Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tomas, si: Ako môžete porovnávať Karosu B7xx a Ikarus 4x5??? Uvedomujete si, že popisované Ikarusy sú z polovice 90. rokov, kým Karosy B7xx behajú po našich uliciach od roku 1982?

Especially Tomas: Človek tu normálne s hrôzou číta o prehrievaní Karos a pod. a že aké sú to zlé vozidlá. Uvedom si, že popisuješ typ zo začiatku 80. rokov! To, že v BA jazdia také staré autobusy, je problém BA! Nie problém Karosy. Nemôžeš odpísať dnešné autá Škoda, pretože dajme tomu más doma nejakú Škodovku 120, ktorá Ti robí tamto a hento... Toto nikam nevedie, to potom môžeme začať vyťahovať staré hriechy, že Karosa je nezmysel, lebo ŠM-ky mali s tým a tamtým problémy...

Porovnanie, ktoré tu rozoberáte (Karosa vs. Ikarus) nie je porovnaním Karosy a Ikarusu, ale autobusu ranných 80. a polovice 90. rokov! Ak má byť objektívne, tak môžete porovnávať Karosu B731 a Ikarus 620 alebo naopak Karosu B961 a Ikarus 435.
m@rtin: No veď v pohode. Asi som mal hneď napísať, že žartujem. Mea culpa. Veď keď francúzi kupujú karosy 900 ako škoslké spoje, tak musia byť bezpečné a technicky zvládnuté. Aspoň dúfam, že voje deti nedávajú do nebezpečných vozov. Druhé je zas, koľko vydržia, bo frantíci majú na to aby si každý rok kúpili novú K 950.

Bohužial Ikarus vstúpil do Irisbusu a to ho položilo definitívne.

No a ešte k Citaru. To nitrianske chodí na opravy do Bratislavy, takže aj tie naše by nemuseli so závadami do BRD (SRN).

Ja som na dovolenke od 21. do 25. júla, července. S českými názvami mesiacov nemám problém od vtedy čo mi na ich názvy podala moja teta z Pardubíc skvelé vysvetlenie.

No a ešte by som sa vrátil k tvojmu skritizovaniu DPB a k ich nereprezentatívnym označníkom. To, že nie sú ako v Prahe neznamená, že sú zlé. Pozri sa na Viedeň (tu na imhd v sekcii ďalšie mestá) a všimni si ich označníky. Nič nehovoriaca tabula s názvom Haltstele bez piktogramu busu či eliny. A skritizuje to niekto, nie lebo je to Viedeň.

ufo: Neviem či sú foto. Ono ja som tak počul, že to bolo od rakúskych železníc. Turbo by ti povedal viac, alebo Rafaj. Skús mail rafaj@dpb.sk. A ak bude funkčná tá naša, tak neviem prečo by sa malo niečo také opakovať. No a dúfam, že niečo podobné sa udeje aj s podbíjačkou. Kto sa pridá k oživeniu a opravám?

si: No Karosa je šrot, v ktorom je teplo aj keď má tmavé sklá. Čo sa vetrákov týka, vodiči ich nepúšťajú, lebo ich z toho bolí hlava. Ja by som si v robote tiež nepúšťal niečo z čoho by ma bolela hlava. Nie všetky I435 kúria, To číslo 95% je reálny v opačnom garde. Čiže 95% I435 v lete nekúri.
No a Vietnamské okná 🙂, škoda, že ich nie je viac, ale aj tak, keď sa pozrem na tie mini okienka v CB tak mi je zle a vidím, že sa Karosa nepoučila. No v Ikaruse montujú do CB 18m posuvné okná s veľkosťou tých vietnamských.
No a drvivá väčšina cestujúcich je radšej keď im príde I4x5, ako nejaká Karosa.

Andy: To naozaj mohol byť problém vodiča. A myslím si, že aj bol.
Reply on: si #16576:
No co uz zase je to len vec nazoru:-))
Reply on: J #16546:
existuje nejake foto tej rakuskej brusky v BA? To by som chcel vidiet, lebo som o tom este nic nepocul a bude sa to niekedy este opakovat???
Reply on: Tomas #16575:
to ci kuri vpredu fakt neviem, uplne vpredu sa vozit nezvyknem. A to ze keby na to slapol... aj v lete sa da stretnut celkom slusne slapuce karosy, tak neviem...mozno je to zalezitostou toho ktoreho voza a vodica, ale nemam ten dojem zeby sa v principe nedalo karose v lete slusne vytnut...
Reply on: si #16574:
Pre teba je podstatne,ze ta autobus doveze to je pravda...:-))Aj ja by som bol rad..Nemusi ta zaujimat rucicka teploty motora ked niesi vodic to je tiez pravda,ale ten sofer musi kurit je to obehove...Ktore kuri vacsinou v predu:-)A ak by tomu slapol tak skoncil si nieco podobne ako K.O ibaze pre autobus...Zacalo by zozadu chrlit vodu a ostali by sme stat/
Reply on: Andy #16572:
to je divne, karosa ma motor vzadu a ak by pustil kurenie (ak tam nema viacero okruhov ovsem) tak viac by to kurit malo vzadu... btw, ked vies ze vpredu je teplo, naco sa tam je.es ?

Re #16573 Tomas: este sa mi nestalo zeby som docesotval s karosou skor ako som chcel kvoli prehriatiu motora a co sa internej teploty tyka si tiez nemozem velmi stazovat, ako cestujuceho ma nemusi zaujimat co tam vodicovi ukazuju kontrolky, pre mna je podstatne ze ma to dovezie a ze sa v tom neuvarim...
Reply on: si #16571:
Chod skontrolovat karosu v takej teplote 30 az 33C pozri sa na rucicku teploty motora a co tam uvidis???Menej ako pod 100 nejdu a este k tomu su tam pustene "obehove" A nemoze potlacit teplotu na nizsiu takze tak:-))
Reply on: si #16571:
Problem je v tom, ze ty sa vozis v zadu a my v predu. Ikarusy kuria vzadu a Karosy v predu..
Reply on: Tomas #16566:
neviem, ja skor mam skusenosti ze v lete kuria na 95% ikarusy 435, karosu som zazil zatial iba jednu (aj to to iba zastavku pred konecnou zapol), okrem toho niektore serie karos, tzv. vietnamske maju otvaratelnu viac nez polovicu okna, tieto vozy maju aktivne stresne vetraky (ktore ak vodic zapne tak maju svoj ucinok aj ked vozidlo stoji v zacpe) a prve serie klbakov maju aj "tmave" skla, takze v lete z toho co tu jazdi tie karosy na tom az tak zle nie su...
Tomas: Maxino nie je KLF, viem to. A ten vodic bol z 2. kolony 🙂 Ale fakt vodic nespravil nic mimoriadne 🙂
Reply on: Andy #16568:
Mmmmm'''A nevies kto sedel za volantom???Aky vodic??
Reply on: Tomas #16567:
No vodic jemne naslapol na plynovy pedal, aby sa rozbehol zo zaastavky a voz trhol ako keby do nas niekto nabural a potom sa nechytal.. Motor isiel do otacok a bus sa nie a nie pohnut..
Reply on: Andy #16565:
Ako pockaj ak ju tu chybu spravil vodic tak sa necuduj a nedavaj hned vinu na ostatne veci okolo:-)
Reply on: si #16562:
No tak potom kde vidis problemm???Ja len to,ze v lete olutujes,ze existuje karosa pretoze sa zacinaju pekne prehrievat a to upozornujem,ze je okolo 25C a hreju sa na 100 az 105...A plynaky???No coment...:-(
Tomas: Myslim, ze je to vacsi problem ako odlepena guma na citybuse 🙂
Reply on: Andy #16558:
Jeeeeeeeee teraz to uz musi byt zly voz???Nejaky dovod na to trhnutie musel byt:-))
Reply on: si #16557:
My máme s Renaultom 1 CityBus, 3 Karosy B941 a 1 Karosu B941 E. Ja som žiadným z týchto vozidiel nejazdil (rozumej - neriadil ho), takže, či je chyba vo vodičovi, k tomu sa ja vyjadriť neviem. A pokiaľ mám povedať pravdu, už sa ani k Renaultom nechcem vracať, napokon sa objavili Ivecá a tie zatiaľ slúžia k spokojnosti, zdá sa, všetkých.
Reply on: Tomas #16561:
vozit sa vozim tym co mi pride na linke, vies ja nepatrim medzi ludi co nemaju co robit a chodia sa vozit len preto aby sa vozili...
a srotom su v BA, ale to ked sa lepsie pozries vokol seba tak zistis, ze to su takmer vsetky autobusy tu...
Reply on: si #16557:
Ved sa voz karosou kludne aj trikrat za den...Tu ide o princip...Ved karosa je srot:-))

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.