Reply on: Ike #157668:
ma napadlo riešenie také, že keby bola podzemná trať na Štefanovičovej mohla by ísť aj popod Šancovú trať a stretávali by sa pod Predstaničným námestím. Trať od Šancovej by začínala na ŽST Nové Mesto, pokračovala po Tomášikovej a Trnavskej. Pred Trnavským mýtom by šla pod povrch a pokračovala k stanici. Trolejbusy by sa zo Štefánikovej preložili na Štefanovičovu a napojili by sa na Odborárskom námestí na existujúcu sieť + by sa vybudovala trať pre t.bus linku 31. Takisto by som preložil trať elín z Miletičky smerom rovno cez Záhradnícku na Odborárske nám. kde by sa stretávali električky zo smerov : Vajnorská, Ružinovská, Rača, Hl.st., Obchodná, Kamenné nám. Ďalej je viacero vecí, ktoré by si tieto zmeny vyžadovali ale to ti už radšej pošlem mailom, nechcem to tu fakt zahlcovať svojím fantazírovaním.
Ike
Neviem či by návrat električiek na Štefánikovu v povrchovom variante priniesol nejakú výhodu. Treba si uvedomiť, že trať na Štefánikovej bola horšia a súčasné riešenie cez I. Karvaša je v podstate "preložka" k lepšiemu. Je to ako keď porovnáš trať č. 101, ktorá pôvodne šla cez Nivy a Starý Most (akože Štefánikova) a terajšie trasovanie cez ŽST Nové Mesto (terajšie) (akože I. Karvaša).
Ak návrat na Štefánikovu, tak potom podpovrchový variant. Osobne si neviem predstaviť, akú výhodu by mala existencia dvoch povrchových súbežných tratí.