Ikarusy su rovnako prehnite ako Karosy. Len to uspesnejsie skrivaju, prejavuju sa inak a neskor. Zlomeny ram je stale castejsi.
O dverach pisal Si, dobre si pamatam za socializmu ako to vyzeralo v preplnenych spojoch. Ten model spravania dveri naozaj fungoval a nikoho neohrozil. Opat je to vec udrzby.
Zrejme su slovenske DP tak sproste, ze na GO posielaju Karosy kym Ikarusy pri nakupe novych vozov bez milosti vyraduju. Nebolo by im lahsie zit s bezudrzbovym tankom?
O dverach pisal Si, dobre si pamatam za socializmu ako to vyzeralo v preplnenych spojoch. Ten model spravania dveri naozaj fungoval a nikoho neohrozil. Opat je to vec udrzby.
Zrejme su slovenske DP tak sproste, ze na GO posielaju Karosy kym Ikarusy pri nakupe novych vozov bez milosti vyraduju. Nebolo by im lahsie zit s bezudrzbovym tankom?
Kami
Francuzi by nebrali ani C80. B950 sa vyraba pre miestny trh len preto, ze ceske ale hlavne slovenske podniky by nikdy masovo nebrali drahe Agory. Do mestskych 900/950 sa neinvestovalo tolko ako do mimomestskych, ale v ziadnom pripade to NIE SU nebezpecne, nepohodlne, nespolahlive a rozpadavajuce sroty!
Co sa u nas vyrabalo od 1956 do 1976?
Zoberme si podvozok z Liazu ci Tatry, motor dozadu, vzduchove pruzenie, pancierovu karoseriu, drevene sedadla a mame idealny autobus pre Blavu. A nizkopodlazny prives bude mat lavice z JCDeko.