teraz tam po pravej strane sú postavené nové bytovky, takže tam veru neviem, asi by to bolo ešte trochu ďalej. Ale musím povedať, že ma tam dobre vždy vyfúka keď tam som ?
Nad tým sa už uvažuje (možno) viac ako desať rokov.V Dúbravke pri príjazde električky po pravej strane smerom na Lamač je areál - tuším bývalých Pozemných stavieb. Sú tam opustené haly, ktoré už boli odborne prezerané, vyjadrenia sprvu nádejné, že aj by mohlo byť, ale bez konkrétneho záveru. Aj plocha by tam bola - samozrejme by ju bolo treba upraviť. Ale - skapal pes, ticho po pešine...
alebo by sa nič nestalo keby sa mesto buchlo po vačku a vybudovalo aspoň oplotenú, vybetónovanú odstavnú plochu na konci Dúbravky pre autobusy. Časom keby boli peniaze by sa tam vybudovalo technické zázemie aj koľaje pre električky a bola by nová vozovňa. Zatiaľ by tam bola iba vrátnica.
Podľa predpisov (zákona) musí byť bezpečnostná prestávka poskytnutá najneskôr po 4 hodinách nepretržitej práce v trvaní 30 minút, ktorá sa môže rozdeliť na 2x15 minút. Takže žiadnych 6 hodín.
blbost, dojazdy / výjazdy si kde nechal ,aj to sa rata do sluzby , dojazd pod Novy most bol a asi este aj je cca polhodka, cize SAD J.K. bude zhruba rovnako ( o nieco viac mozno ) a razom mas z poobendej spicky 6hodinovku
Jasne ze by sa dalo , no predstav si situaciu . Vodic 20ky konci rannu spicku na Opletalke a musel by ist pocas sedla domov ( byva dakde v Raci ) to by sa stihol tak akurat vycikat a mohol by ist nazad zase minimalne hodinu 5kou + 20/22. Ale napad je to dobry, toto bol len extrem , urcite sa najdu aj soferi ktori jazdia na 20ke a su z DNV/4.obvodu ?
Petto