Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #167037:
Tako sa píše aj v nedávnej novinke na imhd.sk, na viacerých linkách predlžovanie jazdnej doby znamenalo aj navýšenie výpravy, tým pádom viacej reálnych vzkm. Samozrejme je vopred nejaká objednávka, neviem presne, ako sa potom upravujú takéto prípady, ale REÁLNE to je zvyšovanie nákladov, a v tomto kontexte je napr. navrhovaná zmena na 34 naozaj dosť veľká drzosť.
Reply on: Petto #167055:
jj ta reorganizacia by bola najlepsie riesenie ? v sucasnom stave sa toho fakt moc vymysliet neda
Reply on: Ttom #167054:
Skor som za kompletnu reorgaaizaciu el. liniek, no realne to moc nevidim,tak preto L4 mi pride ako najmensie zlo, lebo na ostatnych radialach ( raca, Ruzinov) by som si netrufol nic redukovat. Mozno este L5 skratit v sedle tiez KV-Vinohrady,ale to uz len vyslovene tipujem, necestujem velmi dalej za Karlovku ci dalej ako Vinohrady.
Reply on: Petto #167052:
no tak len v sedle by sa to mozno aj dalo, aj ked zase by doslo k zhorseniu aj na spitalskej a vajnorskej..ved predsa 4 sa uz raz menila na spickovu len cez prac.dni (90. roky) a vratili to spat po case
Reply on: Petto #167051:
ako mojim snom je zavedenie niecoho na sposob 101 ☺ ze stoji trebars len na Borskej, Segnerovej a Molecovej,ale vzdy mas sancu prejst jednu dve zastavky a nieco ti ide..ani tie zapchy v KV uz nie su tak strasne ako dakedy v 2006, ked auta stavali az po Lackovu, busy by tam jazdit mohli..mam teraz dost skusenosti s Racou, tam ked doslo k nehode na Riazanskej, tak som si presiel na Gardu a za 5 min dosla 59, aj ked jazdi len v spicke, ale aspon nieco
Reply on: Ttom #167049:
Ja som hovorl len o redukcii v sedle na L4, podvecer by som nechal L4 aj kvoli Polusu. To som zabudol dopisat - cize L4 by mala charakter ranna spicka, poobedny zidak, t.j. vodicov by si realne neusetril,ale aspon zopar vzkm,ktore by si potom presunul na posilnenie L12 po 21:00
Reply on: Ttom #167048:
Elektrickovy charakter karlovky je uplne na milu Jarmilu, potvrdilo sa to aj teraz vcera pocas toho prestoja o cca 19:45 pri Shellke. Kopili sa supravy pri Shellke, po NAD ani stopy, prisiel som pod Novy most chvalabohu aspon s 28ckou a zalozaky si este aj tak odpocivali pod Novym mostom obidva!!!
Vraj je prikaz vypravovat zalozaky az polhodinu po vzniknuti prestoja. Ako to co ma znamenat ??? ze polhodinu. ? ? ?
Cestujuci platiaci si listkyi celkovo sluzby ma polhodinu stepovat na nejakej zastavke a cakat na NAD,pricom sa vobec nemusi dostat do 1. NAD ?
Dlhe diely maju aspon 133 a 28+29,ale co stara cast Karlovky. Nepozadujem ziadnu novu linku pre karlovku, ale len zmenu prikazu aspon pre karlovku - lebo ked nie je elina,tak su odrezani "od sveta" co v zimnej sezone nie je zrovna prijemne.
Reply on: Ttom #167045:
Pošli mi prosím na seba e-mailovú adresu alebo mi napíš na peon@chello.sk Díky.
Reply on: Petto #167047:
takze 12ka je tiez len taka zbytocna linka? ? no kedze s nou vecer chodim tri razy do tyzdna, medzi 20-21 tak ti garantujem, ze pred nami odchadza plna 4, ja si pockam na jesenskeho na 12, ktora pride poloprazdna zo safka...na novom moste si uz nie je kde sadnut a castokrat je slusne zaplneny priestor na statie - nie tlacenica, clovek ma tak akurat okolo seba meter volneho...
Reply on: MatejBA #166974:
ja netvrdim ze situacia v KV je idealna ? kedze som tam teraz ukoncil VS tak viem co to je ked ti na Lackovej oznami vodic dalej nejdeme a ja si mozem slapat pesi az k Botanickej...podobne ked chodim na treningy do Race-tam jazdi aspon 59...druha vec ze KV je v podstate smerom do centra dosiahnutelna iba cez nabrezie (cez mlynsku ide o zachadzku), zatial co dubravka ma smerom do centra pristup cez Patronku (rychlejsia cesta a asi viac vyuzivana) a v podstate zachadzku cez KV...tak nechapem preco sa obmedzuje vytazenejsi smer na patronku, to uz radsej mohlo dojst ku skrateniu 5 po KV v sedle
Reply on: Ttom #167043:
Ono realne aj tak akokeby chodila len jedna elina, kedze chodia po sebe meskajuca L4 a nacas L12 . A co ked by boli na Jesenskeho 3 "sturove" linky, ono dnesna L12 bere aj tak len ludi zo Safka a potom vzdy zopar na Jesenskeho, Stura, N.M. resp. ked skonci premavka L4, vtedy zacina mat opodstatnenie.
Ale vravel som len o redukcii v sedle, to by vyjazdila aj samotna L12 - to ti garantujem, ved tym sem-tam cestujem.
Reply on: Hug0 #167031:
A to je prave ta najvacsia kravina. Naklady stupaju, ale je to OK, lebo kilometre zostavaju.
Reply on: Peon #166999:
ok super, inciativa sa ceni , ja idme tiez pisat staznost na DPB, toto im len tak neprejde ☺
Reply on: david1 #166993:

L151 - suhlasim
L58 - suhlasim

Este by som spravil to, ze cez vikend by sa 51 zrusila a zaviedla minibusova 158: Vozovna Krasnany - Nobelova - Mierova kolonia - Technicka a spat.
Reply on: Petto #167041:
jedna elina pod novym mostom v sedle ?? na jesenskeho budu jazdit 4 linky a z toho 3 sa otocia na stura? riesenim by skor bolo vybudovat naozaj dake obratisko v useku PKO - Molecova a skratit tam napr. 4 - a ludia by si mohli prestupit na linku z tunela, ktora by sla dalej do KV a Dubr.
Reply on: Marek1978 #167039:
A hlavne posilnis spoje na hlavnu stejšn.
Mna by zaujimalo, ci je tolko vyuzivana 94ka (hlavne v sedle) ako prestup na eliny na ruzinovsku,raciansku a vajnorsku radialu.
Nezabite ma co teraz napisem,ale podla mna by sa aj elek.linka č.4 mohla zmenit na spickovu linku. No neviem ako to funguje v ratani vzkm pri elektrickach resp. ci sa celkove vzkm DPB rozdeluju na eliny, tbus a abus linky.
Viacmenej to uz na ZP aj tak plati, kedze 2 hodiny pocas sedla tam nepremava L4 a v sedle tiez L4 nežne velke uspechy v Karlovke. Urcite by som si prial viac, keby mala L12 vecer ( po 21:00 ) atraktivnejsi interval (kazdych 10 minut) na ukor zredukovanej L4
Reply on: MatejBA #166963:
Hej treba nám 135 a na v podstate nosnej 34 zrušiť premávku v sedle.
Reply on: Petto #167038:
ano, jasne, ja som to myslel tak, ze z tych 5 vozov prejdu 2 na L93 na sedlo a potom spat. Cize 3 vozy nebudu behat v sedle.
Reply on: Marek1978 #167036:
Ono vozidla ani moc neustris na zredukovanej 94ke, len usetris vzkm, lebo sedlove 94/1-4 len preorientujes na spickovy charakter

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.