tie fukery ale mohli byť nastavené tak, aby fúkali do priestoru no nie na ľudí, t.j. napr. po stenách aby to fúkalo. Myslím ale, že SOR dojde na to sám tak za 10-15 rokov, že by to mohol robiť inak. Nejaké požiadavky odoberateľov sú im u riti, hlavne, že majú väčšinu na trhu už pomaly.
Záleží to jak silno to má nastavené.V klobáSORe by stačilo keby to nastavovali maximálne na druhý stupeň(myslím,že majú tri) Ja našťastie patrím k tej skupine,ktorej nerobí problém mať klimatizáciu na plné obrátky.Keď idem autom a vonku je horúco tak ju nastavím na 18°C takže fajná chladnička ? ?
Si ma zničil ? ? ? Bratranec It ? No rozhodne lepšie ako experti s pustenou klímou a s otvorenými oknami Neviem vzhľadom na to,že tu hovoríme o klobáSORe s klimatizáciou by sme mohli byť radi,že to vôbec funguje ? Ja som bol s tým celkom spokojný na L21 a L78.Vodiči to mali správne nastavené tak pohodička.
Inak ešte by DPB mohol spraviť to,že tie nápisy "Priestor autobusu je klimatizovaný"presunúť pod okná ? Možno by si tí inteligenti,ktorí ich furt otvárajú aj prečítali,že je tam klimatizácia,ktorá im má spríjemniť cestovanie ?
no len ci to je mozne, dodatocne domontovat, tusim Sory 4221-40 nemaju bocne fukace. ADD2 Dnes som zažil naplno pustenu klimu v 1841 a to bolo otrasne, mi normalne odfukovalo ofinu a to mam kratke vlasy. To nehovorim o slecne vedla, ktora si musela sadnut aby nevysla von ako bratranec IT ?
neviem čo koho trápi L139, tam jediná zmena, čo by mohla byť vykonaná je nasadzovanie minibusu. Skôr by som zrušil L27. A minibusy nasadzoval po novom aj na L58,89 a 139.
Dnes som zistil, že bol pravdepodobne zámer zrušiť aj linku 139 nakoľko miestne zastupiteľstvo hlasovalo proti jej zrušeniu na aprílovom zasadnutí.
K bodu 21a:
Rôzne: Návrh poslanca Chabadu : Ponechanie autobusovej linky č. 139
UZNESENIE č. 48/ 2011
Miestne zastupiteľstvo Mestskej časti Bratislava- Karlova Ves
poveruje
starostku, aby požiadala vedenie Magistrátu o ponechanie autobusovej linky č. 139, ktorú využívajú obyvatelia a študenti Mlynskej doliny, Starých gruntov a okolitých ulíc na dopravu do práce, škôl a za nákupmi.
Uvádzam na správnu mieru - ide o ŠD11, pôvodne patriacu Klubu historických autobusov Bratislava, ktorej majiteľ sa rozhodol vykonať GO so znízkopúodlažnením zadnej časti. Náter je celooranžový, začiatkom mája doplnený o nálepku maľovanej Bratislavy. Na streche sú dve klimatizácie pre cestujúcich. Autobus vykonáva kyvadlové prepravy turistov medzi prístavom, centrom a hradom.
tak ja som bol na zápase o záchranu, kde sa možno neočakávala vysoká účasť, ale aj tak 8000 fanúšikov bolo, každopádne, dostať sa k JCD vitríne bolo doslova a do písmena nemožné ?
tá tabuľa - ono sa to ľahko hovorí, ale myslel som nejakú mobilnú, alebo tak (iba dočasne) V tomto určite boli resty.
Možno mohli linky H1 - H5 označiť A-E a posilové "regulérne" spoje označiť napr Hx (H21) ak sa líšili od trasy, ale to už sú detaily
Re #166096 Dopravák: díki to som si všimol...
ale najlepší boli cestujúci v autobuse aj vonku... všetci sa tak prekvapivo obzerali okolo seba neveriacky ?
810zssk