Vidno to. Napr. jeden Os vlak ide v špičke zo Senca o 6:46 na Nové Mesto, a je poloprázdny, za ním zas idú na hl.st. až dva 9 voznové preplnené rýchliky. Preto ZSSK radšej nepresmeruje vlaky na NM. A ked náhodou tam ide, väčšina vystupuje na Predmestí, čiže Vinohrady.
Tie vlaky patria ÖBB Personenverkehr. Napriek tomu však ich DOPRAVCOM na území Slovenskej republiky je Železničná spoločnosť Slovensko. Spýtaj sa láskavo doma, veď vaši všetkému okolo železnice perfektne rozumejú, ja ti skutočne nemienim vysvetľovať úplné základy.
nie, ale mile rád budem počúvať ak mi vysvetlíš teda, že koho tie OBB vlaky jazdiace na trase Petržalka - Viedeň vlastne sú.
Re #165756 S499.1023: tak to si rozhodne nemyslím, aj keeeeď vidím Orbána, ktorý sa tvár ako neomylný king, tak čo ja viem, čo všetko v Maďarsku dokážu ? ale už vážne : rozhodne si nemyslím, že na tom žnú, aj keď neviem ako to tam majú vyťažené. A ako to vlastne teda u nich funguje keď si hovoril, že "dlhy sa neplatia". Toto ma zaujíma, môžeš napísať toho koľko chceš, veľmi rád si to prečítam a to myslím vážne! ?
Prečo by mal štát niečo robiť pre čiernu dieru ZSSK?
Odpoveď na Maďarsko - preto to vie START (nie MÁV, ale vchápem, že to tvoj mikromozoček nerozlíši) vykryť, že Maďari sa odjakživa riadia zásadou "dlhy sa neplatia".
m@rtin
http://liberecky.denik.cz/zpravy_region/nove-tramvaje-pro-liberec -budou-tissi20110428.html
100% nízká podlaha + otočné podvozky