Reply on: Andy #17938:
Hmm len by som ta doplnil Tie cervene astry - ak to malo nahodou inu celnu masku, ako Astra, tak to nebola astra, ale Trio. Je to taka vylepsena Astra, alebo dotiahnuta astra. Ked sa DP Inekon rozkmotril so Skodou, tak pokracoval vo vyvoji a vylepseni a vola sa to Trio. Subjektivne - viezol som sa tesne po sebe astrou a triom a trio bolo lepsie - ma vylepseny podvozok najma a aj ine "pakoviny"...
Co sa tyka kolajnic - tak kolesa elin maju zeleznicny profil, kolajnice su identicke s tymi, co sa pouzivaju na zeleznici (logicke, vzhladom na kolesa elin :D), co som pocul, tak cast (mozno aj znacna) elinovej trate je vybudovana na kolajniciach, ktore kupili piramo od CD. Cim dosiahli okrem ineho zaujimave uspory.
Dalej, co som si vsimol ja - eliny su skoro vsetky aspon troxu zrekonstruovane - teda nater - predny a zadny transparent a vnutorne vybavenie. Neviem ci ste si vsimli, ale ja som bol prekvapeny cistotou vozidiel zvnutra!
Co sa tyka vyhybiek vzdusnych krizovatiek - tak si myslim, ze vacsina je od firmy Elektroline a tie skorsie su myslim v kooperacii s nejakou nemeckou firmou - nepamatam si nazov. Co som ja pozoroval, tak vodici t-busov jazdili hodne rychlo, ale plynule a vobec sa nezatazovali vyhybkami. Cesta T-busom pripominala jazdu busom.
Dalsie poznatky - vela zien (a peknych) tam robi, ako vodic t-busu - o elinach ani nehovorim. Vsetci vodici maju uniformy vkusne.
No viac ma nenapada - ale toto vsetko som pisal niekdy v januari t.r. po mojej navsteve ostravy.
Andy
Nastupna zastavka, dalsia zastavka 1.p, 1.p, 1.p - 1.p - 1.p - 2.p - 2.p ...