Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 44 #157924:
Lebo nevies?
takze uz prisli Capacity kde su bazovane ,?
Inak, čo sa týka tých vnútroštátnych kabotážných prepráv v Maďarsku a Rakúsku, možno by ich DPB mohol vykonávať bez nejakých povolení, ak by si podrobne rozanalyzovali Nariadenie 12/98.
Reply on: 810zssk #157923:
To sem nebudem pisat.
Reply on: 44 #157920:
Co je na tom smutne?
Reply on: Peon #157921:
Načo ,tretie ,stvrte? Aj tak teraz prestavkuju na SND cca 40 minut
Reply on: 44 #157920:
Včerajšie "Nastúpte prosím"
http://www.tvba.sk/t/5363/nastupte-prosim-30-11-2010/

Redaktorka povedala: "Dopravný podnik zvažuje predĺženie medzinárodnej linky č. 801 až do Mosonmagyarováru. To, či dôjde k realizácii predĺženia bude závisieť od úspešnosti a vyťaženosti aktuálnej linky do Rajky."

Myslíte, že je to do budúcnosti reálne? Žeby nám EÚ prispela aj na tretie, príp. aj štvrté vozidlo? ?

Keďže by to bol súbeh s linkou dopravcu Kisalföld Volán, je predpoklad, že na území Maďarska bude vnútroštátna doprava na 801-ke zakázaná?
Reply on: kecho #157917:
Daco mi uniklo?
Reply on: Martin Fundárek #157896:
Princip je rovnaky, to, ze pre MHD bude na hlavnej stanici otrasne malo priestoru je uz druha vec. Novy projekt by mal pritom byť zárukou priestorovej rezervy.
Reply on: ufo #157914:
A toto je presne, čo mňa zaujíma. Či zavedeniu taktu naozaj bránia nejaké neprekonateľné technické limity alebo skrátka nikdysatotaknerobilo.
Reply on: Vladimír #157913:
Za to by som grafikonistov ŽSR kopal do rekta. Samozrejme, že na absolútnej vačšine tratí sa ITG spraviť dá, teraz na to koluje dokonca kdesi po vlakov.niet nejaká pardubická diplomovka. Kde však nie sú výhybne rozmiestnené taktovo (na pol intervalu), dochádza k predĺženiu jazdnej doby, čo ja osobne považujem za prijateľné a empiricky to dokazujú čísla napríklad z ČR, že na takto staktovanej trati počet cestujúcich rastie. Ďalšou, v SK podmienkach fantazmagorickou podmienkou, však je interval maximálne jedna hodina, inak ostáva verejná doprava sockou pre okrajové skupiny obyvateľstva a nie zmysluplnou alternatívou IAD.
Reply on: Vladimír #157913:
Chyba bude na obidvoch stranách. A ešte aj na strane MDPT, ktoré ako objednávateľ by malo tiež trvať na takte...
Reply on: AAA #157912:
Mne osobne na jednom rokovaní, kde som vzniesol požiadavku na taktový CP ZSSK, bolo odpovedané, že so mnou plne súhlasia, no časové polohy vlakov im prideľuje ŽSR. Doslova mi to bolo povedané tak, že ZSSK si pokojne môže požiadať o premávku na lokálke v čase 13:40, 14:40, 15:40, 16:40 a zo ŽSR príde odpoveď v tom duchu, že požiadavke je vyhovené a s ohľadom na priepustnosť trate, križovanie vlakov a pod. pridelené časové polohy sú 13:28, 14:25, 15:41, 16:34. Či je to ale naozaj tak, samozrejme neviem, keďže sa v tom odborne nepohybujem. Ale budem rád, ak by mi to niekto vysvetlil.
Reply on: S499.1023 #157872:
No ale na druhej strane ak ZSSK si povie, že chce vlaky vtedy a vtedy, pochybujem, že ŽSR im to odmietnú.
Reply on: Peon #157905:
Nie asi nie.Iba eurami.
Moja skúsenosť:Ked som išiel zhruba dva týždne po zavedení 801 do Rajky platil som v eurách.Potom pri nástupe v Rajke som chcel tiež platiť eurami lenže vodič mi povedal,že v Maďarsku sa dá kúpiť lístok len vo forintoch a eurá si nezoberie.Samozrejme forinty som nemal lebo som predpokladal,že sa dá platiť eurami.Našťastie išiel jeden pán zhodou okolností Slovák tak mi vymenil eurá za forinty takže som si mohol kúpiť lístok a vrátiť sa do Bratislavy.

P.S:Vodič mi povedal,že keby som si v Bratislave kúpil obojsmerný lístok tak sa nemusím strachovať.Lístok by mi platil do posledného odchodu z Rajky toho dňa kedy som si ho zakúpil.

Určite by to bolo lepšie keby sa dalo platiť eurami aj pri nastupovaní v Rajke.

Ked je reč o prímestskej doprave niečo som započul,že sa bude dať cestovať do Chorvátskeho Grobu aj s električenkou rozšírenou na 3.pásmo.Vraj je to v štádiu riešenia DPB spolu s obcou.Podnet vraj podali samotní obyvatelia Chorvátskeho Grobu s m.č Čierna Voda.Viete niekto bližšie info? ?
Reply on: Peto3700 #157904:
včera zdvíhal žeriav zadnú vlečku 2400ky ?
Vedel by mi niekto povedať - KTO FINANCUJE exMHD Pezinok a Malacky? Ako vieme - vykonávajú to včlenené spoje vybraných prímestských liniek idúce (vždy iba?) v rámci mesta.

Pezinskej MHD ešte ako-tak rozumiem (fakt "pravidelný" interval, trasy z centra mesta napr. k nemocnici - jeden cez sídlisko Sever, druhý cez Muškát + rôzne kratšie variácie aj dlhšia až do Grinavy).

Ale tej v Malackách vôbec nerozumiem. CP vyzerá ako hlavolam. http://portal.cp.sk/Data/L106406_101005_29214.pdf Rozumejú tomu miestni? O čosi zrozumitelnejšie vyzerá druhá MHD suplujúca prímestská linka: http://portal.cp.sk/Data/L106408_101005_29216.pdf

Snáď BID (konkrétne dopravná integrácia) tie trasy zjednoduší, zavedie rozumné trojmiestne čísla takej linky / liniek a aj pravidelný interval...

PS: Pamätáte si, že na www.cp.sk sa kedysi zastávky prímestských liniek dali nájsť aj na mape podobne ako zastávky bratislavskej MHD na imhd? Škoda, že z toho vzišlo. ? Niektoré zastávky v Malackách netuším, že kde sú - že kade tá "MHD" premáva.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement