Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #158186:
A preco nie? Preco odtial nedat autobusy/trolejbusy prec a nedat tam elektricku? A/T busy tam aj napriek BUS pruhu v jednom smere stoja viac v zapchach (a bude to uz len horsie), ako by stali elektricky.
Reply on: no.ev.di. #158185:
Nemôžem si pomôcť, ale trať po Rožňavskej mi príde ako zbytočnosť. To, že je tam zelený pás, neznamená, že ho je treba automaticky využiť pre električku.
Reply on: Ike #158183:
čo sa týka električky okrem klasických tratí, ktoré prezentujem ako :
a) hl.st. - Patrónka - Polianky - Dúbravka
b) Trnavské mýto - Trnavská - Rožňavská
c) Ružinovská - Záhradnícka - Mickiewiczova - Obchodná
d) Kamenné nám. - Dunajská - aut.st. - Gagarinova - Kazanská - Dolné hony
ma napadla ešte jedna trať a to niečo podobné ako si písal o trati na obsluhu Eurovey, ibaže v inom variante a síce :
Pod Predstaničným námestím, by sa trate delili na dva smery, jeden smer I.Karvaša a druhý by šiel pod zemou na Trnavské mýto so zastávkami Karpatská, Račianske mýto a Trnavské mýto pod zemou a trať by vychádzala na povrch pri kúpeloch centrál, teda by sa po el. trati na Miletičovej dalo ísť iba na smer Račianske mýto - Hlavná stanica, nakoľko cestovať z Ružinova do centra cez Trnavské mýto je zachádzka a priamo to je cez Záhradnícku kratšie. Ďalej by trať pokračovala po Miletičovej, Košickej a Landererovej okolo Eurovey alebo cez Dostojevského rad s napojením pri Šafku. Kedy bol plán stavať trať cez Pribinovu a Košickú, ibaže električka by musela pri SND ísť pod zem a na Košickú by sa kvôli zjazdu z mosta Apollo už nedostala, resp. by musela ísť zas pod zem aby sa dostala na Košickú. Čo sa týka kapacity električkovej dopravy centrum - Trnavské mýto, tak by ju zabezpečili električky premávajúce z Vajnorskej a Trnavskej cesty.
Reply on: Ike #158183:
Poprípade by radiály mohli byť prepojené cez Legionársku, Karadžičovu a Dostojovského...
Reply on: ivanbuto #158141:
to aj ja, ale aké sú možnosti ťahania elektrického vedenia cez most Apollo? Pokiaľ sa pamätám, tak po výstavbe tohto mosta sa tu bedákalo, že na trolejbusy sa zabudlo.

Re #158139 ivanbuto: je to skôr subjektívny postoj. Niekomu sa môže páčiť. niekomu nie... Je to ako s vedením VN v krajine. Niektorí ľudia ho vnímajú rušivo, niektorí ako symbol industrializácie v vytvárania sekundárnej krajiny.

Re #158099 no.ev.di.: ja som písal o autobusoch na stlačený zemný plyn ?

Osobne by som ale uprednostnil električkovú dopravu v plnom rozsahu. Prvým krokom, bez ktorého je ale akýkoľvek rozvoj električkovej dopravy a celkovo MHD úplne zbytočný je vytvorenie súčasného funkčného systému.

Môžeme sa hrať na trať do Petržalky, Vrakune, Vajnor, Rajky a ja neviem kam ešte, ale pokiaľ nebude najväčšia možná preferencia, reorganizácia zastávok a vytvorenie "prekladov", tak je to celé k ničomu. Modernizácia vozového parku a konečné riešenie prekážok na trati by tiež nebolo od veci (nie už takmer 30 ročné bedákanie nad zákrutou Molecova!)

Sieť električkových tratí je v BA dobrá, možno by som predĺžil trať do Vrakune, Vajnor a Lamača. Čo by som možno určite poriešil je "električkový obchvat", ktorý by mohol ísť z Pionierskej po Bajkalskej, križovať Vajnorskú, Rožňavskú, Ružinovskú a niekde na úrovni Ul. Mlynské Nivy pod zem so zastávkou pri Eurovei, kde by sa potom napájal na existujúcu trať na Šafárikovom námestí, kde by bol obrovský prestupný uzol.

Električková sieť v BA je stará a odráža snahy o prioritné spojenie historického centra s okrajovými časťami. Dnešné ekonomické centrum je však inde (dovolím si tvrdiť, že je kdesi na hranici k.ú. Nivy a m.č Staré Mesto. Týmto "obchvatom" by sa prepojili všetky radiály s ekonomickýcm centrom vrátane trate do Petržalky.
Reply on: Ike #158166:
Už vidím TV BA: A autobus číslo 91 obdržal denno-večerný náter... ? ? ?
Reply on: TeBeCe #158180:
Aha tak reklama na West to bola. Preto mi to nenašlo v galérii keď som to dával vyhľadávať. Až na tú hrdzu to vyzerá rovnako ako ten Ikarus. ?
Reply on: luky133 #158176:
to máš potom aj TV živá... ? Myslím, že Marzy s jeho všetkými webmi je väčšia kultúra ako toto ?
Reply on: Ike #158166:
Strašne mi to pripomína náter aký mala jedná B732 s reklamou na Marlboro v nejakých 90.-tych rokoch a jazdievala najmä na linke do Lamača a pravidelne som ňou cestoval. Len medzi tými fotkami v galérii B732 sa mi to nechce hľadať.
Reply on: MatejBA #158173:
Aj ja to pozerávam. Celkom vtipné je to niekedy. ? Myslím si, že Marzymu išlo o tú knihu Trolejbusy v Bratislave.
Reply on: MatejBA #158173:
Ja tú stanicu nemám naneštastie ani v ponuke operatora. Ale mám nejakú TV Nitrička a aj tá vyzerá dôveryhodnejšie a zaujímavejšie než TV BA. ?
Reply on: MatejBA #158173:
ja som to naposledy pozeral ešte v auguste... nemám dôvod to pozerať, aj tak tam drístajú.
Reply on: AAA #158158:
alebo sa tomu nadáva aj zasraní teoretici ?
Reply on: Petto #158170:
Vsak to kuka iba Marzy, No.Ev.Di a ako som zistil ty ? sanca vyhrat je 33% ? Ale ked chlapec nema na listky ...
Možno dajú to mu 4115 k tej červenej asi - čiernu ? ?
Ikarus ala Capacity alebo SOR 😃
Reply on: Petto #158170:
Veď tam posiela odpovede asi 20 ľudí aj to je veľa podľa mňa. ?
MARZY nam o5 vyhral tyzdenny cestovny listok v relacii NASTUPTE PROSIM ?
Reply on: intony #158149:
To by sa mi celkom páčilo.
Reply on: Ike #158166:
FUJ! To čo je? Až mi z toho prišlo zle...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.