Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #159526:
Dakujem za Trolleybusa. ?
Reply on: 44 #159525:
nieco sa do nich montuje.
Ale Trolleybus sa pyta, preco uz nejazdia?
Reply on: Viliam22 #159523:
trochu to maju popletene, bolo to o hodinu skor, islo o voz 1837, autobus bol v obkluceni policie kratko pred 17.30 na kooperativnom namesti.
Reply on: Trolleybus #159520:
Do Vrakune a Podunajských Biskupíc.
Reply on: Petto #159495:
Žiadne prečíslovanie by sa nekonalo a úsek Dlhé diely - Nový most by bol naďalej bez obsluhy ex133 počas sedla a víkendov. Čiže linka 70 v intervale 10/15/12//20, pričom pre úsek Nový most - Dlhé diely by platil 10/--/12//--

Re #159497 MatejBA: Za tie peniaze radšej presadiť terminál na Riviére a elinu na Nivy, neskôr na Dolné hony
Reply on: JamaVOku #159519:
Ale prečo nejazdia a akú trasu má tá 3. linka ktorú mal DPB do tohto zariadenia zaviesť?
Reply on: Trolleybus #159518:
Istý čas jazdili...
Dobrý deň, nedá mi aby som sa nespýtal na tie nové Citelisy pre zdravotne znevýhodnených, ktoré mali jazdiť na školských spojoch do DSS Gaudeámus. Hoci tam bola začiatkomm decembra prezentácia týcto vozidiel, ešte stále tam jazdia staré vozy. Pýtam sa prečo.
Reply on: Joyki #159514:
viac menej sa cakalo na rekonstrukciu/prestavbu predstanicneho namestia a hlavnej stanice, kedze sa konecne sa mala presuvat a najma cast mala ist do podzemia ..
Reply on: ................ #159503:
15 minutovy preklad musi byt na L73+173 alebo terajsej 70, kvoli prekladu s 87 a 74 pri Slovnafte ,preto som dal aj L73 a L173 v prekladovom 15 ( 30 kazda linka ) add vikend moze byt L73 20 minut cisto TEDomova

Add buspruhy - medzi Slovnaftom a Pristavnym mostom je sice iba dvojprudovka, no dalo by sa to riesit rozsirenim cesty o BUS PRUHY aspon v smere do mesta - snad niekedy bude take daco
Reply on: 810zssk #159510:
ad 95 1. Tú funkciu plní i teraz na šafku, nie je dôvod ju meniť. Čas čo získaš skrátením pod nový most, dobehneš v električke v úseku Nový mosť - šafko (vdaka semaforom to bude trvať možno aj dlhšie)
2. Skrátenie km nie vždy znamená skrátenie jazdnej doby, kde hlavne v špičkách máš Nový most upchatý oveľa viac ako Apollo
3. nie som si moc istý či by nebolo treba následne pridať vozy na električkové linky, kvôli tej zachádzke cez tunel
4. ako už bolo spomínané (a dovolím si tvrdiť že možno viac ako 50%) ľudí ktorý prídu na šafko, pokračuju pešo smer Tesco. + spomínaná Eurovea , Uk a dalšie ciele dochádzky, ktoré by stratili priamy spoj
5. trasu ktoru navrhuješ obsluhuje na Lúkach 93 resp. 94 na Dvoroch a Hájoch 83 resp. 84 takže načo tou istou trasou ťahať ďalšiu linku. Zatial čo na šafko nemáš žiadne iné priame spojenie.
„Projekčne už aj so stavebným povolením máme pripravenú rekonštrukciu Hlavná stanica – Štefanovičová, Dúbravka je vo fáze projekčnej rozpracovanosti.
V rámci týchto projektov sa počíta aj s rekonštrukciou zastávok.“

http://bratislava.sme.sk/c/5714691/mhd-v-bratislave-ma-vyrazne-zdraziet.html#ixzz1Al0pkhGy

Kedy to začnú robiť? Čo najskôr, niekedy ideme napr. z Nám. SNP na Hlavnú st. 15-17 min. ? I ked včera sme tam boli za 9 min.
................

................

Reply on: 810zssk #159511:
Viem, ja chápem, že si to navrhol, aby si preniesol prestupný bod Šafárikovo námestie na Nový most, ale zabudol si, že Šafárikovo námestie nie je len prestupný bod, ale aj dôležitý cieľ cesty. Naviac z eliny na bus sa lepšie pretupuje na Šafárikovom námestí ako na Novom moste. Na druhej strane je samozrejme to zjednodušenie L95, stálo by za posúdenie týchto aj iných faktorov, či by to stálo za to, to ja už nechám na iných. Jednoznačne by to však nemalo mať vplyv na tú "novú" L82. ?
................

................

Reply on: 810zssk #159509:
V súčasnej trase jednoznačne. ? Ale keby sa zrušila L180 a súčasná L82 a vytvrorila by sa takáto linka: http://maps.google.com/maps/ms?hl=sk&ie=UTF8&msa=0&msid=207422579565473659665.00049
981051c7b6968c32&ll=48.13058,17.109318&spn=0.041533,0.076818&z=14 bolo by to lepšie pre ľudí z cintorína Petržalka, kvôli prstupu na Dvoroch, či priamemu spoju k Auparku, spokojná by ostala aj Aréna a ľudia idúci do Sadu Janka Kráľa, lebo by mali spoj do centra a ešte by sa aj oprooti súčasnosti ušetril jeden autobus. Tvoj návrh má výhodu v tom, že by si zrýchlil cestu L95 do centra, to súčasné kľukatenie nie je bohviečo, tvoj návrh L50A a L50B by tým pádom určite stál za zrealizovanie, ale bez zachádzky k divadlu Aréna, na to by bola lepšia nová L82 pri zrušení súčasných L180 a L82, lebo tie takto ozaj nemajú veľký zmysel.
Reply on: ................ #159508:
To od tr3mpa je kompletna zmena linkovania, ja som navrhol len malu modifikaciu 🙂
Reply on: Technopol #159505:
Vysvetlim ti zmysel 95 na Safko.. Islo mi o to aby sa presunul byvaly prestupny bod medzi L50/95 na elektricky na Safku. Cize opat by fungoval prestup aj z/na L50 a navyse by sa L95 neklukatila a bola rychlejsia.
Reply on: ................ #159507:
Podla mna 82 je uplne zbytocna 🙂
................

................

Reply on: 810zssk #159496:
Ja si myslím, že k zmene električkových liniek by malo dôjsť, až keď budeme mať aspoň 3/4 električiek nízkopodlažných a to konkrétne k tejto: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf Lepší návrh som nevidel, ? len to chce tie nízkopodlažné vozidlá a to asi tak skoro nebude. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.