Mimochodom ak by ste nevedeli, tak na Mostovej-J esenského sa začne robiť asi tak o mesiac. Bude dvojkolajka s vjazdom oproti vchodu do SF. Celé by to malo trvať tri mesiace. Myslím si, že DPB by mal urobiť ústupok a v čase koncertov by bola výluka. Alebo proste každý deň by eliny nejazdili od 19:00 do 21:00 cez Mostovú ale po obchádzkach a bola by náhradná linka autobusová s trasov po kolajoch a to SNP, tunel, Nový most, Šafko, SF, Šafko SNP. Kedže SF nebude vďaka novým oknám vadiť hluk ale otrasy z prejazdov elín.
Ten prejazd cey trať kúsok ya Račianským mýtom obnovia alebo ostane uzavretý resp. neprejazdný. Vyhľadom na to, že o 50m je ďalší, by mohol ostať nefunkčný.
mohli by sme vymysliet neake vhodne heslo (napriklad "Proletari vsetkych krajin, spojte sa!" alebo nieco v podobnom duchu pionierkych cias ked sa zbieral zberovy papier vo velkom ) a dohodnut sa a kazdy by vytlacil na jednu A4ku jedno pismeno (take velke) a v spravnom poradi by sme mu to odovzdali nech si precita
Vsak ani ja som este tusim v 2. pasme nestretol revizora, ale bude to tym, ze tam nikdy nechodim Revizori sa ale fakt najviac vyskytuju v okoli Noveho mosta, Autobusovej stanice a Hlavnej stanice...
Vymyslel to Michal Milata, je to kravina, ja to neurobim ani keby ma chcel vylucit z Klubu priatelov Milatu a Hromadnej a Regionalnej dopravy.. Inac s tym stvrtkom to bolo tak, ze v jeden stvrtok sme sa dohodli, ze to bude byvat v stredu, lebo stvrtok viacerym ludom nevyhovuje. Asi si tam vtedy nebol. Kvoli Milatovi sa ale zacali schodze premiestnovat na 16:30, resp. 17:00, co je horsie, ze nikto nikdy nevedel kedy vlastne ta schodza bude naozaj.. Aj tak v poslednom case su tie schodze dost o nicom... Podla mna tie psiskove referaty su o nicom, lepsie to byvalo tak, ked Kajdi, Hornik, Vingalik a Weigl porozpravali o novinkach, vylukach, zmenach a pod. Na poslednej schodzi sme sa vlastne nic nedozvedeli..
KPMHaRD:
1. to s tou slohovou ulohou to ma byt ako navrh na zmenu stanov zdruzenia, alebo proste iba niekto nema co robit a chce si citat doma neake pokecy (alebo potrebuje splnit ulohu v skolskom zbere stareho papiera ? ) Neak som to vobec nepochopil a vobec...
2. terminy schodzi - volakedy davno sa hlasovalo o tom, ze kedy budu byvat schodze a odhlasovalo sa ze budu byvat vo stvrtok o stvrtej (lebo to tak vyhovovalo najvacsiemu poctu clenov). Potom vsak komusik stvrtok prestal vyhovovat a tak to zmenil na stredy, bez toho zeby vobec zistoval (aspon o tom neviem) kolkym clenom to v tu stredu vyhovuje a kolkym nie (vdaka tomu som v poslednom case na schodzach viac nebol ako bol a poznam este dalsich clenov ktori na schodzi neboli z podobneho dovodu uz aj par mesiacov; a potom mi unikaju take "podstatne" problemy ako som spominal tu v bode 1.)
ja som revizorov v II pasme videl aj tot nedavno, par dni dozadu na dolnych honoch... a mali by chodit castejsie (ale to by mali vo vseobeznosti, myslim ze rozumny interval je ze by som ich mal stretnut minimalne 1x na 10 ciest MHD aby sa to ciernym neoplatilo...)
Tak to teda je spojene... Co si myslis, ze tam maju symetricku krutenu dvojlinku
Inak kedysi sa niekde vazne uvazovalo o tom, aby mali pavucinari symetricke napajanie, kde by medzi drotom a zemou bolo len 300V (ale medzi drotmi 600). Je tam potom jednoduchsia izolacia a mensie riziko, ze ta zabije krokove napatie, ked ti prerazi izolaciu napr. pri dazdi a ty akurat vystupujes. Nevyhoda tohoto systemu je jasna - dratokoly by museli mat uplne oddelenu siet, co je dost neekonomicke.
A este daco, dnes si idem trolejbusom a na Ml. Nivach poda chlapik vodicovi klucik, nastupi, stikne dva listky, vystupi a sadne do svojho auta. Co to je? Nejaka kontrola vodica, alebo revizori, ktorym sa nechce kontrolovat cestujucich?
a) chytali drot sice mozno pod prudom, ale pre nich bolo podstatne, ze pod napatim prud ti zacne byt nebezpecny, az ked tebou tecie, to len tak na okraj.
b) pokial stali na montaznej vezi, tak si vsimnite, ze montazna veza ma plochu, na ktorej stoja robotnici, odizolovanu, takze nehrozi vodive spojenie medzi kladnym polom a zemou. Pokial sa jedna o trolejbusove vedenie, hrozi este nebezpecie kontaktu s oboma polmi vedenia, ale ked sa robotnici nedotykaju oboch vodicov sucasne, nic by im hrozit nemalo.
ani nie, kedze napajanie trolejov nie je spojene jednym polom so zemou. Nehovori sa tomu ochrana oddelenim obvodov ?
To iste si myslim o padnutom leseni na Cintrorinskej ze ludia sa bali poskytnut 1.pomoc zasypanym murarom pretoze si mysleli ze "zbytky" lesenia su pod prudom
Sranda, pred chvilou som videl ako vrchari na Sancovej chytali vedenie pod prudom holou rukou a nieco aj premeriavali pravitkom (priemer dratu). Nie je to trochu nebezpecne?
Papyr
a) chytali drot sice mozno pod prudom, ale pre nich bolo podstatne, ze pod napatim prud ti zacne byt nebezpecny, az ked tebou tecie, to len tak na okraj.
b) pokial stali na montaznej vezi, tak si vsimnite, ze montazna veza ma plochu, na ktorej stoja robotnici, odizolovanu, takze nehrozi vodive spojenie medzi kladnym polom a zemou. Pokial sa jedna o trolejbusove vedenie, hrozi este nebezpecie kontaktu s oboma polmi vedenia, ale ked sa robotnici nedotykaju oboch vodicov sucasne, nic by im hrozit nemalo.