Tomas, si: Ako môžete porovnávať Karosu B7xx a Ikarus 4x5??? Uvedomujete si, že popisované Ikarusy sú z polovice 90. rokov, kým Karosy B7xx behajú po našich uliciach od roku 1982?
Especially Tomas: Človek tu normálne s hrôzou číta o prehrievaní Karos a pod. a že aké sú to zlé vozidlá. Uvedom si, že popisuješ typ zo začiatku 80. rokov! To, že v BA jazdia také staré autobusy, je problém BA! Nie problém Karosy. Nemôžeš odpísať dnešné autá Škoda, pretože dajme tomu más doma nejakú Škodovku 120, ktorá Ti robí tamto a hento... Toto nikam nevedie, to potom môžeme začať vyťahovať staré hriechy, že Karosa je nezmysel, lebo ŠM-ky mali s tým a tamtým problémy...
Porovnanie, ktoré tu rozoberáte (Karosa vs. Ikarus) nie je porovnaním Karosy a Ikarusu, ale autobusu ranných 80. a polovice 90. rokov! Ak má byť objektívne, tak môžete porovnávať Karosu B731 a Ikarus 620 alebo naopak Karosu B961 a Ikarus 435.
Especially Tomas: Človek tu normálne s hrôzou číta o prehrievaní Karos a pod. a že aké sú to zlé vozidlá. Uvedom si, že popisuješ typ zo začiatku 80. rokov! To, že v BA jazdia také staré autobusy, je problém BA! Nie problém Karosy. Nemôžeš odpísať dnešné autá Škoda, pretože dajme tomu más doma nejakú Škodovku 120, ktorá Ti robí tamto a hento... Toto nikam nevedie, to potom môžeme začať vyťahovať staré hriechy, že Karosa je nezmysel, lebo ŠM-ky mali s tým a tamtým problémy...
Porovnanie, ktoré tu rozoberáte (Karosa vs. Ikarus) nie je porovnaním Karosy a Ikarusu, ale autobusu ranných 80. a polovice 90. rokov! Ak má byť objektívne, tak môžete porovnávať Karosu B731 a Ikarus 620 alebo naopak Karosu B961 a Ikarus 435.
J
Bohužial Ikarus vstúpil do Irisbusu a to ho položilo definitívne.
No a ešte k Citaru. To nitrianske chodí na opravy do Bratislavy, takže aj tie naše by nemuseli so závadami do BRD (SRN).
Ja som na dovolenke od 21. do 25. júla, července. S českými názvami mesiacov nemám problém od vtedy čo mi na ich názvy podala moja teta z Pardubíc skvelé vysvetlenie.
No a ešte by som sa vrátil k tvojmu skritizovaniu DPB a k ich nereprezentatívnym označníkom. To, že nie sú ako v Prahe neznamená, že sú zlé. Pozri sa na Viedeň (tu na imhd v sekcii ďalšie mestá) a všimni si ich označníky. Nič nehovoriaca tabula s názvom Haltstele bez piktogramu busu či eliny. A skritizuje to niekto, nie lebo je to Viedeň.
ufo: Neviem či sú foto. Ono ja som tak počul, že to bolo od rakúskych železníc. Turbo by ti povedal viac, alebo Rafaj. Skús mail rafaj@dpb.sk. A ak bude funkčná tá naša, tak neviem prečo by sa malo niečo také opakovať. No a dúfam, že niečo podobné sa udeje aj s podbíjačkou. Kto sa pridá k oživeniu a opravám?
si: No Karosa je šrot, v ktorom je teplo aj keď má tmavé sklá. Čo sa vetrákov týka, vodiči ich nepúšťajú, lebo ich z toho bolí hlava. Ja by som si v robote tiež nepúšťal niečo z čoho by ma bolela hlava. Nie všetky I435 kúria, To číslo 95% je reálny v opačnom garde. Čiže 95% I435 v lete nekúri.
No a Vietnamské okná , škoda, že ich nie je viac, ale aj tak, keď sa pozrem na tie mini okienka v CB tak mi je zle a vidím, že sa Karosa nepoučila. No v Ikaruse montujú do CB 18m posuvné okná s veľkosťou tých vietnamských.
No a drvivá väčšina cestujúcich je radšej keď im príde I4x5, ako nejaká Karosa.
Andy: To naozaj mohol byť problém vodiča. A myslím si, že aj bol.