Riko: vybavil si, lebo inak by ten jeho srot bez mihnutia oka vyradili. Take vazne chyby sa uz netoleruju a vozy idu do dielne, resp pod noz ak su po zivotnosti.
Druha vec je, ze pri beznych zavadach maju technici obcas tendenciu si s vodicom dopisovat, miesto aby to opravili. Alebo sa setri a vodica moze prestat bavit nahanat bezne zavady.
To máš preklad (s pomocou jedného rodilého Rusa a jedného čerstvého kolegu):
Spoločnosť s obmedzenou zodpovednosťou (asi niečo ako s.r.o.) Avtoinvaservis VOI
Predaj autobusov, nákladných automobilov a náhradných dielov
K dispozícii sú:
Modely:
260 nový – 1 ks
280 nový – 5 ks
256 nový – 2 ks
260 z Nemecka – 1 ks
Jelcz M11 – 9 ks
Odoslať objednávku na ...
Technická charakteristika autobusov série Ikarus 260, Ikarus 280, Jelcz M-11
Autobusy sa montujú na novom ráme. Karoséria sa vybavuje novými súčiastkami a obkladá sa pozinkovaným plechom fínskej továrne Rautarukki, ktorý je aj antikorózne upravený. Súčiastky karosérie, najviac podliehajúce korózii, sú nahradené plastovými (blatníky, zadný panel karosérie).
Podlaha priestoru pre cestujúcich je urobená zo súčasných vodoodpudzujúcich materiálov. Namontované sú antivandalské plastikové sedadlá. Autobusy sú vybavené štandardnou súpravou agregátov Rába-Man. Bola vykonaná generálka motora, prednej i zadnej nápravy s výmenou 85-87 % súčiastok. Podľa želania zákazníka možno namontovať nové zadné nápravy, motory Euro-1 a Euro-2, KPP.
Všetky prvky rámu, karosérie a šasi sú znútra ošetrené voskovolanolínovým preparátom Fliudol MPL-92. Týmto spôsobom pripravená karoséria je natretá farbou Sikkens metódou Autocout BT, predpokladajúcou nanesenie troch vrstiev laku celkovej hrúbky 120 mikrónov vo farebnej palete podľa želania zákazníka. Súčiastky priestoru pre cestujúcich sú natreté práškovou vysokoodolnou farbou.
Autobusy sú vybavené pneumaticky regulovaným ergonomickým sedadlom pre šoféra. Brzdový a pneumatický systém autobusu sú vyrobené z tekalanových (???) rúr.
Za príplatok sa montuje systém centrálneho mazania firmy Vogel a systém automatickej regulácie úrovne oleja v motore Olimaster.
Autobusy prešli cestnými skúškami a plnou prehliadkou na diagnostickom stanovišti.
Podrobnejšie informácie možno získať telefonicky na čísle (0812) 683308.
Pri dodržaní všetkých podmienok prevádzky a včasného vykonania predpísaných prác TO-1, TO-2 sú stanovené tieto záruky: na karosériu 2 roky, na motor 50 000 km.
Ceny autobusov:
Ikarus 260 – 52 000 USD
Ikarus 280 – 54 000 USD
Jelcz M-11 – 52 000 USD, vrátane preclenia.
Autobusy si možno prezrieť v našich priestoroch na adrese Isakovského ul. 28, 214014 Smolensk.
Motory k autobusom Ikarus Rába-Man
Motory po generálnej oprave, pôvodné, Rába-Man D2156HM6U, cena 5 150 USD.
Prečítajte si toto a čudujte sa, že je v BA málo bytov. Keby všetky byty dražili tak potom budú mať na postavenie nových pre záujemcov zo zoznamu. Inteligenti na miestnom úrade, ozajstní ekonómovia.
No k tomu článku. Žiadne mesto nepovedalo, tak to budeme musieť zľavy hradiť z mestského rozpočtu. A taká je idea. Po fiškálnej decentralizácii sa dane rozdelia v pomere 50:50medyi obce a štát. Predsa štát odovzdá vysokú časť svojich príjmov a má stále dotovať podnikypatriace mestu?! To je predsa hlúposť. Ony proste, štát nedá, mi yvýšime cestovné, ale to je zlá matematika miest. Mi dostaneme viac peňayí, tak to bude hradené y našich príjmov. Ceny nehnutelností v BA sú najvyššie v SR. Meter A kategórie stojí na prenájom to čo vo Viedni. Prečo by teda nemali platiť aj najvyššie dane. Ak majú 3mld. na postavenie nových ulíc a námestia musia mať aj na dane z nehnutelností.
Podľa mňa by dotácie mesta mala vyzerať takto. 1500mil na prevádzkové náklady, 1500mil na kapitálove, čiže nové busy, troliky, eliny, trate, vozovne a 600mil by platili občania v podobe cestovného. Čiže to isté, čo platia teraz.
už im asi načisto j.b.!!! ... "výpadok si majú nahradiť zvýšením dane z nehnuteľnosti", kua to chce asi niekoho z MF SR defenestrovať, toto sa môže diať snáď len u nás
len taká otázočka, ohladne starania sa o voz. Nemal by ráno vodič nastúpiť do vyčisteného autobusu, ktorý prešiel večer po službe zbežnou kontrolou, boli mu odstránené nahlásené nedostatky a nemal by sa starať o nič viac? Asi ano. Mal by len voziť ludí a nemal by sa zaoberať podobnými vecami, lebo na servis, údržbu a čistenie by mali byť iní ľudia a nie vodič. Skús sa opýtať viedenského vodiča či zametá podlahu vozu a bude na teba pozerať ako na chuja, že na to on tu nie je.
Inak, pocul som o jednom vodicovi co si v priebehu roka na svojom I280 vybavil postupne opravu brzd, potom zvaranie ramu, vymenu chladica (nove su este na sklade), motora, novy lak ...
... a je mu to prd platne, lebo kasna opat kvitne a tento rok mu voz vyradia, takze bude musiet ist na Karosu. Vzdy argumentoval, ze nedavno sa do jeho voza investovalo toto, hento a ze sa oplati opat opravovat.:)
No to je v poriadku,ale ked bol odstaveny tak v momente sa snazil ho dat do kopy...
A teraz ako uz nerobi v DPB tak to tak aj vyzera!!!!Voz stoji vonku..A chatra...:-I
Skoro ma ***lo o zem! V Brne maju v Komine vo vozovni podlahu z akeho materialu??? Vyzera to ako mramor.. A este aku lesklu a cistu!!! A inac taka 22Tr ako je na fotke by bodla aj do BA
Keby mal DPB zmysel pre organizaciu dopravy, tak by napriklad linka X17 mohla premavat aj v noci, a to az na Vojensku nemocnicu, aby sa nemuselo chodit peso, vsak to z tej vozovne trolejbus daleko nema...
K vyluke na Mudoronovej od 16.: To akoze ako sa budu tocit troliky na Budkovej? Postavia nove vrbust vedenie?
Re #17149 Igorko: Ja sice tiez neznasam ciganov, ale neznasam LEN TYCH 90%, ktori su hulvati. Musis uznat, ze bielych hulvatov je podstatne menej(cca. 10% bielych)! A co sa tyka vojen a zabijani roznych nevyhovujucich, problem vznikol v tom, ze zacali zabijat nevinnych, ktori sa fyzicky podobali na tych hulvatov.. A to je asi ten problem
Re #17160 Igorko: Vsak DPB ma vyhladavanie spojeni s odchodmi, lenze takmer nefunguje... Das vyhladat nieco vecer a najde ti to cestu do rana
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J