Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #157614:
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=133 - "Dôvodom uzavretia a zbúrania prakticky celého objektu Sudbahnhof je výstavba novej najväčšej rakúskej stanice HAUPTBAHNHOF.Práve stanica SUDBAHNHOF leží na mieste ,kde bude záhlavie novej Hauptbahnhof vrátane inžinierskej a dopravnej infraštruktúry." - je to sice rok stary clanok, ale rok som tam nebol, takze neviem ci to uz sa deje alebo stale to iba chystaju 🙂 A myslim si, ze ak to chcu potiahnut do Budapeste cez BA (to TEN-T) tak cez Marchegg je to lepsie 🙂
Reply on: MatejBA #157613:
ibaže prečo na tej mapke je trať zakreslená tak, že do BA vchádza z vrchu, teda od Marcheggu?
Reply on: no.ev.di. #157611:
daj "Ulozit ciel odkazu ako ..." a otvoris 🙂
Reply on: MatejBA #157607:
No o presmerovani z BA do Budapesti sa uvazovalo, ale neviem o tom, ze by to schvalili.
Reply on: MatejBA #157609:
nejde to spustiť ? ibaže som zvedavý či Maďari budú rýchlejší alebo my. Sa pozri ako u nás všetko trvá ako lačnému sranie, ešte si prirátaj čo sa vytuneluje dakomu do vačku a navýšenie nákladov.
Reply on: MatejBA #157609:
Zabudol som dodat, ze tam je druhy dokument (Maj 2008) v ktorom sa hovori, ze pokracovanie rychlostneho koridoru ma byt sucasna trat BA - NZ - Sturovo - Budapest a (pravdepodobne) by sa malo na nej zacat robit (modernizovat ju) niekedy medzi 2013 - 2020 🙂
Reply on: no.ev.di. #157605:
A aby som nezabudol - http://ec.europa.eu/transport/infrastructure/maps/doc/ten-t_pp_axes_projects_2005.pdf strana 44 Railway axis Paris–Strasbourg–Stuttgart–Vienna–Bratislava ? Praveze ten tunel je "navyse" doprojektovany 🙂
Reply on: 810zssk #157606:
o tom neviem ale prioritný je úsek cez Gyor do Budapešti. Navyše aj keby to nám schválili, tak ako dlho by im ten tunel trval myslíš keď koridor je teraz ešte len pred Trenčínom, tak domysli si koľko bude trvať taký tunel. To fakt sa nám neoplatí čakať na TEN-T ako riešenie mestskej dopravy z Petržalky.
Reply on: no.ev.di. #157605:
Ano, je uplne logicke to tahat cez 100 000 Gyor (a aj to mozno prehanam) a vynechat 500 000 Bratislavu z hlavneho europskeho uzla zeleznicnej dopravy ?

A to ze je jednosmerny - nemyslis, ze to prestavaju? Aj SudBHF idu urobit tak, aby normalne mohli cezneho jazdit vlaky (ako napr cez BA) ? Cize tam nebudu 2 "slepe" smery 🙂
Reply on: no.ev.di. #157605:
Prosim odpovedz mi na otazku: Uz niekto schvalil, ze TEN-T pojde do HU?
Reply on: 810zssk #157603:
nič sa okolo toho na železnici okrem behania hubou nerobí... Maďari okolo toho robia a je to jasne v prioritách EÚ. Stačí sa len pozrieť aká je frekvencia dopravy Petržalka - Parndorf - Viedeň a Budapesť - Parndorf - Gyor, to hovorí samo za seba. Sem chodia obyčajné (resp. na naše pomery neobyčajné) regio jednotky a tam EC, IC, osobáky, nákladná doprava tam je v slušnej frekvencii. U nás je projekt TEN-T iba to isté čo metro - t.j. vďačný objekt predvolebných sľubov. Metro sa už opočúvalo, tak nám podhodili S-Bahn. Pri všetkej tej biede, keď už chcú aby S-Bahnom dakto z Petržky šiel do mesta, keď by to malo ísť cez stred Petržky, tak aspoň keby to šlo popod centrum (Šafko, Nám. SNP, Hodžko, Hl.st.) s napojením na vlakovú trať v tuneli, ďalej pokračovanie cez Kramáre, Patrónku, Tesco a tam podzemný úsek v trase L20,22 a 34 cez Dúbravku. To by som sa na to pozeral už inak aj keď stále kyslo.

Inak by ma zaujímalo, že prečo by vlastne EÚ mala financovať budovanie trate cez stred Petržalky keď to nie je súčasťou TEN-T? Naši to môžu dať do návrhu a plánov, ibaže čo z toho EÚ schváli, že čo z toho nám zafinancuje. Ďalšia vec je, že to celé vyzerá nejak divne, keď to chcú napájať z juhu na trať 132. Ani by som sa nečudoval keby začali potom presadzovať ten plán čo mi kedysi "domovník" poslal kde bola kdesi v strede Petržalky zakreslená nová Petržalská stanica. Povedal by som, že v tom majú prsty aj finačné skupiny a developeri, ktorým prekáža umiestnenie Petržalskej stanice a chcú ju odpratať. Stačí sa pozrieť ako sa teraz začína Petržalská stanica obstavávať a priestor južne od nej je už tiež vyčistený, len nevieme na čo sa čaká...
Reply on: 810zssk #157602:
A nezabudni aj na poslancov, ti su tiez velmi doleziti...
Reply on: no.ev.di. #157598:
Budapest je uz schvalena???
Reply on: Petto #157600:
Osobne by som volil Budaja...
Reply on: ivanbuto #157599:
a optimálne by bolo aké? elina pod povrchom či na povrchu?
Reply on: 810zssk #157597:
Este mam otaku, osobne mi jedno,kto vyhra,ale ked si pomyslim,ze by to vyhrala henta teta herecka,tak sa mi zdviha zaludok.
Preto sa pytam,koho je lepsie volit,aby ju porazil ? Ftacnik ci Budaj alebo ten 4.? viem ze vyhraval Ftacnik,ale vraj mu klesli hlasy a Budajovi stupli .
Reply on: no.ev.di. #157582:
Reálne riešenie pre ďalšie štyri roky je jedine BUS pruh.
Reply on: Petto #157596:
rozlúčiť možno nie, ale minimálne bude asi za nej neprechodné aby tu bola električka... možno by si dala po čase stavania sa na zadné aj povedať, ale podľa mňa to ani nie je o nej ako o tom, že ona je iba médium, ktoré predáva ďalej tie sračky od ľudí čo lobujú za železnicu cez stred Petržalky. Na jednej strane to obhajujú tým, že to bude za peniaze EÚ ibaže nevie sa ani kedy a nepovedali ani pravdu o tom, že prioritou je koridor Viedeň - Gyor - Budapešť a tento náš malý slíž s jednokoľajkou v úseku Parndorf - Petržalka je pre nich iba taký malý úsek, ktorý nie je pre nich podstatný, to si iba my namýšľame. Smutné je na tom to, že celé si to odnáša Petržalka.
Reply on: Petto #157596:
Ano, ved to je uz dlho zname.
Reply on: no.ev.di. #157595:
Ak vyhra teta Magda ,tak sa moze Petrzalka rozlucit s elektrickou ??? Spravne to chapem ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.