ci boha, no čo mi ty nepovieš?! ? a dokonca aj v Nemecku také autobusy jazdia ak sa nemýlim, 3-dveráky a usporiadanie sedadiel ako prímestský bus. Ibaže sa hráš na múdreho a v hlave slama! Zatiaľ čo tam (Nemecko, Dánsko,...) je interval prispôsobený kapacite, tak v BB sa pri nasadzovaní menej kapacitných 30Tr skracovanie intervalov nerysuje. Toto je podstatný rozdiel ktorý tebe uniká.
Chod do Kodane. Hrb tam sice nemaju, ale vyvysene je to este viac. A co dokonca ta uplne zabije: v MHD tam jazdia autobusy s tym co my volame primestske usporiadanie sedadiel.
Pojde ta nova trolejbusova trat po celej Brnianskej? teda od Prazskej - po Patrkonku, a bude aj zobojsmernena Patronka, alebo to som uz az prilisny optimista... zial v tomto meste by ma to velmi neprekvapilo... a co za linky tam maju chodit? ci ide len o vozovnu???
ty si Ivanecko? ? a keď si taký múdry, tak ktorý autobus má hentak vyvýšenú časť s hrb? ? Irisbus LE Crossway má dva schodíky, no riešili to celé elegantne (videl som na L801).
lenže môj milý, sakra veľký rozdiel je to, že Citelis už niečo znamená na trhu s autobusmi a to najhlavnejšie : SOR nevyrobil plne nízkopodlažný 9.5 a 10.5m bus ešte! Citelis má plne NP 10.5m diesel aj CNG. V SORoch BN je tá zadná vyvýšená časť, jak miesto kapitána na pirátskej lodi, už tomu len chýba na vrch dať poklop aby sa dalo zhora vyliezať jak z ponorky a bude to dokonalé ?
Keď som bol v tom TMB ten správca alebo kto to bol vravel, že ho sem nedajú maximálne na požičanie pretože je to jediná šalina, ktorá má dvere v strede?
TEDOM-1103