Dnes ráno som išiel v 94 a to v rannej špičke o 7:30 a v 18m autobuse bolo toľko miesta, že stáli možno 10 ľudia. Takže neoplatil by sa radšej 15m bus. Podotýkam, že 94 ráno jazdí každých 5 min, neviem koľko má poradí.
A DPB nechce len 15m busy. On chce na likny, kde 18m vozý vzduch dať 15m. Chcú kupovať aj 18m busy.
m@rtin, lepšie by bolo keby sme ich označovali číslom ako 12m 18m a tak.
Mysli si i SORoch čo chceš, ale ak sa mi niekde uživý 9m bus tak, že sa ľudia netlačia, tak tam nebudem dávať 12m. Napr. 180. Tam by sa uživil aj 7,5m. No a technicky sú to veľmi dobre zvládnuté vozidlá, lepšie ako niektoré čo poznám. Máme ich tu 4 roky pomaly 5 a nie sú rozhrkané. Chcel by som sa spýtať po koľkých rokoch, či skôr mesiacoch by bol CB rozhrkaný.
A DPB nechce len 15m busy. On chce na likny, kde 18m vozý vzduch dať 15m. Chcú kupovať aj 18m busy.
m@rtin, lepšie by bolo keby sme ich označovali číslom ako 12m 18m a tak.
Mysli si i SORoch čo chceš, ale ak sa mi niekde uživý 9m bus tak, že sa ľudia netlačia, tak tam nebudem dávať 12m. Napr. 180. Tam by sa uživil aj 7,5m. No a technicky sú to veľmi dobre zvládnuté vozidlá, lepšie ako niektoré čo poznám. Máme ich tu 4 roky pomaly 5 a nie sú rozhrkané. Chcel by som sa spýtať po koľkých rokoch, či skôr mesiacoch by bol CB rozhrkaný.
Kami
Automaticky zatazovy regulator podla zatazenia napravy (tlak vzduchu) nastavuje silu brzd (tiez pneumaticky). Podobne sa udrziava konstantna vyska vozidla. Maju to uz K700.
O citybus sa stara elektronika ktora nema zotrvacnost takze je obcas "opity".