Ale veď sa rekonštruovala... V 2004/5 boli medzi Komárnom a NM v Orechovej Potôni a odb Letisko reléovka, v Komárne St 4, DS a PB centrálne stavané veksle a všade inde rúčo. Traťové zabzar huba, len NM-PB a Komárno-Komárno st. 4 poloautoblok.
Dnešný stav: diaľkové ovládanie Komárno St 4-NM, reléovka aj v Zem.Olči, DS a PB.
Hovorí sa aj o elektrifikácii po PB.
Neskutočné ako je DPB pomalý. Je normálne, že DPB prevádzkuje dokopy 35+6 vozidiel s karosériou Citelis a na sklade nemá zadné sklo? ? To isté je aj s bočnými sklami keď sa rozbijú. Myslím, že pri takom počte prevádzkovaných vozidiel by mohol mať aspoň zhodné diely po jednom-dvoch kuse na sklade a problém by bol vyriešený... Prečo už DPB neuplatňuje postup, že jedno vozidlo odstavíme a použijeme ho na ND? ? ? ?
Tak ale čítajúc tvoje príspevky sa prejavuješ ako 70 ročný dôchodca, večne na všetko frfle a nadáva. Toľko negativizmu a zlosti v sebe. Skrátka tvoje správanie neprináleží tvojmu mladému veku. ?
tým som chcel len povedať, že už tri roky tu na všetko nadávaš (z toho 95% bez dôkazov, či znalosti užšej problematiky) a okrem rozumného návrhu električkovej siete si ešte nič pozitívne do tejto diskusie nepriniesol
Valec
Re #157232 Martin Fundárek: O elektrifikácii a zdvojkoľajnení po PB.