Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobré ráno možem otázku...ako sa volá autobusová zastávka ktorá je najbližšie k obratisku električiek v Rači - Komisárky? Akými autobusovými linkami sa tam dostanem? Dakujem za odpoveď.
Bol som dnes vyzistit ako to je s tou BA kartou, takze dame tomu bodku:

V Unicredit vam kartu vydaju bez nutnosti mat ucet. Podme si teda zratat, ci sa nam karta kvoli DPB oplati:

3 € rocne poplatok za kartu
5 € minimalny zostatok
1,50 € poplatok za vklad (lubovolny, min. 20 €)
2,30 € aktivacia karty v DPB (podla Jeza)
------------------------------------------------------
11,80 € dame spolu za kartu.

Pre jednoduchy priklad si vezmime rocnu elektricenku. V DPB by nas stala 239 €. S BA kartou, po odratani 10% by nas stala 215,10 €. K tejto sume si musime pripocitat 11,80 € a dostaneme sumu, ktoru sme usetrili - 12,10 € rocne. Samozrejme, ak by sme si kupovali 1/4 elektricenku, bude to opat vyhodnejsie. Ak mame ucet v jednej z bank, ktore poskutuju BA kartu, tak to je zas vyhodnejsie. To je cele.

Co ma ale nasralo, je prave info, ze DPB si chce uctovat 2,30 za aktivaciu ! ZA AKU AKTIVACIU ***** ? S tou kartou DPB nema ABSOLUT nic spolocne ! Je to PLATOBNA karta ! To, akoby mi chceli v DPB pri platbe stiahnut 2,30 za aktivaciu mojej debetky/kreditky ! Tych 2,30 je sproste a bohapuste OKRADANIE ! Pretoze sa im nelubi to, ze maju mat ludia 10% zlavu !
Re Bratislavska karta:
„Akceptácia karty v dopravnom podniku bude možná po 10. januári,“ povedal hovorca dopravného podniku Tomáš Zajac. Aktivácia sa má robiť počkanie, nebude však zadarmo. Cestujúci za ňu zaplatí 2,30 eura.
http://bratislava.sme.sk/c/5705942/karta-na-zlavy-nie-je-zadarmo.html
Reply on: Peon #159047:
A tým by sa obnovil spoj na Šafko z Nív a Ružinova, čo by bolo celkom dobré.
Reply on: Ruslan #159041:
To je dobrý nápad, v minulosti ho tu už tuším niekto prezentoval. Tuším tu aj bolo spomínané, že by to bolo aj na kilometre kratšie než súčasná zachádzka cez časť Ovsišťa.

Ale podľa mňa vzhľadom na finančnú situáciu mesta a kvôli obsluhe zastávky "Farského" nosnou linkou 95 nachádzajúcou sa v blízkosti zastávok "Muchovo nám." a "Vavilovova" (ktoré sú cez víkendy btw neobsluhované) by bolo najlepším riešením presmerovanie 78-ky na Šafárikovo nám.

Vyzerá do budúcnosti aspoň trochu reálne umožnenie odbočiť z Mosta Apollo na Bosákovu ul.?
Reply on: Valec #159040:
"1. Hneď by boli požiadavky aby na tých dvoch zastávkach stála."

A to by sa nedalo kriklúňom vysvetliť, že to je pre nosnú (napriamenú = "neobchádzkovú") 95-ku obchádzková trasa kvôli uzávierke Starého Mosta, a ak by tam zastavovala, tak by sa cestujúcim z iných častí Petržalky predĺžila cesta do centra a zároveň by DPB musel vypraviť vozidlo (príp. vozidlá?) navyše. A to by niekto musel zaplatiť.

A navyše, tie zastávky by boli obsluhované iba v smere na Most Apollo - to by snáď niektorých od takej požiadavky odradilo... Na rozdiel od 78-ky, zastávky v opačnom smere sa nenachádzajú v akej-takej pešej dostupnosti - presnejšie, nenachádzajú sa vôbec.

"2. Ráno sú na križovatke pri EU zbytočné zápchy, takto to (už som dlhšie nešiel, tak ma opravte) má L95 rýchlejšie."

Takýto dôvod mi nezišiel na um. Rád by som vedel ako to býva ráno (či tam 78-ka máva meškania).
Reply on: Peon #159039:
tu sa da urobit viacero variant:

1. linku 78 ukoncit na Safku.
linka 95 vratit na staru cestu cez Starohajsku, Lachovu, Bosakovu, Mlynarovicovu, ( s moznostou zachadzok na Muchovo Nam a od Farskeho po svojej terajsej trase. Ale to bude chciet dalsie 1-2 vozidla).
Tym padom zrusit linku 84, vratit linku 83 do Ovsista a vratit linku 81 od Technopolu.
2. To iste, len s tym, ze 95 by nerobila zachadzky na Muchovo, ale linka 78 by isla z mostu Apollo po Einsteinovej tak ako linka 95 na muchovo nam. ( odtial po pripade cez nam hraniciarov na konecnu dostihova draha)
Reply on: TeBeCe #159031:
To mi pride uplne odtrhnute od reality. Dnes uz tu kartu vydavaju, nemohli by tu zlavu propagovat ak by neexistovala.
Reply on: Valec #159040:
A jednorazový lístok ak si bude chcieť kúpiť cestujúci až u vodiča Slovak Lines (čo by malo byť naďalej umožnené), tak pri platbe dopravnou kartou žeby bola potom rovnaká cena ako pri platbe v hotovosti?
Reply on: Valec #159040:
podľa mňa to L95 nemá o moc rýchlejšie, aj keď ide cez železničné priecestie a odtiaľ ako sa pripája na Apollo, tiež tam bývajú zápchy, ale to je hlavne kvôli semaforom na Prístavnej.
Reply on: Peon #159039:
tak isto neviem či je na L78 potrebná tá zachádzka cez Ovsište (smer Muchovo nám.)
Nemohol by ísť tak ako L95 od Apolla na Farského a odtiaľ cez Mlynarovičovu na Muchovo nám. (tak ako premávala pred uzavretím Starého mosta). Skrátila by sa tak jazdná doba. V smere na Čiližskú by ostala tak ako dnes.
Reply on: Peon #159037:
Mali by byť predplatné lístky, takže s najväčšou pravdepodobnosťou nie.

Re #159039 Peon: Nebolo, lebo:
1. Hneď by boli požiadavky aby na tých dvoch zastávkach stála.
2. Ráno sú na križovatke pri EU zbytočné zápchy, takto to (už som dlhšie nešiel, tak ma opravte) má L95 rýchlejšie.
DVA VARIANTY TRASY MEDZI ZASTÁVKAMI "FARSKÉHO" A "MOST APOLLO" V JEDNOM SMERE

95-ka ide cez železničné priecestie (kde jazdí len málo vlakov) a ďalej po Einsteinovej ul. na Most Apollo.

78-ka ide po Bosákovej ulici cez zastávky "Mlynarovičova" a "Bosákova" a odtiaľ na Most Apollo.

Nebolo by náhodou aj pre 95-ku výhodnejšie, keby išla tak ako 78-ka (s tým, že by samozrejme nezastavovala na tých dvoch zastávkach).
Reply on: Valec #159036:
Ďakujem. Niekto tu minulý rok spomínal, že už nebudú predlžovať, tak som si chcel byť istý, lebo zajtra mám v pláne tam ísť hneď z práce.
BUDÚ AJ PO SPUSTENÍ REÁLNEJ BID ZVÝHODNENÉ PLATBY DOPRAVNOU KARTOU V PRÍMESTSKEJ DOPRAVE?

Ako viete, nový cenník v prímestskej doprave Slovak Lines výraznejšie než v minulosti zvýhodňuje platby dopravnou kartou - zrejme sa BSK inšpiroval Trnavským samosprávnym krajom. Tak by som rád vedel odpoveď na otázku uvedenú v úvode tohto príspevku.

(Sorry, ale nechce sa mi hľadať v materiáloch o BID, že či je niekde o tom zmienka).
Reply on: 810zssk #159029:
Vidíš, ja si myslím, že už si si aj odpovedal.

Re #159033 klasIK: Neviem o tom, že by DPB začal vydávať nový typ kariet, takže zrejme to možné je. I keď kto vie dokedy.
Reply on: Hug0 #159034:
radsej to vypli akokeby mali nahravat CP prazdniny
Reply on: TeBeCe #159026:
Akurat dnes som si to všimol no zmätok a paniku zatial nehlásim. ?
Otázka v súvislosti s novými kartami. Je možné predĺžiť si platnosť DPB karty ešte aj v roku 2011? Chcem si kúpiť električenku, no nemám záujem o mestskú kartu z inej banky, keďže moja ju zatiaľ neponúka. Ďakujem za odpoveď.
Reply on: 810zssk #159030:
mam ISIC este posledny rok, EURO26 som si uz neobnovoval ,ale podla tohto linku by som mal opat ziskat zlavy s BSK:
http://karta.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700024&id=1018 - C/ BMK EURO26
( kedze BMK by mala sluzit ako aj ako karta EURO26 )
s EURO26 je viac zliav ako s ISIC - min. na oblecenie ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.