Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #167156:
k tým trolejbusom by ani nebol od pravdy ďaleko, viac ľudí hovorí, že t-busy to majú v KE nahnuté. Ale pochybujem, žeby boli v KE takí hlúpi a nechali električky padnúť na hubu, to si zmýlil s Banskou Bystricou ?
Reply on: autobusman #167147:
to som videl ako je "používaná" - jedno kolo odviezla ani nie 10 ľudí, na Tulipánovej a Vendelínskej čo som tam pobehal asi 30-40 spojov nastúpili 2 ľudia a jeden tam vystúpil a ľudia väčšinou cestovali také trasy čo mohli spraviť s L83.
Uznávam, že z hora, od Tranovského linka zmysel má, no mohla namiesto trtkania sa k LIDL-u obslúžiť aj kostolík na Brižitskej ul. a popri hasičoch zísť na Žatevnú, tam sa otočiť a po Čiernohorskej ísť späť. Obslúžili by sa tak aj iné ulice v kopcovitejšom teréne.
V ďalšej variante čo som navrhoval bolo pokračovanie do už ozaj odľahlých častí Dúbravky a to od zast. Žatevná pokračovanie po Jadanskej k Horárskej studni, tam spraviť otočku pod kostolom (miesto pre otočenie minibusu tam je) a po Koprivnickej a Švantnerovej na zastávku L20/22/34/83 - Švantnerova a späť po Hanulovej, Bezekovej a Jura Hronca, cez Koprivnickú, pod kostol Jadranskú a ďalej ako som písal : Žatevná, Čiernohorská, Brižitská,... Mimochodom keby sa na MiÚ Dúbravka zaoberali ako zlepšiť obsluhu Tranovského tak by zrušili ten krátky jednosmerný úsek pre parkovania áut pre obojsmernú premávku L27, lebo takto L27 vysadí ľudí na Cabanovej a do stúpania hore na Tranovského si ľudia tak či tak vyšľapú. Zaujímavé, že na Hanulovu (pri Bezekovej až) kde je človek ide do kopca dlhší čas alebo do odľahlejších častí, kde to majú ľudia viac než 0,5km k autobusu (Strmé sady, Koprivnická, Plachého, Tavárikova osada), linku nepožadujú a na Tranovského čo nie je v žiadnom prípade viac ako 380m pešo požadujú autobus? To im je pohodlnejšie čakať na bus a plánovať cestu ako ísť pešo dole k L83 alebo keď je v CP L27 hodinová diera, tak nikam nejdú či čo? ?
Reply on: Ivan3 #167155:
Co trepes?
Reply on: no.ev.di. #167145:
Takže první krok k náhradě tramvají autobusy v Košicích. Trolejbusy už ani neźmiňuji, neboť ty to mají spočítané již dávno.
Reply on: frenky #167148:
Dik 🙂 osobne si ale myslim, ze by to zmysel malo 🙂
Reply on: S499.1023 #167152:
ja mu to hovorim uz polroka -.-
Reply on: no.ev.di. #167145:
bláblábláblábláblá. Však ten lepší bus postav, ty harant.
Reply on: Ruslan #167150:
Skor by som otazku formuloval takto: "Kolko PLATIACICH cestujucich sa odvezie za hodinu/den?"
Reply on: autobusman #167147:
"A navyše 27 je veľmi používaná." ?

Veľmi používaná,to znamená, koľko cestujúcich sa ňou odvezie v jednom spoji? Alebo koľko cestujúcich sa tou linkou odvezie za hodinu / za deň? Je využívaná tak ako nedávno zrušená L36, alebo je ešte viac/ menej využívaná? ?
Reply on: no.ev.di. #167146:
No a potom boli ludia uz natolko zhyckani, ze pozadovali zastavit takmer kdekolvek. Realitou bolo, ze jedna babka chcela, aby jej autobus zastavil pred domom a dalsi dedo, ktory bol 10m od autobusu nebol schopny podist k stojacemu autobusu, ale zamaval si nanho a pockal, kym autobus pride k nemu.
Reply on: 810zssk #167144:
Nie, nie, zle som to formuloval, nerata sa s tym nikde. Je to hlupost, ktora navyse ide proti vlastnym vnutorpodnikovym smerniciam, ktore upravuju zastavovanie na zastavkach.
no.ev.di.: Nehovorim o sebe ,ale o ludoch ktori tam byvaju.
Ak si si nevsimol su tam sami dedkovia a babicky.
A pre nich to nie je take lahke ako pre teba.
A navyse 27 je velmi pouzivana. ?
Reply on: frenky #167141:
šoféri tam ale na L35 a 135 nechávali ľudí nastúpiť a vystúpiť aj mimo zastávky, väčšinou ak ľudia požadovali zastaviť mimo, tak to bolo asi 100-200m pred/za Sološníckou 135/35.
DPMK testuje elektrobus SOR EBN 10.5 : http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9218

... a zas podesty a sklopné sedadlá kde sa dá naj.bať! ? už haranti by z lega postavili lepší bus.
Reply on: frenky #167141:
Vzhladom na tvoju formulaciu.. na inom useku sa o nom hovori? Nebodaj DPB objavil vesmir?
Reply on: autobusman #167142:
načo stíhať L27, keď od Tranovského to máš 5-7min lajdáckou chôdzou na L83? Som tam behal niekoľko dní od zastávok L83 pešo hore dole, aby som si to odmeral časovo koľko to trvá a L27 je zbytočná (minimálne v tomto intervale ako je, tak je na nič). Môžeš byť rád, že nebývaš na Kramároch na Júlovej, Višňovej alebo Bárdošovej či Na Revíne, tam máš inakšie stúpanie, ak neveríš choď sa tam prejsť a prechádzka od L83 na Tranovského ti bude jak prechádza po rovine.
Takze stihnut 27 po 6. juni bude nemozne ? ?
Reply on: no.ev.di. #167140:
O "hail&ride" sa v spomenutom useku nehovori v dopravnom prikaze.
Reply on: kecho #167139:
takže L35 budú jazdiť 2 minibusy. Jedno kolo výjde na 35min. Inak sranda, že našli "gule" na zrušenie ťahania sa cez Veternicovú a Hlaváčikovu (rovno povedzme Záhradníkovu ? ) a dali to späť cez tankodróm na Sološníckej ? Pravdepodobne sa obnovia pôvodné zastávky a spraví sa tam "hail&ride"
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9224

nevie niekto - 35 bude mať zast. Sološnická tam, kde predtým 35/135 a Šaštínska ostane tam, kde je teraz alebo sa vracia aj Šaš na predchádzajúce miesto?
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.