Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: roman2 #159158:
ešte preklep Citaro som myslel v rámci Mercedesu ako model nie ako značku autobusu...
Reply on: M.C. #159149:
Neviem, čo ste "říkali vi" ale viem, že z tej "vrátenej" pražskej kĺbovej SOR-ky som pred pol hodinou vystúpil ? .
Reply on: roman2 #159158:
Ospravedlňujem sa za príspevok #159156 zle to načítalo...
Ja myslím,že jediná správna cesta pre kúpu klb BUSov smeruje do Nemecka.Nie MB Capa City,ale skôr také Citaro alebo taký MAN.To sú overené,spoľahlivé a kvalitné značky ? Ja môžem s prepáčením os**ť koľko stojí jeden kus.Za tie peniaze čo stoja zákazník predsa očakáva,že to bude spoľahlivé a kvalitné.
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveďa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentačné vozidlo zároveň.Jazdil nepretržite po väčších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokiaľ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu či klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po toľkých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodiči ich otĺkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a čo mu je?Nič

Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa konečne obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ľahšie aj to všivavé J&T.

Kľudne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.
Reply on: irizar #159137:
Ja ti to kľudne zopakujem, ale nie tu za hysterického škrekotu ch.ru.ňa., ktorý nevníma žiadne argumenty. Som ešte stále presvedčený, že počiatočné problémy sa vyriešia a kĺbové SOR-ky budú v BA dlho a spoľahlivo jazdiť.
Ja myslím,že jediná správna cesta pre kúpu klb BUSov smeruje do Nemecka.Nie MB Capa City,ale skôr také Citaro alebo taký MAN.To sú overené,spo¾ahlivé a kvalitné znaèky ? Ja môžem s prepáèením os**ť ko¾ko stojí jeden kus.Za tie peniaze èo stoja zákazník predsa oèakáva,že to bude spo¾ahlivé a kvalitné.
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveïa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentaèné vozidlo zároveò.Jazdil nepretržite po väèších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokia¾ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu èi klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po to¾kých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodièi ich otåkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a èo mu je?Niè

Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa koneène obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ¾ahšie aj to všivavé J&T.

K¾udne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8724

Vyjadril sa SOR k prvým problémom? Hore v linku autor píše, že požiadali SOR o stanovisko k problému a že sa doposiaľ nevyjadril, urobil tak už?
Reply on: Petto #159151:
nuž aj sem sa nejak zázračne dostali Irisbusy pre Rajku a tiež pre invalidov. Celkom v pohode busy, len škoda, tých malých vetracích okien.
Reply on: M.C. #159150:
s klbákom od Tedomu by som počkal až si na ňom vyláme zuby iné mesto, ktoré ich kúpi 10-20ks. Totiž aby si mesto, ktoré radikálne potrebuje obnoviť vozový park kĺbových autobusov dovolilo takto hazardovať iba preto, že Praha sa rozhodla pre SOR a brali tých neviem koľko klbákov ako keby už boli v Prahe, teda do referencií, pričom tie klbáky pre Prahu ešte boli iba vo výrobe prvé kusy. Takýto hazard si zaslúži pár faciek tým kto rozhodovali. Radšej si priplatiť za niečo čo je v premávke overené ako robiť testovací okruh Lichavám. To, že Praha si vybrala SOR mi je srdečne jedno, nech si vyberie aj MBCC predražené.
Reply on: M.C. #159150:
Ja by som teda nebral TEDOM 18 CNG , to je nevychatane este rovnako ako nase SORy NB18

Trosku gramatiky sa pouč . MY (ludia )sa pise s Y ,MI (mne ) s I ?
Reply on: no.ev.di. #159148:
Praveze nejako teraz moc pribudaju CROSSWAYE u SK prepravcov. Na tzv. dedinskych spojoch je mensie percento SORov - najma SLOVAK LINES je SORovy , v Nitre detto kopa , LM tak 50:50 na vychode neznam ako je situacia
A čo sa týka Solarisu to čo sa stalo s 1216 a 1222 by sa už nestalo. Takže si myslím že Solaris je dobrý bus.
Možno kúpia TEDOM 18 CNG , ani ten nie je špatný. A myslím si že TEDOM má lepšiu budúcnosť ako SOR 🙂
No nechcem teraz uraziť tých čo boli zástancovia SOR , ale mi čo sme vedeli a tušili že to nebude dobrá kúpa poviem len toto - Mi sme to říkali 🙂 .
Nuž neviem presne ako to spravila Praha stými Sorkami , ale tušim že ich vrátila a dostala nejaké peniaze. Neviem presne hej!
A či bude dobrý nápad ich znova opravovať keď už raz boli opravované to sa mi nejaví ako dobrý nápad. Ak to chcú opravovať zase.
Mali by sa to spraviť tak nejako , aby vrátili nejaké kusy Sorov a nejaké opravili , dovtedy kým im nevrátia peniaze a nekúpili u inej značky.

Proste je to len môj názor. Neviem ako to chcú riešiť , ale dúfam že sa DPB s prepačením ne... veď viete čo 😃

Ale ako je to smola no. Karosa sa lepšie podarila tomu dotyčnému ako SOR!
Reply on: Petto #159147:
zatiaľ im to stačí, ibaže nikde nie je písané, že keď teraz na Slovensku dopravcovia kupujú takmer iba SOR a dakde sa zadarí aj Citelis, že to tak bude furt. Stačí ak sa Solarisu podarí prelomiť smolu na našom trhu, Citelis trochu posilní svoju pozíciu a SOR má po chlebe.
Reply on: no.ev.di. #159146:
V tom by som taky problem nevidel - nejde o to kam predas,ale skor ci predas a kolko predas.
Reply on: Petto #159144:
nakoniec sa od toho, že SOR je lacná sračka dostaneme k nadávaniu na Solaris ? ten aspoň čo to predal na západ, SOR nič, teda sa mi marí, že do Dánska niečo šlo, ale iba pár kusov.
Reply on: luky133 #159141:
No a poslal by nam nahradu 200 hrbacov ?! ?
Reply on: no.ev.di. #159142:
aj Kosice maju problemy , tam uz nie 1 horel , no ale povedzme si aka je asi udrzba v BA a KE a na zapade Europy
Reply on: TeBeCe #159140:
to,ze horel 1216 aj 1222 nebolo nahodou vdaka tomu,ze bol preliaty olej ?
Reply on: TeBeCe #159140:
majú ale Solarisy tieto problémy aj inde okrem Bratislavy sa opýtajme! Solarisy jedna poslúžili ako vďačný terč tomu Karloveskému hajzlíkovi, modelovi, mažérovi, komunálnemu poslancovi a neviem čo ešte všetko robil, hlavne, že to robil "poriadne" ? tak ako vždy v tomto meste hradní páni naletia na najväčšiu sračku a vždy iba pre cenu. Na tie 15m plyňáky od Solarisu tiež leteli lebo Solaris ponúkal super cenu, pre nič iné! To isté SOR, cena, cena a opäť cena + vzťahy s J&T. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.