami na stanicu + je to v mnohych turistickych sprievodcoch (L13) a DPB stale nie je schopny dat na Namestie SNP jeden hlupy anglicky pisany oznam o vyluke, takze ludi to pletie.
U vodica sa ozvat mozes, malo by byt standardom ze ked ho cestujuci upozorni na znizenu kvalitu sluzieb tak ten to bude riesit! Je to uplne normalna vec a vzdy ked som to spravil pri vyuzivani sluzieb civilizovanej spolocnosti, bolo to riesene slusne a kompetentne. Podobne tento konkretny nedostatok bude riesit velka cast vodicov DPB, na zvysok treba ist s kratenim premii, lebo si ich nezasluzia.
Ozvat sa TREBA a ma to vyznam! Len narast podnetov od cestujucich pomoze aby si kompetentni uvedomili kam ta firma smeruje. V poslednej dobe sa to dramaticky zhorsuje, uvazujem ze to budem vsetko zapisovat a raz mesacne im poslem suhrnnu staznost na vsetkych 20 nedostatkov.
Aj to môže byť jeden z dôvodov. ? Ale veď DPB sa vyjadril: zastávky majú názov preto taký lebo sú to orientačné body. I keď som ešte nikomu nevravel, že je to pri Siemense alebo podobne... ?
už sa mi niekoľkokrát stalo, že aj keď mal "pípať" na odchod, tak sa tak nestalo, ale zase ustrážiť si to pri odchode ešte dokážem (niekedy je nutné zavrieť a otvoriť dvere, aby sa palubák zobudil...)
Možno preto lebo 99% svetelných križovatiek je od tej istej firmy ako sa nazýva tá zastávka... Možno im preto Siemens dáva "zľavu" alias o pár eur je nižšia tá tučná suma za svetelné križovatky, verejné osvetlenie a ešte neviem čo všetko spravuje pre Bratislavu Siemens...
Podľa tých áut to asi bola posila na cintorín. Avšak do Vrakune bola po dva roky dlhodobejšia výluka, kedy chodili tbus iba cez Mierovú po CR (prvý krát linky 201 (namiesto 220 z Rajskej) a 218, ďalší rok to už boli linky 201 a 202. Aj tá NAD Cintorín Ružinov - Čiližská bola označovaná jeden rok ako "X" (interne tuším X20) a druhý ako 171.
Tr3mp: 221 a 222 to bolo až od roku 2000, kedy všetky tbusy prešli do radu 201-212.
luky133
Taká zaujímavosť je, že na začiatku spomenul rekonštrukciu trate do Dúbravky, stavbu novej trate do Petržalky, ale pri otázke či si myslí, že je dobrý nápad rekonštruovať trate z týchto financií začal spomínať, že Bratislave chýba spojenie na Hlavnú stanicu takže si myslí, že je to dobrý nápad... Len akosi asi pozabudol, že rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu sa financovať z týchto peňazí nemá...
Mňa osobne zaujíma ako to bude s trolejbusmi. Vravelo sa, že aj mesto si uvedomilo, že SOR nie je to pravé pre Bratislavu (len či to neboli reči...). Ak je to teda pravda, zaujímalo by ma s čím sa prihlási Škodovka do tendru (Citelis, Solaris?). A taktiež by ma zaujímalo či sa prihlási aj nejaký iný výrobca... Pri električkách si myslím, že Bombardier sa do tendru prihlási keďže tu testoval aj svoju električku a asi aj Škoda... A ako posledné hlavne nech nezabudnú na tú klimatizáciu pri každom vozidle keďže je to z EU peňazí... ?