Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peto3700 #164577:
Áno, obe sú v ohrade a výhľadovo pôjdu do šrotu, nie je dôvod ich zachraňovať.
Reply on: derik #164574:
Z mojich skúseností z posledných 2 rokov môžem povedať, že vodiči MHD sú ďaleko slušnejší k cyklistom ako vodiči iných vozidiel. Iba raz som sa stretol s nevhodným správaním vodiča električky, ale to je na dlhší opis situácie. Každopádne vyjadrenie MHD je voči cyklistom neohľaduplná je zavádzajúce.
BTW, videl už niekto Freša cestovať do práce na bicykli?
Reply on: Peto3700 #164577:
Čo tam chceš zachraňovať ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=72913&idt=u&idg=5293&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Neviete či tieto autobusy nie sú odstavené v Ohrade, teda že by sa teoreticky mohli zachrániť?
Reply on: Valec #164573:
tak nech Mr. Frešo jazdí MHDčkou a zistí akí sú vodiči IAD neohľaduplní a arogantní často k vozidlám MHD! ? Títo ľudia musia byť snáď platení, keď vypúšťajú do médií takéto kraviny a kvalita médií #?@*%?! Noviny v tlačenej podobe sú absolútne mrhanie papierom, lebo to čo v nich servírujú sú fakt splašky a "kvalita" stúpa snáď geometrický radom.
Reply on: no.ev.di. #164570:

otec má dobré info, malo by ísť o jednotky Talent MÁV-START.
Reply on: Valec #164573:
Konečne si aj niekto všimol, že sú tu aj cyklisti, ktorí používajú aj bicykel na dochádzku do zamestnania. Ja chodievam často na bicykli do práce a môžem povedať má to istej miery pravdu. Samozrejme nie je možné hádzať všetkých vodičov do jedného vreca, sú ohľaduplní, menej ohľaduplní a nájdu sa aj takí, ktorí cyklistov úplne ignorujú. Lenže niesú to len vodiči, ale hlavne mesto a kraj, ktoré zatiaľ úplne ignorujú narastajúci počet cyklistov v meste, chýbajúce cyklistické cestičky a pruhy a pod...
Ináč ďalšia vec, v májovom sčítaní obyvateľstva nie je možnosť pri dochádzke do zamestnania aj bicykel.
Reply on: Mike #164571:
no už len takú kravinu, že "ja budem tým cestovať" zaváži ? okrem toho cestujem tam absolútne nepravidelne.
Reply on: no.ev.di. #164570:
Však napíš mail na MÁV, že čo je na tom pravdy, môžeš tam aj dopísať že pravidelne (alebo aspoň občas) cestuješ do Rajky a že by si to využíval ?
Reply on: Valec #164561:
otec mi povedal iba toľko, že MÁV má záujem, majú to byť tie moderné vlakové jednotky a povedal, že naša strana im robí problémy. Viac mi nepovedal, nemal chuť sa o práci baviť. Ak dnes bude mať náladu po práci o práci, tak zistím.
Reply on: TeBeCe #164568:
Výpis z OR: údržba motorových vozidiel bez zásahu do motorickej časti vozidla ? ? ? . Ža by GO motora gynekologickým spôsobom?
samohasicaci uz opravuju aj motory na Solaris?
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/2466
Reply on: 810zssk #164536:
Ad 2) Nezmysel. Menilo sa to pre nedostatok kĺbákov. Až následne sa skracoval interval.
Reply on: MiroBA #164529:
A všetci cestujúci z EC, ktorí by chceli pokračovať smerom do Zsolny, by sa presunuli osobákom z Hbf. do Račišdorfu? Tisíce ďakovných listov!
Reply on: no.ev.di. #164521:
Ako KTO na Slovensku konkrétne?
Reply on: no.ev.di. #164520:
Ten slovenský úsek bude dotovať START z vlastného, maďarské ministerstvo dopravy alebo kto?
Reply on: Valec #164507:
Neznižuj jeho odbornosť, on už je ANALYTIK ? . Nemohol by sa ako dopravný analytik vyprofilovať aj náš vŕŕhaffujsorkillzahradníkhatekarlovkavŕŕhaf? Aspoň by menej analyzoval p94oviny tu.
Reply on: ufo #164552:
Načo treba opätovne schvaľovať niečo, čo sem roky jazdilo, he? Aby istí darmožráči mali pocit nepostráfdateľnosti? Nemala by si ZSSK preschváliť laminátky?
Reply on: Mike #164557:
Od EU do Danubie vlakom? ? Problém nie je vo vození sa po Petržalke, ale v ceste za Dunaj. A tu tie zastávky citeľne chýbajú. Možno keby bol už hotový Ružinov a Martinský cintorín... ale v súčasnosti to nemá zmysel.

Re #164559 no.ev.di.: Tie moderné elektrické viacčlánkové jednotky sem chodiť isto nebudú, lebo nemajú schválenie typu. A to si MÁV určite platiť kvôli tým 10tim ľudom nebude. Mimochodom, ak by sa účtovalo len vnútroštátne cestovné (čo pochybujem), tak lístok z Rajky do Petržalky by stál 365 Ft, čo je pri dnešnom kurze 1,37 €. No ja neviem, ale nejako mi tam uniká výhoda toho vlaku oproti autobusu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement