Ono nezabudnime to stále brať v rovine hypotetickej. Lebo mohli by sme sa zhodnúť aj na tom, že do BA bude najlepšie kupovať len 18m busy MB Citaro na všetky linky poprípade aby sme prinútili MB vyrábať 25m busy, ale rozhodnú úplne iný. Proste kupovať sa bude len to, čo sa schváli. A schvalovať sa to nebude na tomto fóre, ale v kancli na magistráte či DPB. Jediná možnosť ako tak ovplyvniť tento tender je po jeho ukončení si vypýtať ponuky a spraviť vyhodnotenie z nášho pohľadu. Čiže ľudí nijak nezainteresoaných. No samozrejme túto akciu prezentovať ešte pred vyhodnotením tendru.
Preto prosím aj jednu aj druhú stranu vlastenecké vášne sem nepatria. Takisto osočovanie, nadávanie etc. Dikes Viem, že sa to vto ešte nezvrhlo, ale pre istotu.
Preto prosím aj jednu aj druhú stranu vlastenecké vášne sem nepatria. Takisto osočovanie, nadávanie etc. Dikes Viem, že sa to vto ešte nezvrhlo, ale pre istotu.
m@rtin
No víš, možná na to koukáš očima Bratislavana, kde se Karosy opravdu rozpadají. Přijeď se podívat do Prešova, kde mají 13 let staré Karosy jako nové a negenerálkované.
Na odkaze jsou autobusy, které Praha vyřazuje. V Praze se vyřazují autobusy max. po deseti letech. Takto vypadají autobusy vyrobéné v roce 1994, vyřazované letos. Vidíš někde rez nebo něco co by nasvědčovalo konec autobusu? S klidem mohu říct, že tyto vozy budou jezdit ještě 5 let. Dohromady tedy 15 let. Foto na dálnici D1 po prodeji do Polska.