Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: derik #159864:
Presne tak. Ak sa nechceme vratit do doby ked sa kupovali elektricenky na konkretne trate, tak sa skratka musite zmierit s tym, ze ta tarifa spravodliva nie je a nebude.

Osobne som toho nazoru, ze by to malo byt tak ako navrhuje BID. PCL len pre obe zony, JCL v ramci mesta len pre obe zony, pri medzimestskych cestach zohladnovat zony (t.j. cesta z Rovinky do Biskupic lacnejsia ako z Rovinky na Nivy).
Reply on: Peon #159861:
Moze sa to javit ako diskriminacia obcanov co byvaju v 2.pasme ,ale ako vravi noevdi - preco by si mali obyvatelia DNV ,Cunova, Rusovec atd platit rovnako mesacne za cestu do mesta ako obyvatelia Hajov ? Mne ako konciacemu studnetovi by ten doplatok za 2 € za mesacny PCL k 2.p nejako velmi neuskodil, ale no nepotrebujem to.
Pre všetkých, čo tu polemizujú nad spravodlivosťou existencie pásiem. Na jednej strane máte pravdu, ale dám Vám proti príklad:

niekto cestuje s konca petržalky povedzme do Polusu a pod., stačí mu lacnejšia 1. pásmová električenka. Iný cestuje z DNV/Lamača/Dúbravky/Záhorskej iba na Patrónku alebo iba do KV (kratšia cesta), ale ten si musí kúpiť celosieťovú električenku (nestačí len 2. pásmo)

krepé je aj to, že sa sa pásma neprekrývajú ako je to v iných civilizovanejších mestách.
Reply on: Peon #159861:
to je čistá "ficovina" ? mali by si uvedomiť, že zatiaľ čo z konca Petržky je človek za 15min na Zochovej, tak z Dúbravky tam je za 25min a o Rači ani nehovoriac, odtiaľ je človek po 20min jazdy iba na Račku a chceli by sa voziť kdesi spoza humna (obrazne povedané) za ceny ako ten čo býva v meste napr. alebo blízko centra. Dajme tomu, že by sa ceny električenky potom stretli kdesi v strede, tak by tí čo si kupovali električenku iba na 1. pásmo vlastne zbytočne viac platili a nehovoriac o tých čo si kupujú iba na 2. pásmo. Tu by ma ale zaujímala električenka na 2.pásmo, že koľko % zákazníkov čo si kupuje električenky si kupuje električenky iba na 2. pásmo?
Reply on: Peon #159861:
Vlastne aj do Mestského zastupiteľstva dotyčná osoba (tuším za SDĽ) neúspešne kandidovala.
Reply on: Petto #159859:
V Dúbravke bolo zrušenie pásiem aj v predvolebnom sľube nejakého neúspešného kandidáta či kandidtáky na poslanca do Miestneho zastupiteľstva s odôvodnením, že nie sme občania druhej kategórie. ?
Reply on: Petto #159859:
oni vedia na čo to je... sú celí dosraní, že s tou BMK by im klesli príjmy, tak si chcú poistiť to, že ak ľudia presedlajú z lístkov na električenky, že ešte aj tam ich ošklbú... Inak mi tento celý cirkus fakt nepríde. Zlúčiť 1. a 2. pásmo už raz chceli a nechali to tak. Podľa mňa by bolo nespravodlivé ak by napr. niekto z Devínskej alebo Čunova, či Záhorskej Bystrice cestoval za toľko napr. čo človek z Karlovky, Ružinova alebo Petržalky. ?
Reply on: Peon #159857:
Detto vsetkym Ruzinovcanom. Mne osobne sa to nepaci , ja cestujem asi tak 1x za mesiac do 2.pasma - AVION ,tak na co by mi bol celosietovy ?
Reply on: derik #159855:
keby Bratislava bola na rozhraní dvoch časových pásem, tak by som uznal, že by sme si mali označiť ďalší lístok ? ale zatiaľ v čase necestujeme, takže kaleráby môžu do hlavy tlačiť tak v Karlovke ?
Reply on: kecho #159854:
Takže zrušenie pásiem v bratislavskej MHD bude pravdepodobne nakoniec skorej než spustenie prvej etapy reálnej BID. ? Ale viacerým napr. Petržalčanom či Karlovešťanom sa to iste nebude páčiť...
Reply on: derik #159855:
to je samozrejme blbosť, ale predpokladám, že majú info od záhradníckych odborníkov z DPB, takže neprekvapuje 😉
Reply on: kecho #159854:
V tom článku sa píše aj toto: "Podobné je to aj s jednorazovými lístkami, keď pri prejazde druhým pásmom je potrebné označiť si ďalší lístok.": to je pravda? Lebo ja o takom nič neviem.
Reply on: Marek1978 #159825:
podľa skúseností tipujem tak cca 30. apríla? 😉
Reply on: Ámos #159844:
myslíš si, že SOR už leží v žalúdku iba mne? tak otvor oči trdlo! ? keď tie klbáky dožijú viac ako Ik280 a 435 tak ti platím hodinu chlastačku! ?
Reply on: Ámos #159844:
aj ja zbožňujem Ikarusy. Až sa nejaký SOR dožije viac ako 15 rokov na Slovensku, tak potom sa mi ozvite. SOR nemá nárok predať na Slovensku toľko kusov autobusov čo Ikarus. Keď sa prerušia tie skorumpované styky s J&T, tak rázom padne SORu hrebienok, lebo na západnom trhu si ani nevrzne a nad vodou ho drží iba ex-ČSR + nejaké kusy predané na balkán či východ alebo kam sa im to podarilo streliť.
Reply on: Peon #159849:
Podľa predpisu ŽSR Ž1 v zozname použitých termínov: "Predchádzanie - je vyhnutie sa vlakov rovnakého smeru"
Reply on: albert.BKV.zrt #159841:
Čo je to predchodenie?
Reply on: albert.BKV.zrt #159846:
? ?
Reply on: Valec #159843:
Aj to sa stáva to nepopieram,ale ak mešká jeden z dvojice 6:43 alebo 6:56 tak sa všetci čo čakajú natlačia do toho čo príde načas a to by si mal vidieť aké to je "sardinárium"V Malinove nastúpi 17(zastávka ZSŠZ)v Moste RD 15,Most Obchodný dom povedzme desať+ešte jedna zastávka s počtom napr.4 cestujúci=46 ľudí len z dvoch dedín ?
Práve preto chodím na jeden z dvojice s odchodom Malinovo ZSŠZ 7:02 tie sú takmer poloprázdne keď prichádza na zastávku potom už nikto nikde nenastupuje a vezieme sa až do Vrakune bez zastavenia na zastávke ?

Ešte sa aj bežne stane to,že predbehneme tie skoršie čo berú tie balíky ?

Ak vídavaš "poloprázdne"na kruháči tak to môžu byť tie,ktorými cestujem ja ? Príchody na "Vrakuňa rázc." sa pohybujú v rozmedzí 7:30 až 7:40.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement