Zdravím Vás, chci se zeptat, jestli se u Vás plánuje s dalším nákupem Ikarusů. V ČR to vypadá na definitivní konec s Ikarusem během nastávajících 3 let....Asi to nepřežiju...
no neviem ci voz musi mat technicku prestavku, ale skor by som povedal ze ani velmi nie... akurat ze striedac bez voza je velmi nechcena sluzba a tie kde ta striedaju to tiez nie je velka vyhra...
Andy> nove poradie nepribudne. Pribudne striedac s vlastnym vozom.
Priklad: vodic na linke 2/3. pride na Zlate Piesky 7:00, odchod o 7:10 zo Zlatych Pieskov pojde striedac ako 2/3., ale bude tam iny voz ako kolo predtym. Dalsi odchod zo Zlatych Pieskov 8:00 uz pojde vodic co v ten den jazdi linku 2/3. a pojde s tym istym vozom s ktorym dosiel o 7:00 na Zlate Piesky.(dost polopatisticky vysvetlene) Tym sa zabezpecia pracovne prestavky vodica, a zaroven aj technicke prestavky vozu. Ale iny zmysel v tom nevidim.
Striedac s vlastnym vozom :):):) To som pocul naposledy ked sme jazdili na bicykli linky Ale fakt, nedalo by sa to povedat stylom "Na linke 2 pribudne nove poradie"?
Ja som prave dnes ziskal info, ze na L2 a L6 bude striedac. Na linke 2, vsak bude taky zvlastny. Totiz, bude to tzv. striedac s vlastnym vozom. Tzn, ze dojde typek so svojim vozom na Zlate Piesky a dalsie kolo zanho pojde striedac, ale s vlastnym vozom. Cize nebude k nemu naskakovat ako napr. na linke 11, alebo 7. No a na L6 bude klasicky striedac. Len mi nieje jasne, kde ten striedac na L6 bude sediet...
zrusenie eliny na ZST Nove Mesto nie je velmi vhodne (aj ked nie je neak velmi vyuzivana) - jednak je to vhodna posilova linka pre dopravu od polusu do mesta a okrem toho je rozumnejsie ist cestou preferencie elektrickej dopravy a obmedzit 50ku (autobusovu linku) - do autobusu musis liat naftu, elektricku stavu v troleji vsak mas (plati sa pausalne)
Pan K.K..? heh... mas pravdu.. tiez ma to vytocilo... u vas sa ale zmenili cisla, u nas sa zrusili linky a HLAVNE TA DOLEZITA SIDLISKOVA 122.... PRecooooo?
Andy: To áno, ale ja som to myslel, že ak zrušia L6 a L2 tam bude iba zachádzať, tak to ani nemusí. Budete to pôsobiť, že DPB chce aby ľudia iba cvikali dražšie lístky. Uvidíš, že ak to prejde, tak toto bude jeden z argumentov ľudí pri nadávaní. A priznajme si. Zdržovať to bude a riadne.
Ale asi by sa nemalo nič zmeniť. Toto k ničomu neprispeje, počet liniek zostane,iba spravia ľuďom v linkovom vedení chaos. Nikto nebude vediať kam ide. To isté, ako keď sa prešlo na oblastné číslovanie. Prišla 93 namiesto 43 a ľudia len pozerali, zbehli sa k CP, zistili kam to ide a medzi tým im bus ušiel. A kým si zvykli na linky v celej BA. Prečo tu proste nenehajú to čo je až kým sa neprejde neskôr na rýchlodrážnu elinu a potom sa to prerobí. Sú to všetci Tupci a hlavne plánovači okolo pána K.K. sním na čele.
59 - preto, lebo by potom bola linka vyuzita, a o to DPB ide, aby nebola a aby ju po case mohli uplne zrusit.
7 - mam rovnaky pocit.. Vsak z Obchodnej maju 5 a z Kamenneho 11.. Ostatnu trasu tiez je subeh.. Radsej namiesto sprostej 7 by mali posilnit 6ku do Polusu.. Tam je vzdy hrozne vela ludi.
Ved prave, pri jednorazovom listku platis doplatok na EC 60,- Kc. A vyhodou KMB je nielen to, ze sa da vypisat pred nastupom do vlaku, ale hlavne, ze sa da vypisat od bodu statnej hranice, takze ti vztekla teta v predajni listkov ZSSK nemusi vystavovat usekovy cesky listok, ktory ti aj tak predrazi. Este dalsou vyhodou KMB je, ze nepotrebuje ZIADNE potvrdenia, ZIADNE fotky, ZIADNE poplatky za vystavenie, ZIADNE obmedzenia veku. Zato jej velkou nevyhodou je problematicke pouzitie na vzdialenosti do 100 km, takze ja osobne mam KMB i ISIC.
No prave som zistil ze cesta Praha - Kuty st.hranica by s JUNIOR PASS ISIC mala stat 160 Kc (za predpokladu ze je to vzdialenost 325 km). teda je to dokonca menej ako s KB (195 Kc) - to ale plati len pri obyc. rychlikoch. Akurat IC/EC priplatky si pri JUNIOR PASS ISIC asi musis zaplatit, pri KB tusim nie. Je to tak?
Do Bratislavský novín stále viac ľudí píše svoje skúsenosti s DPB. Teda nechcem sa chváliť, ale možno som aj ja pomohol svojimi pár článkami. Už mám pripravené ďalšie dva, ale neviem ktorý skôr. Jeden o dotáciách do MHD a druhý o nevhodnom správaní zamestnancov DPB. Ale zrejme najprv druhý.
A je to dobré, lebo o problémoch sa musí aj diskutovať a musia mať verejný pretras aby sa niečo pohlo k lepšiemu.
Este je moznost na cesky usek pouzivat zlavu JUNIOR PASS ISIC Na ceskej vlak.stanici ti za predpokladu ze uz mas ISIC karticku (jej vystavenie stoji 325 skk, robia to napr. v CKM, je to fakt dobra vec) 100Kc vystavia preukaz na zlavu (jej presnu vysku si uz nepamatam). Ak si tento preukaz vybavis na jesen po zaciatku akademickeho roku, tak ti plati do konca nasledujuceho kalendarneho roku t.j. 16 mesiacov.
Cena jednej cesty domov je potom podobna, akurat nemusis kupovat cesku KB do zasoby. I jeden i druhy sposob ma svoje pre a proti. Papyr, Igorko, a ini doplni snad dalsie a presnejsie informacie.
Sorry za mozne nepresnosti, ale do PHA som uz dost davno vlacikom nesiel...
Ved teraz sa potvrdilo, aka je linka 5 dobra - pocas tej vyluky prazdna nechodila a to urcite nepobrala vsetkych, co chceli ist jednotkou, lebo ti isli zvacsa na 12ku. Na buduci tyzden ale budem mudrejsi ohladom toho, co sa chysta od 28.6.... DP mi totiz posle nove cestovne poriadky
To snáď nie! To tu už raz bolo! Pamätáte sa? Do Dúbravky mala jazdiť 1 (cez tunel) a 2 (terajsia 12) a 5-ka skrátená z Karlovky cez mesto len po Vinohrady. Mimochodom, mnohí cestujúci by sa iste potešili,keby z 12 a 14 vznikla pôvodná 12-ka. Len nech tú 5-ku nemenia!Komu jej terajšia trasa leží v žalúdku?Ale s tou 2-kou zachádzajúcou k ZST Vinohrady namiesto 6-ky to podľa mňa nie je až taký zlý nápad.
Inak,pre koho je linka 7?Nepripadá vám zbytočná? A existuje nejaký logický dôvod prečo 59 nemôže zastavovať na Račku obojsmerne ráno aj popoludní?
Vladimir: Znamena to, ze bude vypravovana z Juraku To by asi nemohli spravit, aby zmenili uplne trasu A s tou linkou 5 neviem ci bude nahrada... Mozno sa zmeni aj interval, neviem..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J
Ale asi by sa nemalo nič zmeniť. Toto k ničomu neprispeje, počet liniek zostane,iba spravia ľuďom v linkovom vedení chaos. Nikto nebude vediať kam ide. To isté, ako keď sa prešlo na oblastné číslovanie. Prišla 93 namiesto 43 a ľudia len pozerali, zbehli sa k CP, zistili kam to ide a medzi tým im bus ušiel. A kým si zvykli na linky v celej BA. Prečo tu proste nenehajú to čo je až kým sa neprejde neskôr na rýchlodrážnu elinu a potom sa to prerobí. Sú to všetci Tupci a hlavne plánovači okolo pána K.K. sním na čele.