Vies, len to by sa malo riesit tlacenim na magoriat. Lebo kazdy si vie odvodonit, preco prave ON ma mat prednost a preco prave ON ma dovod porusovat predpisy. A kam by sme sa dostali?
Pokial neobmedzi inych ucastnikov, je to v pohode. Preto ani nemam problem s tymi co zastavia autom na zastavke ak nic nejde. Lenze v tomto pripade obmedzuju a aj ohrozuju ostatnych ucastnikov premavky ked sa zo zleho pruhu natlacia medzi dve auta. Nehovoriac o tom, ako by sme dopadli keby to robili vsetci.
Nevidim dovod, preco by mala mat MHD status Boha co moze porusovat dopravne predpisy.
Ocakavam, ze sa uz nikdy nebudes stazovat na plny autobus. Lebo vsak mozes ist aj peso a nemusel by si sa tlacit. Prosim, uvedomte si, ze takyto fundamentalisti zabijaju akukolvek snahu o preferenciu MHD.
Co sa danej oblasti tyka, neviem ake je tam dopravne znacenie, preto sa nevyjadrim.
príklad - Vazovova(zastávka bus) - je tam dosť široká cesta na to, aby mesto z pravého pruhu v pohode spravilo buspruh, keď mesto nedokáže spraviť ani takýto náznak preferencie, vôbec sa nečudujem, že busáci s plným vozom radšej obehnú 10-15 igk, kde sedí v priemere 1,5 človeka, aby 80 ľudí nemuselo čakať kvôli 15-20tim... čiže v tomto prípade som na strane vodičov busov.
Re #164596 Peon: "preco na zaklade podnetu od jedneho cloveka o tom hned rokujete s Dopravnym podnikom?" ?
Re #164612 Andy: ak si dobre pamätám, bicyklom máš jazdiť po cyklistickej ceste alebo pri pravom okraji vozovky. Bicykel na chodníku môžeš akurát tak tlačiť. Rovnako cez priechod pre chodcov môžeš ísť ak bicykel tlačíš a nie na ňom sedíš...
ak neveríš: 8/2009
§ 2 ods. 2: "g) chodníkom komunikácia alebo časť cesty určená pre chodcov, ktorá je spravidla oddelená od vozovky výškovo alebo iným spôsobom,"
§ 52 ods. 2: "(2) Iní účastníci cestnej premávky než chodci nesmú chodník používať; to neplatí, ak dopravnou značkou..."
§ 55 od. 1: "(1) Na bicykli sa jazdí predovšetkým po cestičke pre cyklistov. Po cestičke pre cyklistov sa jazdí vpravo. Kde cestička pre cyklistov nie je alebo nie je zjazdná, jazdí sa pri pravom okraji vozovky. Ak sa tým neohrozujú ani neobmedzujú chodci, smie sa jazdiť po pravej krajnici vozovky. "
a teraz mi pohľadaj, podľa čoho máš povolené jazdiť na chodníku ?
Ja to tiež oceňujem. Porušenie zákona to je, ale nie "rovnako hlúpe". Porušenie zákona je napr. aj keď niekto s autom zastane na zastávke MHD a "vyhodí" spolucestujúceho - pokiaľ tam nie je a ani sa neblíži a nie je nijako obmedzená MHD, nič proti tomu nemám.
Keď som ja išiel tento týždeň cez Hlaváčikovú a Veternicovú, tak nikto tam nenastupoval ani nevystupoval. Na konečnú "Kuklovská" to odtiaľ nie je až tak ďaleko a terén mi tam nepripadá byť až taký kopcovitý..
Viem, pokiaľ nebude sprejazdnená ul. Dúbravská cesta, tak takáto zachádzka je jediná možnosť zabezpečenia obsluhy danej oblasti.
Lenže keby tú 35-ku dali podľa intonyho návrhu, tak na zastávku "Borská" by to nebola zachádzka, ale minibus by normálne pokračoval cez "MiÚ Karlova Ves" a na Kuklovskú by sa dostal tak ako donedávna.
Páči sa mi, že na zrušených zastávkach v Karlovke (ktoré som videl) nechal DPB ešte označníky prekryté čiernou plachtou s nápisom "Zastávka je zrušená" a na plechu je nalepený oznam o zmene. Ako dlho tam tie označníky asi zostanú - aká je prax v tomto?
Btw, márne dúfam, že sa vďaka "zosolarizovaniu" 133-ky vrátia na linky 20 a 22 Tedomy? ?
1. Využívanosť L35/135 na Veternicovej a Hlaváčikovej bola taká, že to jednoducho nepustilo a linka tam ostala premávať. Aj ja som sa divil, že tam vždy niekto vystupoval/nastupoval.
2. Bez Polianok nemá tá linka moc zmysel, keďže práve kvôli nim bola L36 zavedená
3. Jediný dôvod prečo nesú Šaštínska a Sološnícka obsluhované je vozovka ako ementál, keď vozidlá na L135 museli po zjazde od Sološníckej ísť v protismere čo bol pravý pruh smerom ku Kuklovskej rozbitý totálne tak, že keby po tej strane šofér šiel ako mal tak by ľudí vyhádzalo zo sedadiel. Zachádzka cez Šaštínsku a Sološnícku by však zmysel mala, lebo ešte od Sološníckej ľudia šlapali hore na vrch ulice,ktorý sa spája do slučky.
4. Súčasná trasa L35 je úplne v poriadku, tie dva minibusy pre Dlhé diely sú úplne v pohode. To čo je tu furt navyše zbytočne je L27 a úsek Siemens-Jaskový rad a zachádzka na L.Dérera na L44 + iné zbytočnosti. To som však spomenul iba prípady kde vyhadzujeme výkony na minibusových linkách. Ušetrené minibusy by mohli byť na L58 a 89.
Presne tak. ? Ulice, ktoré si uviedol v zátvorkách by som však neobslúžil jednoznačne. Ale tá Púpavová je v tom smere v tom úseku pre minibus legálne zjazdná? Nepoznám to tam tak detailne..
Takto by bola aspoň v smere na Dlhé diely obslúžená zastávka "MiÚ Karlova Ves" a aj väčšia časť z bývalej trasy 35-ky. Akurát by som dal na priebežnej konečnej "Kuklovská" 2 alebo 3-minútovú pauzu na dorovnanie prípadného meškana.
Súčasnú trasu 35-ky by som nazval "zachádzková". Najskôr cez Polianky na Dúbravskú cestu, potom na zast. "Borská" s otočením sa cez električkové priecestie a na záver ešte okruh Hlaváčiková/Veternicová. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk