Andy: 22Tr sa ešte ani sériovo nevyrába, pretože Škoda má plné ruky práce s 15TrSF pre San Francisco. S kĺbovou 201 sa ráta, uvidíme, čo sa stane, keď prídu ďalšie 3 15TrMky...
Inac ja neviem nic o zapchach na DD, lebo som tam 2 krat bol a pohodicka prazdne cesty. Inac trolejbusy by tam bodli... Take 21Tr alebo 22Tr to nie je zle... Lenze dopravny podnik take trolejbusy asi tazko kupi! A inac kolko asi taka 22Trka stoji penazi? A Kolko stoji 15TrM? Mna zaujalo aj to s tymi trolejbusmi v petrzalke, lebo si to predstavit neviem. Ako som si nevedel predstavit niekedy v petrzalke nieco ine ako Ikarus 280, tak si neviem toto. A este k tomu troleje na moste To sa nevidi tak casto, a asi ani nebude. A minult rok bolo celkom srandovne, ked chodili 208icky 15TrMky a niekedy aj na 217(Este pred 2 rokmi). Mali by vymysliet take nieco, ze by sa na 201ku cez spicku nasadili 15Trky (stacili by stare). Lebo niekedy je to sialenstvo cestovat dvestoosemnastkou cez den. (Ale zvyk! 201kou)
Ked sme uz pri tych autobusoch,nevie niekto,ci sa jazdenie na elektricke zapocitava ako "prax vo vedeni vozidla", ktoru treba pri rozsireni na D-cko (autobus) ??
d3ko : skusim niekde nieco o tych Karosach vyhladat .. (zatial viem len tolko,ze v autoskole DP sa jazdi na dvoch - jedna z nich ma silnejsi prevod a rozbieha sa na nej na dvojke,ale zas nejde rychlejsie ako 55 km/h :o( ,druha je ev.c. 8002,ma diferencial z dialkovej C 731 a pan Zd.,ktory na nej jazdi jej hovori "Zajazdovy autobus" :o)))
Aj ja na dlhé diely momentálne schvaľujem trolejbusy. So zápchami by som to nevidel tak zle, stačí urobiť ten bus-pruh. Okrem toho na Dlhých dieloch o zápchach neviem. Ak by tam kúpili pekne 22Trky, určite by to bolo lepšie, ako keď by sa tam mala štverať rozhrkaná kačica.
Hej..ale dajte bus pruh na Karloveskej (v casti kde jazdi 62)...ktora je dvojprudova a rano su tam poriadne zapchy...:-)) je inak zaujimave sledovat jak sa tou zapchou prepchavaju sanitky niekedy...raz sa tak ponahlali policajti tade od centrumu k molecovej, ale nesli cez zapchu ale v protismere, a to len bolo vzruuuso :-))
Preto som skor suhlasil s trolejbusom,
lebo ani ja si neviem moc dobre predstavit,
odkial a kam a kde by koncila trat a tak...
Lebo je fakt, ze elektricky sa ne/za/pchaju.
Argument ze troliky budu mat na DD problemy so stanim v zapchach ma nepresviedca, podla mna by sa dalo ustriehnut prejazdnost tzv. BUS prudu. Faktom ale je ze by ich bolo treba dotiahnut z vacsej dialky. Na sidlisku by este mohol zavazit fakt, ze troliky su o cosi menej hlucne. aspon ja si teda myslim, a kedze by to tam chodilo pod oknami bytov tak aj toto by mohol byt argument
Mas pravdu TeBeCe. Aj ja som si to vsimol,
ked som isiel v sobotu po Sancovej. V oboch
prudoch isli klbove trofle a kedze viem
ze normalne tam take nechoia, som sa pozrel
na cislo linky. Teda ma to zarazilo, lebo
210 chodim denne, je to moja oblubena linka.
Teda je sranda ked cez pracovne dni davaju klasicke
dlzky a byva naplneny az po strop /a to nehovorim
o piarku/. A cez vikend daju "harmonyky", ktore
chodia takmer prazdne. Ale snad vedia, co robia...
Mne sa tiez velmi paci napad s tymi elektrickami
na Dlhe Diely. Ale by ma zaujimalo, kde sa napoja
na povodnu trasu. Ked si to tak predstavim, tak asi
na MOLECOVEJ. Nie ? A kolko by to malo novych zastavok ? Kedy to planuju uskutocnit ? Kde by bolo
obratisko ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
doubleM