tak ti poviem, že Záhradník je prototyp odporného slizkého hajzla dnešnej doby. viac ako 20 rokov dozadu sa obnovovali vozové parky pravidelne, ekologické trakcie v mestách rástli, obnova u autobusov bola každý 6-8 rok (viď. ako sa vyraďovali prvé Ik280, po 6-8 rokoch a ako sa vyraďovali posledné po zmene režimu po 13-18 rokoch prevádzky). Vtedy mal síce monopol na autobusy jeden výrobca no ten sa sakra musel snažiť aby dodával kvalitu, lebo keby tak nerobil dostal by úlohu vyrábať autobusy iný. Keby sme tu mali už vtedy takých debilov ako teraz, tak máme ani nie polovicu električkových a trolejbusových tratí v Bratislave a o elektrifikovaných železniciach ani nehovorím. Gemerské spojky by dnešná zberba stavala pol storočia, hentí to dokázali behom pár rokov!
neser sem hento ? zveličuješ. Aj jedni aj druhí boli neporovnateľne schopnejší ako títo zdierači, ktorí si hovoria demokrati, liberáli a socialisti ? radšej tu mať tých čo boli predtým a mali sa k činom ako táto banda všivavá ☠
http://www.rosero.sk/fclli.html
Toto je celkom nice model... akurat je to trochu sirsie ako dajly vaj, takze na niektorych linkach by to nepreslo, ale na taku 151, 89, 36, atd. by sa to celkom hodilo Ma to sirsiu ulicku + sklapacie sedadla na zadnej plosine (tie by mohli byt celkom fajn na vytlkoch ?)
a kde na to zobrali peniaze, to si si nevšimol? najprv zhabať majetky židom (svk štát) a potom aj ostatným cez znárodnenie a menová reforma (čsr)? ? čo dnes v tých školách učia...?
to je rovnako ako keby si tvrdil, že za(á)hradník bol geniálny manažér, lebo počas jeho bačovania prišli busy...
Re #163160 Petto: tak holt, budú musieť krstiť značkou "tesco krabicové"
Re #163178 Palo1987: nepovedal to "niekto", ale povedal to samotný za(á)hradník pri testovaní MBCC, neskôr kúpeného ikeou, že "budeme sa snažiť vysúťažiť v tendri práve tieto veľkokapacitné autobusy" ?
Re #163184 dopravak123: akože nie je ani prd? sú predsa zbúrané petržalské štadióny ?
AdBlue je dnes úplne štandardný prostriedok na dosiahnutie požadovanej normy EURO 5 používaný celým radom výrobcov, hoci je možné dosiahnuť tieto úrovne emisií aj bez tejto kvapaliny. Lepšie hľadaj, informácií je o tom dosť.
k Euru 5 som nenašiel žiadny článok ani v angličtine kde by sa spomínalo Ad Blue, okrem toho, že motor v norme Euro 5 je bez Ad Blue a spĺňa dané emisné normy.
Nie močovinu, ale NÁDRŽ na močovinu kupoval DPB od SOR-u, ty rúra, pri ktorej by ropovod vidieť nebolo. Už vtedy som ti doporučoval vygoogliť si výraz "EURO 5".
všimli ste si nové poťahy v Ik435? nemám na mysli tie červené, ktoré dostala 4838, ale také šedé, veľmi pohodlné, (lebo aj výplň asi dostali novú) takmer ako v tých secon-hand Mercedesoch ☺
To je odkladací priestor, pre potreby vodiča. Či však bol kvôli tomu primárne vytvorený, to neviem, ale niektorí vodiči ho využívajú na odkladanie vedier, handier, saponátov a tak podobne.
A tie schodíky za točňou ukrývajú nádrže na naftu a Ad-Blue (hovorovo močovinu) plus dáke daľšie veci.
SOR mi pripomína moje detské časy keď som si skladal z LEGA hra a vždy sa mi na tom niečo posralo, alebo mi neostali vhodné kocky, tak som to nejak zalátal po svojom, resp. improvizoval a nakoniec som to aj tak zbúral lebo to bol "shit", pretože, postupne som si ten hrad predstavoval úplne inak a časom na ňom vystupovali rôzne chyby, jak som to blbo staval ? také niečo mi dnes pripomína SOR, že aj oni postupne na ňom opravujú niektoré veci, ibaže tak polovičato.
medzi 2. a 3. dverami , pod tymi bocnymi sedadlami nie je nadrz , tam je nieco ine ,ale ked som to videl ,som sa smial, uplne nevyuzity priestor. Pripominalo ti mi trochen batozinovy priestor v C rade SORov ?
a aj ten druhý schodík pod oboma sedadlami schováva nádrž, ten čo tak krásne zasahuje do priestoru chodcom?! to isté aj druhý schod pri sedadlách medzi 2. a 3. dverami. Solaris proste vyrobil kvalitu s perfektným vyhotovením. SOR vyrobil bars jak prišlo a nedostatky látal improvizáciou. Zaujímavé, že všetky klbáky majú v pohode točeň, iba SOR použitím inej ohrozil zdravie cestujúcich a zalátal to hentak amatérsky.
Petto