Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #158588:
Fakt? Som sokovany 😃
Reply on: 810zssk #158585:
Ale vo vozidlách už sú info .. ?
Reply on: Quakeman #158576:
Ale možes sa mylit, lebo nie každy trolejbus ma tu koncovku umelohmotnu v ZA 14 Trka ju maju kovovu.... ?
Reply on: 810zssk #158585:
uz balia...a vybavuju posledne vyhodne nakupy...ale hlavne je, ze ta 213 premavala 🙂
A trendy dopravca ani dva dni pred Vianocami nezverejnil nic o doprave cez sviatky 😉
Reply on: S499.1023 #158581:
No z polnocnych ide dokopy 5 posiloviek (2x5, 9, 10 a 212)... vacsina mesta nimi nie je obsluzena.
Reply on: Quakeman #158576:
Bola to ešte Tr8, bolo to dávno, ale stalo sa...
Reply on: S499.1023 #158579:
to bola všeobecná úvaha o vodičoch v UK ?
Reply on: jkt #158577:
Kde bývaš a kde si bol na polnočnej? Z podstatných polnočných predsa premávajú zvláštne spoje denných liniek.
Reply on: Quakeman #158574:
Stačí nášľapná lišta na prahu dverí.
Reply on: Ike #158569:
Prečo by mal slovenský autobusár manévrovať šaltpákou v ľavej ruke? To myslíš, že mu ju v tuneli alebo na trajekte premontujú na druhú stranu ? ?
Chcem sa opytat, ako vnimate (cestujuci i vodici) senzor interierovej teploty v niektorych supravach T6? (priklad 7907+7908, 7923+7924 a ine) su to tie supravy, co maju tie male krabicky pri smerovkach v interieri vozidla. Podla vlastnych skusenosti je v tychto supravach neumerne chladno vzhladom na chladne pocasie vonku. Ak niekto vidite do tejto problematiky blizsie, aka teplota musi byt v interieri, aby vozidlo zacalo plnohodnotne kurit? Thanks za nazor
Prispejem jedným postrehom k zvláštnemu grafikonu nočákov na Štedrý večer. Predstavme si príklad, že pôjdem domov okolo druhej. Autobusy vynechávajú odchody 2:30 zo stanice a 2:50 z okrajových častí. To však cestujúcim len skomplikuje situáciu a donúti ma zobrať auto. Konkrétny príklad aj spred roka, aj spred dvoch rokov. Bol som na polnočnej, skončila sa okolo pol druhej. 2:11 som nastúpil na spoj, odviezol ma na stanicu. Ale 2:30 zo stanice nič nejde, aby ma to odviezlo domov. A stanica je predsa prestupný uzol pri nočákoch, nie cieľ... A po minulé roky bolo v tomto čase na stanici okolo 100 nervóznych ľudí... Takto cestujúcim nepomôžu...
Reply on: dopravak123 #158575:
aj keby bola fólia zodratá tak je to odizolované od karosérie umelohmotnými koncovkami ,takže sa nemýlim. ? ? ?
Reply on: Quakeman #158574:
Bohužiaľ sa mýliš, to by bolo v tom normálnom prípade. Tu bola izolácia zodratá a preto k tomu došlo.
Reply on: dopravak123 #158550:
nemohlo ho kopnúť keď sa držal držadla na dverách lebo je odizolované od karosérie trolejbusu a to potiahnuté nevodivou fóliou a konce držadla sú priskrutkované k dverám cez umelohmotné koncovky takže sa musel držať priamo dverí alebo inej časti karosérie aby ho to koplo.
Reply on: S499.1023 #158555:
tiež nie? Dobre vedieť. Tak v tom prípade je to možné aj v Bratislave.
Reply on: frenky #158570:
tak, ale ako pravak mam lavu ruku dost krepu ? ale asi pri uceni im to pride normalne 🙂
Reply on: Ike #158569:
no náš šofér mal rýchlostnú páku po pravej strane keďže šiel autobusom s volanom na ľavej strane a dverami na pravej. Ale aj tak zorientovať sa na križovatke a pod. je fakt umenie, nieto už šoférovať ich vozidlá...
Reply on: Ike #158569:
Tak isto, ako oni teba v otazke manevrovania schaltpakou v pravej ruke ? Sila zvyku. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.