Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: roman2 #166158:
no to je aj aj. aj klima aj vetranie aby to lepsie fungovalo ?
na taketo vyuzivanie klimy, boli vodici DPB vzdy experti, odkedy prisli prve Ik4xx
Reply on: Dopravák #166129:
vrat vodicak. Cyklista je riadny ucastnik cestnej premavky, mas ho respektovat a ked si za nim, mas davat pozor na jeho reakcie a aj predvidat.
a ked jazdis za nim a oproti ide auto, tak ho nemas predbiehat, ale pockat za nim udrziavanim jeho urovne rychlosti. Pomale auto by ta nenapadlo v takej situacii predbiehat.
A o cyklistickych chodnikoch v BA radsej pomlc.
Reply on: intony #166154:
Pointa zostava ta ista, snazime sa chranit zdravie ucastnikov CP. Ale napokon, Slavik mal pravdu v tom ze si proste fundamentalista (podobne ako je on v pripade nadvlaku) a jednoducho debatovat o tom s tebou nema zmysel... takze to nechajme tak.
Reply on: Hug0 #166156:
Inak v 2020ke sa nedajú zamknúť okná či čo?Len raz sa mi stalo,že mal zatvorené okná a pustenú klímu.Vo väčšine prípadov klíma pustená a okná otvorené ?
Reply on: N/A #166155:
čo sa tam vlastne dnes vyrába? Už tam nikto nemá záujem voziť tovar a suroviny železnicou? ?
Reply on: 810zssk #166152:
Nezmysel tkvie v tom, ze pokial ty davas auta na chodnik z dovodu ochrany pred rovnnocenymi vozidlami, ja vymedzujem priestor pre cyklistov prave z dovodu, ze sa jedna nie o rovnocennych, ale znacne zranitelnejsich ucastnikov premavky.
Reply on: Dopravák #166129:
Doplnim este, ze napriklad vo Francuzsku maju cykloinfra, napriek tomu na vacsine ulic s cyklocestami a pruhmi sa nachadza znacka "odporucana cesticka pre cyklistov", teda jej pouzitie nie je povinne, aj ked by si to mohli dovolit. Porozmyslaj preco.
Reply on: intony #166150:
Inymi slovami, cyklisti mozu vsetko, lebo pri najhorsiom zabiju seba a niekomu sposobia celozivotnu traumu a skodu na majetku. Tak?
Reply on: Ike #166140:
Najma si to ziada trocha viac tolerancie a ohladuplnosti medzi cyklistami, chodcami a vodicmi.

S priechodmi je to osemetne, pretoze v Bratislave sa nachadza iba jeden jediny ak neratam tie na Trencianskej a katastrofu na kraji Vrakune. Bolo ich viac, ale boli zamerne porusene.

Zaujimavy je priechod cez Tomasikovu - je tam sice len zebra, zvisle znacky su tam vsak obe - teda priechod pre cyklistov aj pre chodcov. Celkom v pohode to funguje a nevidim dovod, aby to tak nebolo aj inde, kde to ma zmysel a 99% ludi tam tak vzdy aj jazdilo.
Reply on: 810zssk #166142:
Poprosim, aby si porovnaval porovnatelne, cim jazdne vlastnosti auta a bicykla nie su.
Reply on: 810zssk #166148:
Tak potom škoda že to tam nenapísali, nemusel som sa trepať do predajne DPB.. 🙂 A vlastne musel, lebo kartu treba raz za rok fyzicky aktivovať v DPB, aby na ňu bola možná kúpa električenky...
Reply on: Andy #166146:
Velmi malo ludi ma viac uctov kvoli BMK. Cize je velmi pravdepodobne ze budes platit kartou/z uctu danej banky.

A zlavu urcite dostanes aj ked zaplatis od inakadial, to mam odskusane 🙂
Reply on: Ike #166140:
No ja jazdím dosť veľa aj po ceste (tam kde to po chodníkoch je komplikované), a vodorovné značenie (šrafovanie a pod.) vedome nedodržujem, pretože tým vytváram priestor pre plynulý prejazd áut v jazdých pruhoch. Aj semafory na niektorých miestach radšej poruším (idem skôr než je zelená, alebo obídem červenú cez chodník a pod.), pretože potom je rozjazd z križovatky bezpečnejší aj pre mňa aj pre autá, ktoré neobmedzujem. Keby som všetko dodržoval, tak by vznikalo viac nebezpečných situácií...
Reply on: 810zssk #166144:
No lenže v podmienkach je uvedené, že aby si dostal zľavu 10%, musíš priamo s BMK vykonať platbu. Takže ak by si zaplatil inak než priamo BMK, nedostal by si zľavu.

Ja si osobne myslím, že by to bolo proti logike celej BMK, ak by sa dalo platiť aj niečim iným. Banky tú kartu zrejme vydali preto, aby zarobili, a zarobia práve tak, že ľudia, ktorí si niečo zľavnené chcú kúpiť, si na ich účet musia vopred previesť peniaze. Ak by bola možná platba z inej banky, tak by to pre banku, ktorá vydala BMK nemalo zmysel, lebo by si nikto do ich banky tie peniaze kvôli kúpe električenky a pod. neprevádzal.
Mozem sa len opytat? Skolsky spoj 6 ide cez Nevadzovu? Lebo dnes kratko po 7:50 som ho videl pri zdravotnom stredisku na Rezedovej
Reply on: Peon #166143:
Ja si pamatam ako sa to tu vtedy riesilo a uz vtedy sme dospeli k tomu ze cez net to mozes zaplatit akokolvek.
Reply on: 810zssk #166141:
Sorry, ale začiatkom roka, keď som sa tu pýtal na to, či je možné kúpiť ePCL cez internet na BMK a ak áno, tak ktorými platobnými metódami, nikto mi nevedel odpísať na základe reálnej skúsenosti. Pozri posledný odstavec príspevku od Valca #159689

Platbu cez internet som mal možnosť vyskúšať až včera, keďže predtým som na BMK kupoval PCL v predajni DPB.

V mojom včerajšom príspevku poukazujem na (podľa mňa) paradox, že aspoň pri kúpe PCL na BMK cez internet, na rozdiel od predajní DPB, je naozaj možné využiť rôzne platobné metódy, čo ma potešilo. ?

Možno, keby Maestro BMK umožňovala aj platby cez internet, tak predpokladám, že by to bola jediná povolená platobná metóda pri kúpe ePCL na BMK...
Reply on: intony #166135:
Ja navrhujem aby sme autom jazdili po chodnikoch, lebo vsak tam je mensia sanca ze do nas vrazi ine auto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.