Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #163169:
Ako keby si nepoznal DPB, nastavi podmienky v style najnizsia cena a mame vitaza - Skodovkove SORy. Pokial viem este stale vyraba Solaris aj tbusy, teda aspon tak ma na svojej stranke. No pripada do uvahy este moznost SKODA 27 TR SOLARIS ( 18metrove vozidlo ). Sam som zvedavy ako to dopadne
Reply on: Petto #163162:
Prečo by nevyhral samotný Solaris Trolino 18, či Solaris ho už nevyrába?
Reply on: no.ev.di. #163167:
Alebo keby zpredu/zozadu schytal SOR - tak sa zmeni jeho typove oznacenie z BN12 na BN10,5 resp. BN8,5 ?
Reply on: Hug0 #163166:
pri Prístavnom moste raz dostal Ik415 ranu z boku od kamiónu ešte keď jazdili kraťase na L70 a jazdila aj L71 spomínaš? Vybité sklá a preliačený bok. Ako by asi dopadol taký 12m SOR po takej zrážke? ?
Reply on: Petto #163165:
No to bola nehoda z c734/c934 a teraz si predstav nehodu s kamionom ?
Reply on: no.ev.di. #163163:
Akoby dopadol SOR v CRASH-teste sme videli,ked ten akobybratislavsky SOR BN12 jazdiaci pre Veoliu NITRA mal dopravnu nehodu. A to bola len havarka s nejakym nakladiakom.

Ohladom toho tendra na tbusy - vobec by nemusel byt tender na 35(12m)+35(klbaky), dalo by sa usetrit nieco - trebars by sa dalo : 35 sol, 15-17 15metrakov , 18-20 klbakov.
Reply on: Petto #163162:
tie 15m by sa zišli aj na t-bus linky, ktoré si spomenul ? a tiež na a-bus linky by sa zišiel, možno po nejakých úpravách na niektorých linkách by vznikli nové linky kde by bolo 15-metráky potreba ?
Reply on: Petto #163160:
schválne by bolo fajn keby každý výrobca poskytol jeden bus na crash-testy, že ako by dopadol SOR, Solaris, MAN, Citelis a Mercedes pri náraze do múru, alebo ako by dopadli jednotlivé autobusy keby ich nabralo ťažké nákladné auto, rozbehunuté s nejakou násadou na nárazníku a z boku by "poctilo" bus každej značky. Samozrejme, by sa nič neohlasovalo, vybral by sa jeden bus námatkovo na takýto test, aby si výrobca nemohol dávať špeciálne záležať na tom jednom kuse pre test. Ono mám dojem, že SORka by dopadla niekoľkonásobne horšie než Karosa B741 po inzultácií od vlaku na Ivánskej ceste.
Reply on: no.ev.di. #163161:
Tak ono je uz v podstate jedno , ci sa bude alebo nebude cakat. SOR so Skodovkou uz maju aj 12,aj 18metrovy tbus . Jedinu sancu na 100 perc. vyhru by mala Solaris karoseria v podobe SKODA 27 TR SOLARIS alebo SOLARIS TROLINO 15. Hoc tento typ asi velmi nepotrebujeme, mozno len na taku 208,212.
Reply on: Petto #163160:
snáď to nedopadne jak s kĺbovými autobusmi, že sa bude čakať na S(p)OR ? v čase 240ks tendra ešte SOR nič nepredal. A potom keď už čo to predal tak mu DPB nahral tender. Dúfam, že trolejbusy už budú na úrovni a že DPB dá druhú šancu Solarisu, resp. začne nazerať na Solaris konečne normálne, keď Záhradník & spol. balia kufre.
Reply on: no.ev.di. #163158:
Ja mam pocit,ze ked budu krstit nove vozidla v BB flasou vinka, tak aj vtedy praskne ram ( myslim SORku ) a flasa zostane cela.? Kto vie ako je na tom kandidat na nove tbusy v BA -klbovy tbus SOR v Plzni - ci kde ho to testuju ?
Reply on: Peon #163130:
Ak náhodou nemajú tak zrušia posledný večerný spoj ,,a je to,, ☠ Takto zrušili spoj 102412/3xx BA Dun Lužná Šamorín s odchodom 22:45. Takže teraz máme posledný o 22:20
Reply on: Petto #163149:
dáme jedno orosené? ☺
...a čože sa mu stalo presne? Už sa inak neviem dočkať kedy mu konečne praskne rám ?
Reply on: 810zssk #163152:
inteligentný byť nemusí, stačí sa pozrieť na realitu! Ono je to tak, že náš štát či už za komunistov alebo fašistov bol v takom stave, že doprave nestagnovala. Jak za prvého Slovenského štátu, tak aj po ňom boli okolo dopravy veľmi akční ľudia. Otcov kolega mal to šťastie, že sa mu kdesi po starých skriniach na Klemensovej, ktoré tam boli roky po chodbách podarilo nájsť dokumenty a projekty ešte na tzv. Gemerské spojky, keď sme prišli o juh Slovenska a ostali nám z tratí 174,165 a 166 iba také slíže. Sú tam podpisy všetkých tých vedúcich ľudí za 1. Slovenského štátu. To akou závratnou rýchlosťou konali vo veci spojenia tých tratí bolo neuveriteľné priam! Však dodnes stojí celý hotový tunel medzi Slavošovcami a Koprášom ako aj tunel pod Dielikom, medzi Tisovcom a Muráňom, ako aj už vyše 60-ročný Koprášsky viadukt. Jediné čo tomu všetkému chýbalo sú násyp a koľajnice. A to prosím stihli za krátky čas postaviť. Dnes, v dnešnom stave, keby sme prišli o juh Slovenska (čiste teoreticky, nič také sa stať nemôže aj keď istá fóbia u určitých ľudí existuje), tak by sa 10-15 rokov iba publikovali články, zbieral by sa na tom iba politický kapitál, potom by sa 10 rokov robili projekty, 10 rokov by sa hľadali peniaze a stavalo by sa "závratnou" rýchlosťou. Len pre premietnutie do reálu, stačí sa pozrieť na "riešenia" NS MHD v Bratislave, ktoré nikto nevie dodať desaťročia, furt sa diskutuje a ani jeden km koľajníci či už metra, vlaku, "S-Bahnu", električky alebo iných všelijakých "vynálezov" nebol položený. Keby to bolo v rukách totalitného režimu, inak by sa obracali aby to mali hotové.
Dnes ide o to,že najprv všetko rozkradnúť a spraviť niečo pre ľudí je na úplne poslednom mieste.
Reply on: draxter #163154:
nevyzera na to. nema signalizaciu "Nenastupovat" vedla dveri, vpredu ma velku skatulu na transparent, co uz v BA urcite nemal.
Reply on: roman2 #163135:
Aj na našej ulici je jeden vodič SL, niekedy necháva svoj autobus pred domom (obec Reca),
Páni znalci Ikarusov, mohol by toto byť pôvodné Váš #1832/II?
Reply on: Ivan3 #163145:
Keby si bol trochu inteligentnejsi tak by si takto netaral..
Reply on: Trolleybus #163137:
codnesvarit.eu 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.