Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: irizar #164090:
rád by som o tom diskutoval, no ak môžme tak cez mail, alebo ICQ. Dávam si záväzok, že nebudem tu otravovať diskusi so SORom. ?
Reply on: no.ev.di. #164067:
A od koho si to počul? Lebo ja som pre zmenu od každého, s kým som sa na túto tému bavil počul presný opak. Trojdverová verzia BN12 vznikla pretože si ju vyžiadala Veolia Praha. Taktiež znížená línia okien na ľavej strane trnavských BN12 bola špeciálna úprava na vyžiadanie. A trojdverový NC18 si v SORe asi tiež nepostavili len tak z nudy lebo vonku pršalo a nebolo nič v telke, museli naň mať buď objednávku alebo aspoň z prieskumu trhu nejakú predstavu o tom, že o dané vozidlo bude záujem.
Arogantný prístup mal skôr istý výrobca z Vysokého Mýta. keby tam svojho času počúvali zákazníkov požadujúcich vozidlá kratšie než dvanásť metrov, možno by dnes SOR nebol taký úspešný. Kto chce kam...

Jo, a v Mikuláši kúpili štvordverové NB12, pretože im na ne ako prvé sériové kusy SOR urobil dobrú cenu; takisto ako Nitre na NB18. A keďže s prímestskými C10,5 sú v Liorbuse maximálne spokojní, nemali dôvod ich nezobrať. Ak ťa to poteší, s NB12 ani zďaleka tak spokojní nie sú a o ďalšie nestoja...
Reply on: no.ev.di. #164086:
Ty nielen že nechápeš písaný text, ale ešte ani neovládaš materinský jazyk, keď nevieš, že sloveso chápať sa viaže s akuzatívom, nie s datívom 😛
Reply on: LUK #164087:
kde všetky? všetky sú BA a K-Report časť SOR? Ak Vám to spraví radosť, tak ten váš milovaný bus kašlem, ale mohol by si si uvedomiť, že veľmi ochotne o ňom kecali aj iní a mimo to tu dakto načal kecy o dvojklbáku, čo nemá so SOR nič spoločné, tak čítaj a nekecaj somariny.
Reply on: 810zssk #164085:
asi mu nejaká SORka prešla kačičku na motúziku a doteraz sa s tým nevyrovnal... Čo je veľa to je veľa, všetky prístupné diskusné fóra na internete sú plné Dunča a jeho pitcho-va-nia na SOR... BAN! ☠
Reply on: 810zssk #164085:
môžeš si spraviť vlastný web "codnesvarit" a môžeš si tam tvoriť pravidlá. Keby ste tak ochotne nediskutovali o S(p)ORe tak by som na to sral aj ja. Ale vždy niekto príde s nejakou novou blbosťou. A po tretie ti opakujem : Počkáme si na 4-dverák ok? A že ja nechápem písanému textu... ?
A tiez by som uvital ak by ch.ru.no dostal BAN a aj 100x za sebou, lebo toto sa uz fakt neda. Do kazdej diskusie zatiahne SOR a p94uje nan.
Reply on: no.ev.di. #164082:
Uvedomujes si ako nezmyselna je tato argumentacia? Na jednej strane tvrdis, ze 5 dveri je zlych a obhajujes to tym, ze si nikto neobjednal 4. SOR by ti ich 100 percentne vyrobil.
Reply on: Vladimír #164072:

SOR nabízí nebo nabízel 35 typů autobusů. Neznám jiného evropského výrobce autobusů, který by nabízel větší škálu svých výroblů. Sám moc dobře vím, a slyšel jsem to i z úst člověka od SORu, že třídveřový NB12 a čtyřdvéřový NB18 samozřejmě vyrobí, pokud o něj projeví někdo zájem. Problém je jen v tom, že většina dopravců kupuje autobusy pomocí dotací. A pokud je něco dotováno z veřejných peněz, je na to potřeba vypsat VŘ.

Není tedy možné přijít za SORem a říct "my chceme 4 dvéřový kloubák". To prostě ze zákona udělat nelze. Vypíše se výběrové řízení na nové autobusy a SOR se přihlásí s výrobkem NB12 a NB18. Buď vyhraje a nebo ne. Kdyby si Praha dala podmínku, že chce 3dvéřový 12m autobus a vypsala VŘ na několik desítek kusů, SOR s takovým autobusem do VŘ zcela jistě půjde. Sám vím, že ty tohle moc dobře víš, problém je ten, že tohle nikdy nepochopí no.ev.di. SOR je natolik flexibilní výrobce, že by byl schopen vyrobit i kloubák s deseti dveřmi. Proč si no.ev.di myslí, že to nejde, nechápu. Asi je zabedněný.
Reply on: 810zssk #164079:
povedal som jasne : počkáme si na 4-dverák, ok? Keď som hovoril, že SOR vyhrá s klbákmi tender na klbáky v BA napísal o tom aj v novinách ste sa mi smiali, ešte riaditeľ DPB (vtedy Kadnár) mal tie gule sa ohradiť voči tomu, že ako som došiel na to, žeby DPB preferoval SOR. Hovoril som už predtým o mizernom interiéri a tiež som mal pravdu... Ale na 4-dverák si počkám s tebou, nebudem lámať palicu, no neverím tomu, že výjde z Libcháv, jediný 4-dverák akurát tak NB a BN 12, NB 12 trojdverák tiež som ešte nevidel, takže čakáme spolu aj na ten.

K tomu SAD riešeniu : "dobrý" nápad, a najlepšie bude aj tie sedadlá dať na schody, aby to bolo unifikované s celým interiérom ?
Včera na Hlavnej stanici vo vestbule umývali okná a v zadupri vedľajšom východe z nástupišť opravovali, resp. vymieňali dvere.
Takže aj Hl.st. sa už začína pripravovať na MS, ale asociáli pred stanicou tam zataľ ostali..
Reply on: no.ev.di. #164077:
Odkial mas, ze nie je ochotny spekulovat? Kto si zaplati ten dostane co chce. Navyse, dvere sa vobec posunut nemusia, proste by sa zrusili druhe a nich tam akurat postavia stenu. Tretie dvere by zostali, porovnaj si to s inymi NP busmi, ta poloha je OK. Tak prestan trepat.

Inak vzdy sa da spravit SADka riesenie, ze proste druhe dvere odpojis a zablokujes ich sedadlami 😃
K tým dvojkĺbákom: pár strán dozadu som sem postla výcuc z jednej fajn diskusie s veeeeľa fotkami týchto hračiek. Ale nie preto, aby bolo zrejmé, ako dvojkĺbák vyzerá; tie obrázky sú fotené v "teréne" - a sú návodom na zamyslenie, že 25 metrov a viac potrebuje dosť veľký životný priestor na svoju existenciu. ? Doporučujem si pozrieť fotky detailnejšie, napríklad prejazd obratiskom, S-zvlneným profilom; pouvažovať, čo to spraví v križovatke a že aj dielňa musí mať iný rozmer, aby pojala 25 a viac metrové hebedo (v BA by toto spĺňala možno len Petržalka). A aj v noci tá vec musí niekde spať. Tiež si treba uvedomiť hmotnosť takého megera a jeho spotrebu, keď bude treba kolos pohnúť dvoma-troma svetlami za sebou.
Reply on: S499.1023 #164075:
Prečo lietadlo? ? Čo si skúpy na to povedať, kedy si v PO bol? Si myslíš, že to dakto použije proti tebe či čo, neboooj, tu niesme nejakí tajní agenti ? mne nerobí problém povedať, že som niekde ne/bol, ale tebe to asi nechty zhrýza ?

Re #164076 810zssk: až to vyrobí, potom môžme hovoriť, že to dokáže vyrobiť. Povedal som už, že keby robil 4-dverák, tak by tretie dvere zmizli a druhé by museli byť v novej polohe, čo by znamenalo zmenu v interiéri a SOR nie je ochotný okolo svojich vozidiel špekulovať. Už som povedal aj to, že SOR nie moc nadšene pristupuje k výtkam zákazníkov k interiéru a vozidlu. Opravy, ktoré garantuje vykoná a tam to končí.
Reply on: no.ev.di. #164074:
Pocuvaj ma ty tlcik, povedz mi jeden dovod preco by to SOR nevyrobil? Vsak by skodil hlavne sebe.
Reply on: no.ev.di. #164074:
Skor sa riadiš heslom "Čo som nevidel, to neexistuje" (viď Dědictví aneb...) a "Vy všetci ste blbí, iba ja som lietadlo".
Čo sa mojho vzťahu k Prešovu týka, tí, čo ma poznajú, vedia, koľko času som tam strávil, kedy a prečo a teba je do toho nič. Pre teba platí, že aj keby som bol v Prešove za celý život iba raz na hodinu, som špičkový odborník na Prešov oproti tebe, ktorý si tam bol výhradne s cestovnou kanceláriou GoogleMapsTravels a tvoj skutočný rozhľad o MHD vo svete sa obmedzuje na Bratislavu, Brno a MOŽNO Viedeň.
Reply on: Vladimír #164072:
držím sa hesla : "Čo neexistuje, v to neverím!" zatiaľ 4-dverový SOR neexistuje. Teraz je tu otázka : Žiadal si ten SOR dakto už a vieme o tom vôbec? Dosť možné, že si dakto požiadal o 4-dverák a neuspel, len my o tom nevieme.
Mám návrh na novú anketu aj s odpoveďami (a môže to byť hneď aj do všetkých sekcií):

Ste za to, aby bolo Dunčovi znemožnené prispievať do fóra?
- Áno, ihneď.
- Áno, už to dávno malo byť.
- Je mi to jedno, kvôli nemu diskusné fórum už aj tak nečítam.

?
Reply on: no.ev.di. #164067:
Ak jazdia na cestách klbáky od Soru päťdverové i trojdverové, ťažko uveriť, že by bol problém dostať práve štvordverový.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.