S tým parkovaním to neplatí na každej ulici. Napr. na mojej sa dá na konci ulici zaparkovať aj ráno o 3:00, ale to by samozrejme nemohol byť hlavne mimobratislavský vodič lenivý ísť peši a potom sa ráno čuduje, že musí čakať na istých pánov v modrých uniformách, ktorí mu dajú dole papuču. ? Keď sú sviatky tak na mojej ulici sa dá zaparkovať aj s niekoľkými kamiónmi. ? Ale potom tu mám aj jedného "suseda", ktorý musí mať svojich 6 áut aj keď využíva len jedno, ale veď niekedy sa mu možno zíde tá stará Škoda 120 alebo Felícia (možno túžobne očakáva, že bude ďalšia vlna šrotovného). ? Ale zasa sú tu aj ulice, kde by som priam nechcel bývať a nedá sa tam priam zaparkovať ani cez deň.
Obyvatelia DeDé sidliska predsa musia mať vsetko, aj parkoviska aj MHD aj priame spoje ? ale za to MatejBA nemoze, vycitky skor treba adresovat istemu B.Z.
Nuž pravudpovediac keď vidím, že L13 ide úsek Šafko - Hl.st. 13minút a od Hrobákovej po SAV to je 12min, tak veru túto trasu budem asi dlho absolvovať autobusom pokiaľ sa neobnoví trať na Štefánikovej (to je jedna vec, ktorú mohla pani V. navrhnúť keď už tak chce Bratislave prinavrátiť jej starú tvár, ale ju napadajú iba samé kraviny). Mám aj pomerne čerstvý zážitok z cesty na Prestaničné nám. z Vysokej. Po STU to bola pohoda, potom od STU šofér išiel 20km/h (celú cestu som sa mu pozeral na palubák lebo mal otvorenú kabínu a diskutoval s kolegom dačo) a nechal električku ísť takpovediac na zotrvačnosť, lebo rýchlosť klesala a ku križovatke na Žilinskej sme došli 10km/h, potom pridal trochu do zastávky, tam sme došli 14km/h a potom to rozbehol "až" na 17km a nejak to držal na 15-16km/h po križovatku, kde spomalil na 12km/h. Už aby tú trať začali rozkopávať lebo je to mizéria jedna radosť.
potom to tak vyzerá aj, viď. čerstvý prípad Ig(n)or, ktorý sa zdekoval namiesto toho aby odpovedal na moje otázky či sa niekedy seriózne zaoberal tým koľko tie vozidlá v skutočnosti prepravia a že kľudne sa môžme stretnúť osobne. Čo spravil pán dokonalý?! To čo vždy keď zistí, že sa nemôže hádať, že nie je na čo hubovať, zdekuje sa jak voš.
Tak, ako si povedal, časť cestujúcich preberie aj z ostatných liniek, záleží od linkovania. A už vidím, ako prestupovaniachtiví občania prestupujú na 93, keď popred dom pôjde priama 13 ?
Cestoval som tyzden zo Senca autom do Bratislavy v rannej spicke v najhorsom case... vo Vajnoroch prisla volba - obchvat D1, ci Roznavska. Kedze som videl rozsiahle zapchy na D1 rozhodol som sa pre Roznavsku... Kazdy semafor som presiel na 1x zatial co na obchvate boli neviem ake dlhe zapchy. Vsetci mudrci vsak isli na obchvat... predsa po dialnici je to rychlejsie...
zaver? podobne je to s 133. Je to papierovo rychlejsie a pohodlnejsie (tak ako obchvat), ale je to naozaj tak?
a čoho ešte? Ja beriem do úvahy, že okrem toho, že bude náhrada za 78 a 95 v Petržke, tak bude konkurovať L94, tiež možno časť ľudí čo cestuje z Petržky na Hodžko a Zochovu a ide potom pešo smerom na Obchodnú tak preberie ľudí z 83,84 a 93. Avšak na škodu veci je stále to, že aj keď bude premávať predĺžená L13 do Petržalky tak stále bude cestovanie L93 alebo prestup 83+93 rýchlejší než električka. To by musela byť obnovená trať Suché mýto - Štefánikova - Hl.st. aby električka konkurovala pri ceste na Hl.st. linke 93, výnimkou bude Ovsište, pre neho bude električka rýchlejšia pri ceste do mesta než trtošenie sa v 84 alebo 99+prestup na inú bus-linku. Určite ale nedotiahneš na električku ľudí z L80 alebo 88, ktorým to bude stále do mesta rýchlejšie cez Nový most, ibaže by sa komplet prerobila tá nepodarená križovatka na Vlasteneckom námestí (dnes som tam videl na ceste ležať niečo červené, akoby ulomilo z Méďu keď dre zadkom o cestu)
zaujimave, ze pokial nie je zapcha (myslim nejaka kolona od noveho mosta po sofera ci pri botanickej) tak je abus rychlejsi (ale to je tym, ze je expres) A jeden z dalsich dovodov moze byt gerimafia v elektrickach z KV (liscie udolie) a Dubravky.
Zas netvrdim, ze 133 nie je sprostost, ale mne vyhovuje (Minimalne to je dovod, preco cakam s kupou auta ? )
Ja z tej linky 133 raz dostanem asi vredy. Zamysli sa nad tym, preco je 133 plna. Pretoze na DD byvaju podla vsetkeho imobilni, degenerovani ludia, ktori su neschopni a neochotni si na Molecovej prestupit na elektricku a pohodlnejsie sa odviezt pod Novy most, pripadne dalej do mesta. Namiesto toho sa budu vsetci trepat do 133ky a potom na nabrezi pomaly od Lafranconi stat v zapche a budu hundrat, ze aka je ta 133. Miesto toho radsej mohli ist dole prazdnym klbovym trolejbusom a prestupit si na elektricku, ktora, a to ti garantujem, ta pod Novy most prepravi omnoho rychlejsie.
Lenze to by sa ta povacsine adolescentna a postpubertalna chamrad z kdeakych kutov Slovenska musela naucit prestupovat a hlavne CESTOVAT po Bratislave.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony