Reply on: J #17767:
Takto nejako uvazovali o unifikacii asi aj nasi. Aj ked sa bude dat zanedlho unifikovat vozovy park aj CityBusmi (prototyp "CityBusu s palicami" uz existuje v plzenskej Skodovke - podotykam Plzen, nie Ostrov), myslim, ze presovski sa raz a navzdy nastvali na Renault - a na ine, nez Solaris peniaze nemaju. Solaris je vobec vela muziky za malo penazi. Hovori sa, ze 15-metrovy Solaris Trollino je lacnejsi ako 15TrM...
Spectre
Cela pointa spociva v tom, ze kvalitu si mozes strcit niekam. Keby bol autobus, ktory das pod pneumaticky lis, zapnes to a po vytiahnuti ostane neposkodeny, vtedy by bol kvalitny pre BA. Bohuzial, take materialy este nevyrobili a tu by sa nechytala ani NASA.
Prispevok #17757 by som si predstavoval asi takto. Citujem: "Vies, mne sa Citaro paci, ale kedze si ho nemozeme dovolit, kupte ho vy". Ta kvalita ma trochu zarazila a pousmial som sa nad nou. Hadam aj preto, ze sme pred chvilkou isli s Petom a Andym na exkluzivnej 201 na Amfiteater a o vselicom sme diskutovali.
Mimochodom (aj ked to patri do dispecera). Ujo vodic z vozidla 6624... Hrobust! Preco sme nezastavili na Sokolskej? No preco? Ze by nas mrzeli premie?
.
.
Keby v DPB fungoval inteligentny system, ze to, co sa blbcom zoberie sa da vzornym vodicom, tak by bol ihned telefonat na ×5950..."Zavolaj mi do klubu"×. Takto je to vsak docela jedno... Vsak je to novinka, tak si musia trochu zvyknut. Nemozeme od nich cakat zazraky, ved su to beusacky vidlaci