Reply on: J #18326:
Ten článok by bol v pohode, keby sa volal "Kvalitná MHD je pre Bratislavčana sci-fi", pretože pojednáva o výsostne bratislavskej MHD a jej problémoch. Pri tom titulku, pod ktorým vyšiel, to nemožno nazvať inak ako lžami a zavádzaním.
J
Re #18247 Miki: Označiť gumy nie je potrebné preto, že "lebo DPB". Vozy a čiže aj gumy na nich sú majetkom mesta, DPB je ich prevádzkovateľom. Ak by bol bordel v gumách tak sa nájde niekto podnikavý, kto ich predá. V BA je dosť kupcov na také veľké gumy, súkromný prevádzkovatelia busov,... Myslím, si, že je dobré, že aspoň v tom majú poriadok.
Dnes som sa bol pozrieť na zastávku ŽST Vinohrady na tú reko prístreškov. Strašné. Úplne popreli pôvodný dizajn tých prístreškov, ktoré sa majú veľmi podobať na tie od JCDecaux, ak neboli dokonca od nich aj kupované. Robia z toho rovnaký paškvil ako prístrešky pri Poluse. Najlepšie by bolo, keby všetky prístrešky tohto typu ponúkli na predaj za 1,- firme JCDecaux s podmienkou, že ich zrenovujú a budú sa one starať. Väčšina z nich dokonca aj má reklamné vitríny avšak samozrejme porozbíjané.
Ďalej by som chcel pár kritických slov na Colora, ktorý píše o nulovej údržbe týchto prístreškov. Áno je biedna, ale nie nulová. Na jar tohto roka boli na karloveskej radiále dané nové sklá, po mesiaci bola viac ako polovica znovu porozbíjaná.
JCDecaux vymení sklo do dvoch pracovný dní, takže vandal vidí svoju prácu krátko a tak ho od podobných akcií odrádza. To je vidieť na ich prístreškoch, na ktorých sa zriedka vidí nejaký ten grafit, plagát, či rozbité sklo. Proste sa to tým tupcom neoplatí.
Tak by to malo fungovať aj pri vozoch. Ak ho niekto popíše, či postrieka, tak by sa to malo do dvoch dní odstrániť, aby to nenábádzalo ďalších a ďalších.
Igorko, Martin Fundárek, m@rtin: No mne pripadá, to že sa do súťaže prihlásila jediná firmu, ako by boli podmienky postavené pre túto firmu. Kedže Inekon bol vylúčený zo súťaže pre nejakú divnú podmienku a má takmer rovnakú stavbu akurát iný vzhľad. Zaváňa to krásnym klientelizmom jako prase.
Chcel by som ešte tu vychváliť vodiča busu 4831, ktorý sa oňho stará ako o vlastné dieťa. Dôkazom toho je, že poumýval dokonca aj protišmykovú podlahu, ktorá je za poslednými sedadlami nad motorom aj priestor vedľa sedadiel (ktorý volám na tašku) pri oknách tiež úplne vzadu. Rozmýšlam, že mu dám aspoň flašu vína.
4802. Jo je strašné, že tak neskoro, ale aspoň niečo. Možno je to náznak zmeny k lepšiemu v DPB, lebo dielenský ho neopravili z dlhej chvíle, že sa im chcelo, niekto ich musel prinútiť a vedúci 4. kolóny to určite nebol.