Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Molecova sa aktualne zmenila na predvolebne bojisko. Starostka tam rozdava akesi kvetinace, posadka rto zase letaky. A zahradnik posiela len nitrianske MANy 😛
Reply on: marek #157123:
Ze tie su stale na rovnakom poradi. Mali by to byt: 95/1, 6, 7, 8, 9 a 5.
Reply on: Marek1978 #157121:


z toho je súkromných 6 poradí? to si mám ako vysvetliť?
Reply on: Marek1978 #157121:
este som zabudol na 96 1ks stalica.
Reply on: marek #157118:
na 95 je 12 poradi MBCC z toho je sukromnych 6 poradi. Tie sa nemenia. Na 68 by ich malo byt 6ks a 2ks hocikde.
Reply on: marek #157118:
Aj na 94 su mejdaky.
Reply on: TeBeCe #157112:
zrejme dobre hovoríš. Všetko tomu nasvedčuje 🙂
do prevádzky prišlo 14 nových SORiek...
koľko vozidiel sa chystá DPB vyradiť a o ktoré typy a čísla ide?

len sa mi to zdá, alebo je to za posledný týždeň pravidlom , že väčšina méďakov jazdí na L95? dosť ich ubudlo z výkonov na L68...
Reply on: Ttom #156979:
Zo systémového hľadiska by mali mať 203/207 interval 12 min. 10/12/12//15, tak ako to bolo pred septembrom 2007.
Ide aj o preklady 207/212 a komfort MHD v centre, najmä pokiaľ sa má ďalej obmedzovať IAD.
Reply on: TeBeCe #157112:
Máš tú fotku alebo odkaz na ňu?
Stavbou trate cez Valašskú sa okrem iného naplno prejavila nekultúrnosť bratislavských vrchárov, projektantov aj schvaľovačov projektov a kolaudátorov. Postaviť vtedy trať na pevných závesoch v rovine, s nenapnutými prevesmi, ktoré sa potom ešte v strede dodatočne zavesovali na výložníky, než by sa došponovali, s oblúkmi dolámanými použitím nesprávnych svoriek, to som hádam nikde inde ako v BA nevidel, aspoň nie v takejto miere, jedine až potom v Rumunsku a Bulharsku.
Reply on: AAA #157110:
Presne.
Re #157111 Osky: Ja som to obratisko využil v autoškole, totiž pardon, v trolejbusoškole a pootm ešte raz v premávke. Keďže mojou zásadou bolo mať prejdenú celú sieť, tak som využil mešklanie na linke 212 a otočil som sa tam so Sanosom (alebo 15Tr, to si už nepamätám). Takisto som prešiel spojku cez Tolstého oboma smermi - späť k Štefánke aj k SAV. Vtedy už veľa takýchto zabudnutých úsekov nebolo.
Reply on: TeBeCe #157113:
páči sa mi ten termín uzávierky aj hodnotenia - presne 30 a 31 dní po voľbách 😉
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/18631
Použije sa elektronická aukcia
Nie.

bolo ze to chvalenia sa s elektronickymi aukciami....
Aby sme temu uzavreli, dovod nedokoncenia trate cez mlynske ulice bol prozaicky - po prestavbe Brnianskej nebolo mozne (nechcelo sa?) obnovit krizovatku s habanmlynom a suchomlynom, takze o par rokov neskor vzniklo sucasne riesenie cez patronku a valassku.

Re #157109 S499.1023: podla fotky z 1974 to vyzera, ze nie.
Reply on: S499.1023 #157109:
Ja si pamätám využitie toho obratiska len raz, keď nebol na Patrónke prúd, tak trolejbusy išli z mesta len potiaľ, ale to trvalo len necelú hodinu. ?
Reply on: S499.1023 #157109:
Otočka Vlárska je to, čo si pamätám zo začiatku 90. rokov ako nikdy nevyužívané a pre mňa vtedy nepochopiteľné obratisko v križovatke Stromová, Limbová, Vlárska?
Reply on: Martin Fundárek #157091:
Bola vobec otočka "Vlárska" zjazdná z tejto strany?
Reply on: S499.1023 #157106:
Jo. ? Je tomu už síce 15 rokov, čo ma uviedol do tejto problematiky takže si už nepamätám všetko, ale isto viem, že svoje okolie mal precízne zmapované a zdokumentované. ?
Reply on: AAA #156965:
No, tak 108-ka premávala súčasne s 218-kou vyše dva roky (od 6. 4. 1992 do 18.4. 1994) takže o náhrade by som moc nehovoril. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement