Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nj ale potom by potrebovala posilniť 4 a 12, lebo tie sú preplnené aj teraz. Ale skôr by mali T-trať potiahnuť pod most SNP prip. k €urovei a ASMN. Lebo tam niekedy ta 133 setri aj 10 min. na prestupe Molecova čo je už dosť.
Reply on: Tam-bus #163072:
normálne som si dal do riadku kde dávaš webové adresy hore názov ich stránky a našiel som na diskusnom fóre ?
Reply on: no.ev.di. #163071:
Ako si sa tam dostal?Mne to nefunguje.
Reply on: Petto #163067:
kua, zas neviem čo variť ? poraď mi nejaký dobrý recept ? ?
Reply on: Petto #163067:
Mne ten web nefunguje.
Reply on: Petto #163067:
Hodilo to nejaku sprostost ( uz viem naco narazal noevdi ? ) , daj si codnesvarit.eu a diskusne forum-NOVE
Reply on: no.ev.di. #163066:
neviem v akom zmysle to myslis , ale tam uz boli viackrat pravdive info prv nez na IMHD . Tak ale poslanim IMHD nie je uverejnovat 100% nezarucene informacie. Imhd cita aj dost dopravnych laikov alebo beznych cestujucich tak naco pisat o zmenach, ktore nie su zarucene.
Reply on: Petto #163062:
myslíš tzv. "kuchársky" web? ?
Reply on: Ruslan #163060:
ešte dodám, že takýto stav je aj na L135, že niekedy vezie z Kuklovskej na Veternicovu 2-3 ľudí, niekedy 8, niekedy 1, potom od Ľ.Fullu idú tak najviac 4 ľudia, na Molecke všetko vystúpi, niekedy niekto nastúpi, potom nič, až na MiÚ KV nastúpia, podaktorí idú od MiÚ KV iba na Borskú čo môžu električkou vykonať ? zaráža ma ale to,že viac ako pravidelnej kapacitnej doprave (električka) s krátkym intervalom by dali ľudia prednosť hoc aj priblblým minibusovým linkám v 20-30min intervale. Niečo podobné ako prípad s L66 do Eurovey... Tak to vyzerá, že úroveň dopravy v tomto meste zodpovedá plne úrovni cestujúcich, lebo ľudia väčšinou požadujú od dopravcu úplné kraviny namiesto ďalšieho minimalizovania počtu liniek a skrátenia intervalov. Radšej budú čakať na linky s 12-30 min intervalom ?
Reply on: Petto #163062:
keby si cital susedne forum, tak vsetko sa tam uz spominalo...samozrejme nic nie je iste, lebo ziadny dopravny prikaz vydany nebol ?
Reply on: Petto #163062:
Na ktorom??
Neviem ci ste to tu uz rozoberali ale na konkurencnom webe je uz info o zmenach na 35,36,70,133 - nastanu od 4.aprila ? . + presuny Tedomov a Citelisov medzi vozovnami
Reply on: Peon #163059:
ale veď to je na smiech prosím ťa, aby presunuli preto zastávku, veď tí ľudia čo som videl cestovať sú nefajčiari, teda neviem čo to bolo za výmysel. Asi niečo podobné ako zastávkou Šaštínska či Sološnícka, lebo si niekto sťažoval, že mu šteká pes vždy jak to tam zastaví. ? v tomto meste niečo robiť, je raz tak horšie ako sa na to vysrať, jak sa mi vidí.

Re #163060 Ruslan: dobre, uvidíme ale aj tak nakoniec, že či L89 šetrenie prežije. Vždy lepšia situácia, že by minibusové linky zanikli, resp. prežila by jedna, dve najpotrebnejšie, než ako keby sa mali predlžovať intervaly na linkách, ktoré vozia balíky ľudí do práce a z práce. Skús si predstaviť redukciu napr. na L34 a 83, až sa mi mdlo robí. To isté napr. L68,93,94,95 či 98 neviem si predstaviť, že by predlžovali intervaly, veď by sa nedali v tých autobusoch existovať potom. Takisto keby šetrili na L21,31+39,či 61 a 63 alebo 50. Radšej obetovať tie "vymoženosti" poslednej doby čo nám "podaroval" Záhradník a Ďurkovský mu celú tu anarchiu odklepol.
Reply on: no.ev.di. #163058:
nesmej sa, ja som bol tiež toho názoru, že viac než rok vozila vzduch, až kým som na vlastné oči nevidel toľko ľudí v linke 180. Aj som sa čudoval, že ako je to možné... ☺
Reply on: no.ev.di. #163050:
neopruzuj = neopružuj? Ani to nepoznám. ? Čo to znamená?

"nejaký inžinier sa sťažoval, že mu pod balkónom fajčia, nech tú zastávku presunú..." To je teda dôvod! ? Veď nech tam častejšie chodia mestskí policajti! Čo-to by sa povyberalo na pokutách a snáď časom by tam fajčiť prestali..

Na Brižitskej ul. je iba kaplnka - tam neviem či bežne bývajú omše.. V starom kostole (pri Horánskej studni) býva bežne omša iba v nedeľu o 11:00 h, ostatné sú v novom kostole pri zastávke "Alexyho".
Reply on: Ruslan #163055:
nakoniec, viac než rok tu boli príspevky o tom koľko vzduchu prevozila L180, ak sa dobre pamätám a keď už by sa spoj k cintorínu zrušil, tak zázračne príde niekto s info, že tam niekto chodí, aj to OBČAS ?
Reply on: no.ev.di. #163056:
áno, od Matadorky sa vozili ľudia k cintorínu, ale ten počet 7-10 ľudí bol iba v poobednej špičke okolo 15 - 16.30 h.
Reply on: Ruslan #163055:
ja som s ňou šiel 2x, a v úseku Holíčska - Cintorín Petržalka s tým šli tak 2-3 ľudia, ktorí chceli ísť k ŽST Petržalka a nestihli 93,94 alebo 99. Mi chceš povedať, že na ňu chodili ľudia k Matadorke a odtiaľ sa vozili k cintorínu? Iba to, že OBČAS nastúpilo 7-10 ľudí je fakt slabé... Máme ale na takéto linky dnes peniaze vlastne?! ?
Reply on: no.ev.di. #163053:
ako vieš, že 180 nikto nejazdil k cintorínu? Viezol si sa ty niekedy na petržalský cintorín L180?, či to si iba videl, že, keď z Holíčskej, alebo Smolenickej išla prázdna, tak bola prázdna aj až ku Kúpalisku Matador a k cintorínu.

Ja som sa občas viezol L180 na Kúpalisko Matador a linka z Holíčskej po ŽST Petržalka viezla tak O až 2 ľudí, (v tomto úseku bola zbytočná) ale na ŽST Petržalka nastupovalo hlavne v poobednej špičke aj 5 ľudí a na Kúpalisku Matador občas do linky nástupilo aj 7 až 10 ľudí. (vozili sa tým hlavne dôchodcovia, minibus by postačil)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.