Ja(zast. Hranicna 96, 201, 202, 208) mam od 7:00 do 8:00 cez skolsky rok prac. den spojov 54, z toho 40 klbovych, ale aj tak sa tam sardinkujem vacsinou. Interval mam vlastne 1,1 minuty A to ked chodili kratke 201, tak som mal ten interval asi minutu. A co sa tyka riesenia, tak myslim, ze by bolo lepsie pouzit radsej dlhe vozy ako su teraz a pripadne este trochu ten interval zlepsit.
Spectre
Tie udaje o obsaditelnosti su randomne strielane cisla. Fakt to nie je objektivne porovnavat. Avsak ja byvam na Posni, nastupujem na zastavke Brodna a velmi dobre si pamatam eru kratkych 201. Preto zhruba viem, ze kolko sa natlaci do 14Tr. A ver mi, ked som isiel Solarisom na 83ke, nebolo to lepsie ako ked ide kratky zalozak. Jednoducho si nepomozes, 15metrovy Solaris ma obsaditelnost len o trochu vacsiu, ako napr. 14Tr. A o Shitare ani nehovorim - vsak to malo vsade 2+2 jak dajaky zajazdak.. ts ts ts ts ....
Preco si myslim, ze sa interval nezlepsi? Zijem v Bratislave 19 rokov a za tu dobu som nadobudol iste skusenosti.... Takze viem o com hovorim.
15metrova karoseria mi je v tom pripade rovnako nesympaticka, ako tebe, sorry, ze som na teba tak skarede vybehol Aj k tomu, ze to neni pre Bratislavu som myslel najma dlzku 15metrov!!
Re #17794 Igorko: Ver mi, nemohlo! Toho, kto vyberal sedadla, resp. urcoval vizaz interieru by som zabil. Keby tam boli normalne sedadla VogelSitze, neboli by tam tie debilne smetiarske oranzove tyce a malo to determalne skla, tak nic nepoviem. Okrem toho by som ale vybral uplne ine farby na vnutorne obklady. Teraz to nielenze vyzera nevkusne, ale je na tom vidiet aj vsetku spinu, takze ten humus je dvojnasobny.
Samozrejme o tom, ze tam mala byt prevodovka VOITH ani nehovorim. Avsak to bolo zrejme tak, ze Ikarus tam namontoval to, co mali akurat na sklade a v DPB to nikoho extra nesralo.
Iste, nadavam na Karosu, ale priznavam, ze 15TrM a 15Tr - to je rovnaky rozdiel, ako 7xx a 9xx. Co sa tyka konstrukcie vozov zo skodovky, nemam jedine vyhrady. Az sa divim, ako mohol socialisticky konstrukter v tej dobe take nieco navrhnut. Cez sprostosti, ktore vychytali a jednoducho odstranili v prvych seriach je to prakticky bezchybna neznicitelna konstrukcia. Co sa tyka hrdzavenia, tak to suhlasim. Ono by vsak kludne stacilo, keby mal kazdy voz raz za pol roka novy nater - reklamu - a nehrdzavelo by to. Take trofle by vydrzali jazdit s prehladom 20-30 rokov. To mas ako nase T6A5. Myslis si, ze preco nehrdzaveju? A ta posledna seria - ta uz sa zacina chytat, pretoze isty Ing. XY tam nechce dat z jesitnosti reklamu. Pochopitelne, nerezove plechy na Solarise su bez diskusie.... Aj preto radsej chcem Solaris, ako dajake bakelitove SlintyHnisy
Este ohladom 15metroveho vozidla, tak fakt si neviem predstavit, kde by jazdilo. Okrem 201 a 202 tu mame vsetky take linky, ze aj ked su narvate, tak je treba zvysovat interval a nie tam davat dlhsi trolejbus. To je nezmysel. Zas na 201 a 202 je ten klbak opravnene. Aj ked ja osobne by som dal aj na 201 a 202 interval 7, alebo 8 minut, nakolko, hlavne 201 chodi natrieskana aj tak.
Re #17798 aNTI: Ja som za. Aj ked ovela jenoduchsie by bolo zmerat aktivnu plochu podlahy (tam, kde sa da stat) a prekreslit ju do pocitaca. Potom by si si iba doplnal postavicky. Samozrejme, neda sa to merat tak, ze vypocitas plochu a vydelis to poctom ludi na meter stvorcovy - to je zavadzajuci, uplne nepresny udaj. Bohuzial mam obavy, ze presne tak to meraju v Solarise. Co sa tyka Skodovky, tak nepoznam ich zazracny vzorec, ale z vlastnej skusenosti potvrdzujem, ze sa tam ludi natlaci aj viac.