ja si ta nemylim, ja to mam od Andyho. Vraj si robil "vybehavaca", cize servisne vozidlo. dakujem ja. Inak jedna vec este - netvar sa ze si nejaky king - bo sa moze stat ze sa raz stretneme a potom ti tvoj fejs uz nedaju dokopy... nebudes prvy, ani posledny. Dakujem este raz.
Ja som s Andym na bicykli po meste nejazdil, spytaj sa hocikoho. Totiz za prve ja bycikel nemam a za druhe ja na take veci ako hrat sa na autobus nie som. Aby bolo jasne. Tak si ma nemyl. Dakujem.
No ja tu nemam problem vychadzat s ostatnymi. S kym chcem vychadzat, s tym vychadzam, takze ja problem nevidim. No a to ze som ***** - co ja viem... no asi som. Ked to ty tlstucky co jazdi s bicyklikom po BA a hra sa na autobus s Andym tvrdi, asi to tak bude Turbo. Mimochodom od cloveka co ta videl som pocul, ze si riadna "hříčka prírody" co sa ksychtika tyka... Toz, tak neviem. Ale OK.
Zopar technickych otazok na vrbust vedenie:
1. Vie mi niekto vysvetlis, ze podla coho sa vrchari rozhoduju ako upevnia trolejove vedenie? Niekde je zavesene na takych nosnych lanach, niekde na takych tyciach (vypadlo mi ako sa to vola) a niekde to je len tahane lanom.
2. Podla coho sa rozhoduju, ci na lane bude vedenie zavesene tou deltovou svorkou alebo tou klasickou(neviem ako sa nazyva)? Lebo napriklad na Mierovej, kde je asi kilometer noveho vedenia sa to rozne strieda.. Chvilu to, chvilu hento.. Ale pri tych klasickych su vacsie previsy vedenia.
3. Naco tam davaju tie pevne svorky? Vacsinou to vyzera tak, ze keby ich dali dole, tak by bolo vedenie rovnejsie.
Clovece, ja sa cudujem co to tu pises. Ale ako sam vravis, budes v tom pokracovat... Je mi velmi luto, ale jednu vec ti poviem. Este predtym, nez to poviem, ti chcem oznamit, ze ja tu na tomto fore nikomu nebudem prihrievat polievocku alebo podobne. Ber to ako fakt, ktori sa neda prehliadnut. Ked pises k veci tak si uplne normalny, ale niekedy ti v hlace preskoci a zacnes pisat chujoviny na rozne osoby, ktore si to vobec nezasluzia. Prosim ta, este pred tym nez na mna vyletis a napises mi ze som ***** vedz, ze neuskodilo by sa zamysliet nad tym co tu pises a preco mas prave ty take problemy vychadzat tu s ostatnymi... Ja viem, ja do toho nevidim a podobne, ze... Dobre, naozaj som to nechcel napisat, ale po tom co som tu od teba cital som dospel k zaveru, a teraz prepac ze to takto napisem, ze si *****.................
V normálnych DP (t.j. okrem BA a Plzne) je napájanie T-busov izolované, t.j. ani jeden trolejový vodič nemá potenciál voči zemi. Ekonomická nevýhoda nie je podstatná, podstatná je bezpečnosť.
I.
je to nieco fantasticke ! keby si to mal porovnat so Skodou 22Tr ?
Ak to je naozaj take tiche - to by bolo do BA idealne !!! A asi nielen do BA...
(Aku to ma vyzbroj?)
Ani ne .Byl jsem na oslavách v Ostravě a pokud s tím řidič umí, tak je to skoro stejný jako kloubák. Jenom si musí dát bacha na vybočení zadního dílu. Jde tam asi o 1,4 m. na každou stranu. Musí se nechat že tak tichej trolejbus jsem asi ještě nezažil. Tady mi vadily i přejezdy sběračú přes sekčák. Protože byly slyšet. Nic jinýho. A to tam s tím bez problémů jezdili i 60-70 km. Kdo se nedržel ,tak měl co dělat aby ty rozjezdy ustál. Fotky dám na na net asi večír.
optimista, ze vyluka, mas predstavu co by to znamenalo ? sak ta trat sa tam pouziva ako obratisko tusim pre 3 linky a dalsie 2 tadial "iba" prechadzaju, inac to znamena odrezanie nabrezia v smere do KV. A nahradna autobusova linka, no pokial viem tak vsade u slusnych ludi je snaha presadzovat elektricku trakciu a nie spalovanie uhlovodikovych paliv. (a to nevravim o tom, ako by sa asi tvarili ak by mali vypravovat taku linku, ked je dokonca problem raz za x noci nasadit miesto nocneho trolejbusu autobus a skrz podobnu argumentaciu (udrzba meniarni a nahradzanie autobusmi) bola poslana svojho casu do plynu myslienka prevadzkovat viacej nocnych spojov na zavislej trakcii miesto busov)
Mimochodom ak by ste nevedeli, tak na Mostovej-J esenského sa začne robiť asi tak o mesiac. Bude dvojkolajka s vjazdom oproti vchodu do SF. Celé by to malo trvať tri mesiace. Myslím si, že DPB by mal urobiť ústupok a v čase koncertov by bola výluka. Alebo proste každý deň by eliny nejazdili od 19:00 do 21:00 cez Mostovú ale po obchádzkach a bola by náhradná linka autobusová s trasov po kolajoch a to SNP, tunel, Nový most, Šafko, SF, Šafko SNP. Kedže SF nebude vďaka novým oknám vadiť hluk ale otrasy z prejazdov elín.
Ten prejazd cey trať kúsok ya Račianským mýtom obnovia alebo ostane uzavretý resp. neprejazdný. Vyhľadom na to, že o 50m je ďalší, by mohol ostať nefunkčný.
mohli by sme vymysliet neake vhodne heslo (napriklad "Proletari vsetkych krajin, spojte sa!" alebo nieco v podobnom duchu pionierkych cias ked sa zbieral zberovy papier vo velkom ) a dohodnut sa a kazdy by vytlacil na jednu A4ku jedno pismeno (take velke) a v spravnom poradi by sme mu to odovzdali nech si precita
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KLF