Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Trolleybus #167034:
stale neviem ako to myslis , vzkm nenarastu tym, ze sa zvysi/znizi chronometraz, vzkm zvysis/znizis tak ze pridas/zrusis niektore odchody na danej linke.
Reply on: Petto #167033:
ano, usetris. V sedle na L94 5 vozidiel, pridanie na L93 na int. 7-8 min. 2 vozidla, cize sa usetria 3 vozidla a rocne cca 70.000vzkm
Reply on: Trolleybus #167034:
Ale tie vozidla presli z L93, cize tam sa ubrali a pridali na L95.
Reply on: Hug0 #167031:
No ako že ako. Predsa výprava väčšieho pčotu voziddiel pri nezmenenom intervale. Tým pádom aj viac vodičov.
Reply on: Valec #167027:

Sucasny stav
prekladovy interval 93/94 v sedle 6 minut
na Vazku chodi minimum ludi
12 minut s 93 na HS to je katastrofa
hodinova frekvencia : 10 spojov v useku Smolenicka - Zochova

navrhovany
iba 93 v sedle 7-8 ( z toho kazdy druhy spoj iba po Holicsku)
cize usetris daco zriedenim prekladoveho intervalu + nemusi ist kazdych 7,5 min. 93ka na Vysehradsku
hodinova frekvencia 8 spojov - cize realne fakt daco usetrim
a nemuselo by sa uberat na tej 34 a 44
Reply on: Trolleybus #167029:
Ty o com tocis ??? Ide prave Seos v Adela show,si si aj ty daco šmaril, ked si toto vypotil ? ?
Reply on: Trolleybus #167029:
Ako presne sa tam vytváraju tie vzkm pri spomalení ?
Reply on: Martin Fundárek #167026:
nuž voľba primátora z "opačného politického pólu" očividne neznamená nič, nakoľko si hlupáci v tomto mesta zas zvolili prevažne stredopravé MsZ, takže máme tu bordel na pokračovanie. Ďurkovský sa nám beztrestne smeje z parlamentu pri lúštení krížoviek a jeho zberba tu pokračuje ďalej v devastácií mesta. ?
Na L34, 44 a 147 peniaze nei sú ale na spomalenie víkendovej dorpavy už peniaze sú? Šak to sú vzkm navyše. ?
Reply on: Petto #166979:
A čo by si tým získal?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peon #166970:
V tomto prípade konečné slovo magistrátu vyzerá takto:
Záznam z rokovania komisie dopravy a informačných systémov pri MsZ zo dňa 13.4.2011:
Bod 6: Zefektívnenie MHD v Bratislave - opatrenia na zníženie prevádzkových nákladov MHD
Spoločné uznesenie k bodom 6 až 9:
"Komisia ... nebude rokovať o materiáloch Dopravného podniku Bratislava, a.s., pokiaľ nebude zvolená nová dozorná rada v súlade s uznesením MsZ."
(http://www.bratislava.sk/vismo/zobraz_dok.asp?id_org=700000&id_ktg=11006398&p1=11033113)

Takto vyzerá stanovisko mesta k návrhom na redukcie... Politikárčiť sa bude, aj keď mesto padne na hubu...
Reply on: Peon #166999:
A ako námet na reportáž to ide aj do Dúbravskej televízie. ? Oni majú vysielanie aj na ich webstránke.
Reply on: no.ev.di. #167023:
Je to smutné,ale tak to tu žiaľ funguje. Sedláci z východu s trvalým pobytom v Hornej Dolnej Malíkovej sú prednejší ako prihlásení obyvatelia Bratislavy bývajúci na Jaskovom rade alebo v okolí Slavína ? Je mi z toho na vracanie ?
Tak ma napadlo, že po novom L35 bude jazdiť iba jeden minibus a že žiadna minibusová linka nebude premávať mimo špičky ? ale L89 a 139 ostávajú aj s víkendovou premávkou. Som názoru, že ak môže ostať L139 bez zmeny, tak L44 jednoznačne detto. Na Staré grunty si nemôžu od L31/39 ľudia vyšlapať pešo, ale na Bárdošovu, Júlovú, Na Revíne a okolo už môžu šlapať do kopca jak hovädá?! ?
Reply on: Mike #167021:
Alebo vydrzia tento mesiac, cez leto je vyprava mensia a bud sa potom preradia zvysne IK435 ako spominas, alebo naozaj dojdu zvysne vozidla.
Reply on: Marek1978 #167015:
V Petržalke sa poponáhľali s vyraďovaním IK 435, resp. zrejme išli o nejaký pokyn "zhora". Asi sa stále predpokladá, žedojde aj tých posledných 20 kĺb sorov, alebo si chcú zabezpečiť, aby došlo...

Ale iné kolóny ešte majú rezervy kĺbakov: na prvej stojí prenajatých 11 mercedesov, cez deň sú vonku 2, max. 3. Na druhej DP majú dlhodobo odstavených 5pojazdných CNG kĺbakov a pridali sak nim vraj ešte ďalšie dva, nehovoriac o tom akú prevádzkvú rezervu z vypravovaných vozidiel majú v špičke...
Takže riešením by bolo preradiť ďalšie ik 435 do Petržalky...
Reply on: no.ev.di. #167019:
No jedine, ze sa presunu nejake vozy do Petrzky. Na nove vozy nie su peniaze, i ked tu je vsetko mozne.
Reply on: Marek1978 #167017:
pravda, L66 nemá na Petržalku vplyv. Ibaže nejaký voz z 2.DP čo sa ušetrí na L78 (už iba Ik435 môže byť), tak môže Jurák niečo z tých Ik435 poslať do Petržky ak má. Koniec koncov, Ik435 z Petržky s najväčšou pravdepodobnosťou uzavrú existenciu týchto vozidiel v BA za pár rokov ak sa podarí tender na CNG klbáky, ktoré by mohli brať Jurák a Trnávka + nejaké SORky 18 NB alebo MBCC by dostali na doplnenie stavu k CNG klbákom.
To čo je za chujovinu. Že L34 len v špičke? Keď má byť 1. odchod z Račka smer Dúbravka 14:31 a z Dúbravky 15:21 tak to je fakt atraktívna MHD. L44 (najvyužíanejší minibus) a L147 mali nechať bez zmeny. Zrušil by som L27. L35 a 151 neviem posúdiť.

Ale už si viem predstaviť ako pôjde L34 narvatá jak haring. A to najmä po 12-tej. To kde sa mám sťažovať na prepravcu, aby sa nerobili takéto hovadiny? Tak ma to nasrdilo jak nikdy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.