Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #159672:
Nie, BMK ani neumoznuje platbu cez internet.
Reply on: Peon #159671:
BMK nema len PayPass, ale aj standardnu Chip&PIN technologiu. Cize proste vlozis do citacky ako uuuplne standardnu kartu. Tak sa to bude robit vzdy ked budes tou kartou platit nad 20 EUR.
Reply on: Peon #159671:
PayPass je schválne do 20€ kvôli prípadnej krádeže karty. Neviem ako banky čo vydávajú BMK, ale TatraBanka má pre svoje PayPass karty dokonca 24 hodinové poistenie, že v prípade krádeže karty s nahlásením do 24 hodín po ukradnutí vráti peniaze pri prípadom zneužitá PayPassu. Nad platby za 20€ sa vždy zadáva PIN.
Reply on: 810zssk #159665:
Aj mne funguje sa prihlásiť s BMK na epcl na dpb.doprava.sk . Ak si budem chcieť kúpiť PCL cez internet na BMK, tak to naozaj nebudem musieť platiť z nej (na rozdiel od osobného nákupu v predajni DPB)?
Reply on: 810zssk #159665:
Mňa v súvislosti s BMK prekvapilo, čo som sa dozvedel od predavačky z predajne DPB v Dúbravke: Platobnou kartou tam za PCL nie je možné platiť (to vieme). Ale s BMK sa dá!

Ja som tam BMK zatiaľ tiež iba aktivoval (teda PCL som na ňu ešte nekupoval), tak nechápem: 3-mesačný PCL stojí samozrejme viac ako 20 €, teda bude treba zadávať aj PIN pri platbe. To dokáže tá PayPass čítačka?
Reply on: luky133 #159669:
Poplatok za aktivaciu mozes zaplatit aj v hotovosti... ide aj PayPass, akurat mna teta presviedcala, ze to prejde aj cez sklo (co samozrejme neprejde), takze mozno ju budes musiet presvedcit ze to treba skusit prilozit aj priamo k citacke...
Reply on: 810zssk #159668:
Takže poplatok za aktivovanie BMK ako električenku sa platí cez paypas? ?
Reply on: luky133 #159666:
Ale je pravda, ze ak kupujes v predajni tak musis na platbu pouzit danu kartu.
Reply on: luky133 #159666:
To ti tvrdili vieme preco 😉 Ked ides na dpb.doprava.sk tak tam mas dokonca vzor kde je oznacene kde na karte najdes SNR (je na zadnej strane). Urcite to pojde 🙂
Reply on: 810zssk #159665:
A električenka na BMK sa dá kupovať aj cez internet? Mne pri vybavovaní karty v banke tvrdili, že zľava je platná len ak sa zaplatí kartou cez terminál.
To uz fakt nie je normalne, ze DPB chce aby ste si pri aktivacii BMK pre pouzitie ako PCL vyplnali dalsie tlacivo....

Inak s BMK v DPB su trochu problemy, cestujucemu predo mnou neslo na kartu predat PCL (aj ked pokladnicka tvrdila, ze inym to islo). Ja som ju zatial len aktivoval (kupon mam stale platny) a to sa podarilo uplne v pohode a viem sa prihlasit do ePCL, tak snad je to OK. Akurat EMTrest mi pise, ze mam bonusovu zlavu platnu do 1.1.1970 (na nete to je spravne), ale to ma neprekvapuje, kedze je to EMTrest ?
Reply on: luky133 #159661:
To, ze je to LE nevyhoda nie je... navyse, aj LE by sa teoreticky dalo spravit tak ze prechod z NP do VP by bol rampou a nie schodmi 🙂
Reply on: luky133 #159661:
Lenže môže taký úradník za stolom vedieť reálne potreby vozičkárov, resp. optimálne paramete vozidla?
Mám otázočku takpovediac na niekoho z IMHD. Prečo tu nemôžu byť uvedené trasy školských spojov? Keď sa to môže zverejňovať v iných mestách, môže to byť aj u nás.
Reply on: Trolleybus #159660:
Problémom je to, že zvolili Citelisy a nie Crossway-e 12,8m ako má napr. Praha. I keď tam je zasa nevýhoda toho, že je to len low-entry.
Ahojte, pozeral som si článok o nových autobusoh pre telesne znevýhodnených a musím dať zapravdu jeho autorovi. Neviem prečo DPB robí súťaž pe nové vozidla, keď parametre a vybavenie vozidiel nekonzultoval s tými, ktorí tomu rozumejú asi najlepšie - t.j. vodiči a obslužný personál. A čo ma najviac prekvapilo je tá manuálna plošina. ☺ Očakával som, že sa nebude musieť ovládať ručne. Nuž a chýbajúce pásy, držiaky a umiestnenie vozíkov do stredu vozidla čím je obmedzený pohyb vo vozidle je prípad sám osobe. ?
Reply on: TEDOM-1103 #159655:
Ani nevieš, ako si ma potešil zábermi starej Bratislavy. Fantázia ! Ďakujem.
Reply on: Martin Fundárek #159656:
nad tým ostal rozum aj mne stáť. Ale ten zoznam je iba o tých vlakoch o ktorých sa uvažuje. Podľa mňa keď tam jazdia klasické vozne a jazdí to málo vyťažené, tak by tam mohla jazdiť bageta, alebo dve spojené. Rušiť ale spojenie PD - Horná Štubňa je blbosť aká snáď existuje iba na Slovensku a možno ešte v takom mafiánskom Albánsku ?
Reply on: Martin Fundárek #159656:
A v ktorom z tých vlakov ich je vyše 100? V jednom? Počet cestujúcich nie je dôležitý, podstatná informácia je, že sa na Čadca - Skalitá podieľajú na krytí nákladov piatimi percentami.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: zakaznik #159654:
No tak to je fakt paráda, rušiť obsluhu tratí, kde je počet cestujúcich vyše 100 (Brezno-Červená Skala až 129, Čadca-Skalité až 172). Nech zrušia tie vlaky, ktoré majú obsadenosť povedzme do 40 ľudí, ale snáď tam nechcú dať namiesto vlaku 4 autobusy? To by bola čo za úspora?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.