Toto riešenie čo je teraz, že ku skončeniu predstavenia im tam pristavia podmostové ZV 4117, je podľa mňa najlepšie.
Prejazdy zo špičiek to by šlo iba ťažko, lebo by sa tak vodičom neúmerne natiahla služba (a max. limit je 12 hodín)a navyše často sú vodiči iba na delených službách, čiže aj ďalší deň má nástup ráno a tak by nemal dodržanú prestávku medzi službami.
Z celodenných poradí by to teoreticky šlo, ale tam tiež treba veľmi citlivo preveriť, či dané poradie nemá robený cp tak, že s pretávkami to má akurát vypočítané na minútu po dojazd do vozovne..
čo som si vypisoval začiatky predstavení tak vo februári napr. začínali iba dve predstavenia o 17-tej, zvyšok 18:45 a neskôr, v marci bolo iba jedno pred 19:00 a síce o 17:45, v Apríli iba dve o 18:45 zvyšok 19:00 a neskôr. Ak sa večer nejaké poradia striedajú na L28/30/37 alebo keby skončila L29 skôr, tak by mohli tieto vozidlá robiť "divadelný spoj." Keď už hovoríš o šibnutosti umelcov, tak to vyzerá ako keby tých umelcov bolo viac, hlavne medzi ľuďmi čo trvajú na nezmyselných linkách ?
ja som spravil vo svojom PC v Exceli taký šotonávrh v prípade, žeby L89 po nejakých 2-3 mesiacoch šla "k vode" a divadlo Aréna by potrebovalo dopravu na a z predstavení. Keďže sme si určite všimli plagáty v autobusoch MHD s programom divadla Aréna, napadlo ma, že program by mohol byť spravený štýlom, že :
- 1. stĺpec : dátum predstavenia
- 2. stĺpec : odchody L82 z pod Nového mosta (30min pred predstavením)
- 3. stĺpec : začiatok predstavenia
- 4. stĺpec : názov predstavenia+info.(réžia, účinkujúci a iné info)
- 5. stĺpec : čas konca predstavenia
- 6. stĺpec : odchod linky po predstavení (15 alebo 20min. po predstavení)
Takto by boli spoje k divadlu obmedzené iba na tie dni kedy sú predstavenia a iba na časy podľa potreby kedy predstavenie začína a kedy končí. Spoje by mohli vykonať SORky z L30 alebo 37, ktoré by zostali pod mostom po poobednej špičke a vyčkali na spoj linky k divadlu. Vo februári sa hrali 16 predstavení, v marci 12 a v apríli iba 10! Aký má zmysel 30 dní prevádzky linky k divadlu, nech pán Kukura vysvetlí. (Mám pocit, že Vašáryová nie je jediný šibnutý umelec.)
Ono v ramci vikendovej rekreacnej dopravy si viem predstavit linku co by obsluhovala tu oblast, ale na to netreba obojsmernu Viedensku.. nech to trebars robi okruh Krasovskeho - Farskeho - Rusovska cesta - Viedenska cesta - Krasovskeho... a Arena nech ma bus ked si zaplati.
aj keď bude Viedenská cesta obojsmerná, ako mu to pomôže? L82 mu aj tak nevrátia naspäť, takže z pod Nového mosta mu tam aj tak nič nepôjde.
Linku 89 by tak od ŽST Petržalka presunuli možno na Záporožskú, Kremnickú, Viedenskú cestu a Sad Janka Kráľa. ?
Kukura = šialený spevavec č.2. Magor pán umelec chce linku celý mesiac, hlavne, že v Apríli hrá divadlo Aréna iba 10 predstavení, zvyšných 20dní by linka pre divadlo bola dobrá načo? ?
"Divadlo Aréna a lokalitu okolo Sadu Janka Kráľa neobsluhuje žiadna autobusová linka, situáciu by mohlo vyriešiť, ak by Viedenská cesta bola obojsmerná. Okolie Sadu Janka Kráľa v lete obsluhovala autobusová linka č. 82...."
- Petrzalka/Kittsee - dialnicny
- Jarovce/Kittsee - obycajna cesta, ten z ktoreho ide cesta do Jaroviec
- Petrzalka/Berg - obycajna cesta, napaja sa na Rusovsku cestu, jazdi cez neho 901ka
Vlastne ešte raz pozerám na ten web Stellaservisu a som už z toho dopletený.. Ja som myslel, že cestný aj diaľničný prechod sú Jarovce/Kittsee (ľudovo nazývané starý a nový). Ale v podstate je to jedno - pochopili sme sa. ?
810zssk
Chceli obcianske/pasy vsetkych cestujucich a technicky preukaz.. zobrali to dozadu, overili a pustili nas dalej..